Yaylara Pres Uygulaması

Canberk12

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Nis 2014
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
0
herkese iyi forumlar

aracimin yaylarina 2-3 cm soğuk pres uygulamasi yaptirmayi düşünüyorum görüşlerinizi alabilir miyim ?
 
Aracımın son hali yapılan işçilikten çok memnun kaldım tavsiye ederim [emoji2][emoji2]9ef356292dc2b76fadbdf2d40d1af9f9.webp


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Hocam sakıncası yoksa size ne kadara mal oldu.Birde süspansiyonda sertleşme nasıl oldu.Hocam anlayabilceğimiz şekilde öncesi sonrası yapma imkanınız var mı?
Çünkü bende benim arabanın yüksek olmasından şikayetçiyim.
 
Merhabalar;
Fluence 2014 aracim var. Gecen hafta serviste arka yaylari bir bucuk bakla kestiler. Disaridan gorunus harika oldu. Kestirmenin bir zarari olmadigini soylediler. Servis sahipleri ile beraber 5 calisan da kendi araclarinda arka yaylari kesmisler arka taraftan kesilen yayin bir zarari olmadigini soylediler. Kestirdim bende. On taraf icin kesilme isleminin yapilmadigini presletmek gerektigini soylediler. Bu hafta icerisinde de on yaylar presten gelecek. Su an arka basik on standart olarak kullaniyorum. Biraz magirus goruntusu oldu ama en azindan basik ve basik olmayan halde arac nasil bunu fark etme imkanim oldu.

Aracta soyle bir degisiklik oldu. Arka tarafta torsiyon cubugu oldugu icin zaten arka kisim cok konforlu degildi ama arka yaylar kesildikten sonra ciddi bir ziplama durumu ortaya cikti. On tarafta standart yay oldugu icin on tarafta ziplatma durumu yok gayet yumusak calisiyir ama on kisim da preslendikten sonra tahminim bir miktar ziplatma durumu olacak. En kötü tarafi ise malum istanbul kasislerine arac yuksek oldugu icin hiz kesmeden girebiliyordum. Ama su halde bile yavas gecmek durumunda kaliyorum.

Sonuc olarak goruntu kismindan muthis memnunum ve aracin viraj kabiliyetide bir miktar artti. On yaylarda preslenince daha da iyi olacaktir.

Kisisel gorusum bu araclar ozellikle fluence ayarinda dusuruldugu surece goze oldukca hos gorunuyor.

İyi forumlar.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Aracın basılmadan önceki hali
81c77ee59460384f3775c46832b8097b.webp




Basıldıktan sonra
8a4746373faab8d1e20dcf3e9444c92f.webp


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Öncelikle merhabalar,

fren mesafesi kısaldı, yol tutuşu artışı virajlara eskisinden daha hızlı ve savrulmadan girebiliyorsunuz. Konfor olarak değerlendirilince yas kesmek ayrı bir durum bana göre sonuç olarak baklalar direk azalıyor kıyaslamasını tam olarak yapamasam da ben arabamda %30 konfor kaybı olduğunu söylesem yeridir. Görünüş olarak araçlarımıza katığımız her şey illaki bir şeyi etkileyecek. Dediğim gibi aracımda aşırı bir zıplama olsun sürücü ve yolcuları rahatsız edici bir durum söz konusu değil. Ki biz araçlarımıza değer verenler kişiler olarak yorumluyorum kasis çukur ve tümseklerde de yaylarımız kesik pres veya spor yay olsun olmasın direk ve hızlı girecek halimiz yok :) çok sorun yaşatmaz. Konfor gayet güzel. Fiyat olarakta kartal oto saniyide arkadaşımın tanıdığına yaptırdım 200 TL gibi bir ücret verdim işlemde 1 saatte bitti. Çok memnun kaldım !ıslık
 
Sıkışma ve açılma kademeleri bozulacaktır. Boğum sayısı, malzeme kalınlığı ve yayın amortisör ile uyumu önemlidir. Yay-amortisör stroku ve sertlikleri uyumlu olmazsa amortisör ömrü de kısalacaktır. Teknik bir konudur, bu işi profesyonelce yapan imalatçı yay ve amortisör firmaları mevcuttur.
 
Geri
Üst