HI_TECH
Bilgi Girilmemiş
REnault zaten oldukça güçlü olan Renaultsport Megane 250’nin gücünü daha da arttırarak 265 bg’ye yükseltmiş.
Megane RS Trophy adındaki otomobilin hafifletilmiş R26.R’nin varisi olmadığını, ince bir şekilde modifiye edilmiş, sınırlı sayıda üretilecek bir model olduğunu söyledi.
Trophy’nin 2,0 litrelik dört silindirli motorunun gücü standart otomobile göre 15 bg artırılarak 265 bg’ye çıkarılmış. Tork da 20 Nm arttırılarak 360 Nm’ye yükseltilmiş.
Bu değişiklikler sayesinde Trophy’nin 0-100 km/s hızlanma süresi standart otomobile göre 0,1 saniye azalarak 6,0 saniyeye inmiş. Azami hız da 4 kilometrelik bir artışla 254 km/s’ye çıkmış.
Renaultsport mühendisleri standart 250’deki süspansiyonu ve şasiyi değiştirmemişlerse de, otomobil F1’den ilham alan Bridgestone Potenza RE050A tipinde lastiklerle donatılmış.
Tarz değişiklikleri arasında kırmızı detaylara sahip 19 inçlik parlak siyah Speedline alaşım jantlar, hava giriş delikleri ve kapılardaki Trophy çıkartmaları ve standart LED gündüz seyir farları bulunuyor.
Trophy’nin iç kısmına sarı renkte emniyet kemerleri ve detaylar içeren Recaro koltuklar ve motor performansı, hızlanma, tur süresi, g kuvveti hakkında gerçek zamanlı bilgiler veren bir ‘Renaultsport Monitörü’ eklenmiş.
Renault bu modelden 500 adet üretmeyi planlıyor.

Alıntıdır.
Megane RS Trophy adındaki otomobilin hafifletilmiş R26.R’nin varisi olmadığını, ince bir şekilde modifiye edilmiş, sınırlı sayıda üretilecek bir model olduğunu söyledi.
Trophy’nin 2,0 litrelik dört silindirli motorunun gücü standart otomobile göre 15 bg artırılarak 265 bg’ye çıkarılmış. Tork da 20 Nm arttırılarak 360 Nm’ye yükseltilmiş.
Bu değişiklikler sayesinde Trophy’nin 0-100 km/s hızlanma süresi standart otomobile göre 0,1 saniye azalarak 6,0 saniyeye inmiş. Azami hız da 4 kilometrelik bir artışla 254 km/s’ye çıkmış.
Renaultsport mühendisleri standart 250’deki süspansiyonu ve şasiyi değiştirmemişlerse de, otomobil F1’den ilham alan Bridgestone Potenza RE050A tipinde lastiklerle donatılmış.
Tarz değişiklikleri arasında kırmızı detaylara sahip 19 inçlik parlak siyah Speedline alaşım jantlar, hava giriş delikleri ve kapılardaki Trophy çıkartmaları ve standart LED gündüz seyir farları bulunuyor.
Trophy’nin iç kısmına sarı renkte emniyet kemerleri ve detaylar içeren Recaro koltuklar ve motor performansı, hızlanma, tur süresi, g kuvveti hakkında gerçek zamanlı bilgiler veren bir ‘Renaultsport Monitörü’ eklenmiş.
Renault bu modelden 500 adet üretmeyi planlıyor.



Alıntıdır.