• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Yeniliği kalmayan yeni aracım

Geçmiş olsun.Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
Yeniliği kalmamış yazınca , her tarafından ayrı bir sorun yaşadınız sandım.:)
 
Çok teşekkür ederim hepinize. Allah cümlemize kaza bela vermesin inşallah.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Geçmiş olsun. Kazasız belasız sürüşler dilerim. Hayırlı Bayramlar.
 
Geri
Üst