Tokat Renault bayii!!

gfsavas

Bayan Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Mar 2015
Mesajlar
10
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
2014 Temmuz Ayında tokat bayiinizden aldığım captur aracım ilk günden beri akü boş ışığı yakıyor start stop çalışmıyor akü boşalmış galeride bekleyen araç vs bahanesiyle ilk şarjı tamam dedim.ama akübi süre donra yine boş ışığı yanıyor aylardır start stop çalışmıyor.tamirciniz Kitabı'nı okudunuz mu diye ukalalık yapıyor baştan sona Zaten alışımdan itibaren her anlamadaki acemilik ya da iş anlayışları sorumsuzluk dayama kadar anlayışı olan ruhsattan araca her türlü yaşatılan sorunlar umursamazlık Artık kabul edilir değil.bıraktığım Aracın nesi var diye ben peşlerinde koşuyorum şarj ettik aküyü tamam yerine niye sürekli boşalıyor ne yapmalı diye ben tamirci olduğumdan!! Ben arayıp zar zor bulup soruyorum!!yeni yere taşınıyoruz mazereti sunuyorlar şimdi ben 7 . Ayda aldım arabayı halen ilk yardım çantası gelecek mesela!! Taşımadığınız Zamanlar da sorumluluk yıkılıyor bilmesem!! Firmada tamirciden tepeye herkes müdür işi yapacak adam bul da ukalalığına kurban ol durumundayız.kadın olarak ben Albümün ışığının yanmasını aylardır kaçak var galiba nedendir diye düşünüyorsam sizin ustaların ustası ustalarınızın start stopum çalışmamasını akünün ne sebep! Boşalmasından değil de kullanma kılavuzunu okuyup anlayamadığıma karar vermesi ölçümde Şarz gerektiğini gördükleri halde aküyü Değiştirme falan olmax bizde deyip akü Değişimi değil neden sürekli boşaldığını bulmalarını gerekirse değişmelerini anlatamadığımı görüyorum.satana kadar öve öve bitiremeyiz yakıt ekonomisine aldanarak ! Satın aldığım araç ustanız Tarafından satıştan sonra ilk akü şarjına gittiğim gün çok yakıyor değil mi şokuyla inanasım gelmemişti ama daha 16 Dan 10 lt düşünce 5000 km de anca zaten anladığım sma konduramadığım pazarlama hilelerine aldandığım galeride 1 yıl beklemiş 2013 model Aracın aküsünün ilk günden beri azalıp şarja gerek duyacağını ama bunu benim göze almam gerektiğini,Satışta verilen Sözlerin satış olduktan sonra Hiçbirinin zaten gerçek olmadığını, ruhsatta ne yazılması gerektiğini bir kişinin bile doğru bilmeyip aracım bağlanma ihtarıyla trafikte polisince emniyetlerde uğraştığım,tüm bunlara sebep aslında tokat bayinizin Kapısı'ndan girip güvenip inanıp araç satın alan kendimi kınıyorum.!!! Yeni gelişme; dün aracımı getirdiler sağ arka kapı çarpılmış vaziyette sağlam aracım hasarlı olarak teslim edildi!!firma müdürü işim var gelemem, Ustaları tehdit ve üzerime yürümeyle hoş bir final yaptılar!!
 
Son düzenleme:

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,502
Tepki puanı
1,665
Puanları
113
Yaş
55
Öncelikle geçmiş olsun, başınıza gelenler üzücü, kaçak nedeniyle akünün boşalması düşük ihtimal muhtemelen akü bittiği için kendini toparlayamıyor....
Kendinizi üye tanıtım bölümünden tanıtırsanız daha iyi olur.
www.renaultfanclub.com/renault-fan-club-uye-tanitimlari/
Araç hakkındaki şikayetlerinizi MAİS'e bildirmenizi tavsiye ederim...
 

Aykut Karabulut

,
Başkan
35-İzmir
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
12,080
Tepki puanı
729
Puanları
113
Yaş
59
Başınıza gelenler çok üzücü, geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda mağduriyetiniz giderilir.:(
 

AŞiKaR

Reşit Karataş , 2013 Fluence dCi,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
551
Tepki puanı
0
Puanları
0
Öncelikle Kendinizi Üye Tanıtım Bölümünden Tanıtırsanız Daha İyi Olacaktır...

http://www.renaultfanclub.com/renault-fan-club-uye-tanitimlari/

Sorununuza Gelince Şikayetvar Sitesi Aracılığı İle Renault Firması Sizinle İrtibata Geçecektir Tokat Bayisinin İsmini Verip ve Sıkıntılarınız Anlatan Bir Yazı İle Şikayetinizi Yapınız Size En Kısa Zamanda Dönüş Yapacaklardır...
 

ersundogan

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ağu 2011
Mesajlar
818
Tepki puanı
0
Puanları
0
Geçmiş olsun konuyu direk maise yazın. Anladığım kadarıyla muhatap olunacak bir servis değil.
 

cagatay52

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
2,690
Tepki puanı
41
Puanları
0
Yaş
35
Geçmiş olsun
 

EndSpeed

Erdem,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eyl 2014
Mesajlar
2,979
Tepki puanı
0
Puanları
0
Adınıza üzüldüm geçmiş olsun. İmkanınız varsa İstanbul Sponsorumuz İnanlar Bayisine Gitmenizi Öneririm. Orda Sizinle En İyi Şekilde İlgilenirler . Ayrıca Renault Mais e Durumu Bildirmelisiniz Genel Müdürlük Ümraniye - İstanbul Tel: 0216 6456666

En Yakın Mais Olarakta
141205_mais_ankara_davetiye_0.jpg


Ayrıca Konuyu Aşağıda Vereceğim Linkten İletişim Kısmındanda Aktarabilirsiniz. Size Ertesi Gününe veya 1-2 Güne Dönüş Yapacaklardır.

https://www.renault.com.tr/iletisim.html
 

gokhan3605

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Puanları
0
Tokat'taki bayinin bi kolu da amasya da vardı benee es kaza mecbur kaldım gittim muhattap olunacak gibi değiller sanayiden farksızdi. Geçmiş olsun umarım çözülür sorununuz.

note 4cük ile gonderdi :)
 

gfsavas

Bayan Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Mar 2015
Mesajlar
10
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Öncelikle ilginize teşekkür ederim.tanıtım gerektiğini bilmediğim için farketmedim öncelikle bunun için yazan diğer Arkadaşlara da acemiliğime vermelerini diliyorum.dün bu olaylar üzerine servis+bayi aracımın kapısını vurmuş olarak getirdi.kimse muhatap almadığı gibi hakaret ve tehdit üzerine yürümeye kadar geldi olay:(
 

gfsavas

Bayan Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Mar 2015
Mesajlar
10
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Tanıtım için özür dilerim düzenledim.soruna yenisi eklenince şikayet var sitesine kapıyı çarpıp getirdiklerini yazdım sadece.hangi sorunu anlatacağımı bilemediğimden tuz biber kısmında karar kıldım.yönlendirmeniz için teşekkür ederim .
 
Üst