- Katılım
- 30 Haz 2013
- Mesajlar
- 56
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
https://hizliresim.com/P77OVN
https://i.hizliresim.com/P77OVN.jpg
208 000 binde aracın şanzımanı boşluk yaptığı için bakıma sokup baskıkı balata değiştireyim dedim.tamirciye geldiğimde usta deneme sürüşünden geldiğinde v kayışı kopmuş geldi.madem öyle dedik baskı balata turbo bakımı triger v kayışı ve süpriz olarak debriyaş volanı.açtıkça şanzımanı çoğalıyor tamir.bilyalarda çatlamış onlarda değişti.yeni baskı takıldı ama debriyaj ayırma catalları yetersiz kaldı onlarda değişti.keçeler yağ bakımı kayışlar bilyalar işçilik klima bakımı vs yapıldı. baskı balata volan çıkma takıldı.sonuç olarak 11000 tl masraf.
edc yi düzgün kullanan biri olarak ne kadarda düzgün kullansanız illaki arıza veriyor ve cep yakıyor.
sizlere tavsiyem triger ve v kayışlarınızı söylenen zamandan önce değiştirin.allaha çok şükür ailemle akseki yokuşlarında kalmadım v kayışı sanayide koptu
https://i.hizliresim.com/P77OVN.jpg
208 000 binde aracın şanzımanı boşluk yaptığı için bakıma sokup baskıkı balata değiştireyim dedim.tamirciye geldiğimde usta deneme sürüşünden geldiğinde v kayışı kopmuş geldi.madem öyle dedik baskı balata turbo bakımı triger v kayışı ve süpriz olarak debriyaş volanı.açtıkça şanzımanı çoğalıyor tamir.bilyalarda çatlamış onlarda değişti.yeni baskı takıldı ama debriyaj ayırma catalları yetersiz kaldı onlarda değişti.keçeler yağ bakımı kayışlar bilyalar işçilik klima bakımı vs yapıldı. baskı balata volan çıkma takıldı.sonuç olarak 11000 tl masraf.
edc yi düzgün kullanan biri olarak ne kadarda düzgün kullansanız illaki arıza veriyor ve cep yakıyor.
sizlere tavsiyem triger ve v kayışlarınızı söylenen zamandan önce değiştirin.allaha çok şükür ailemle akseki yokuşlarında kalmadım v kayışı sanayide koptu