Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
buda gündüz dolaşırken öylesine bir deneme iki araçtada iki kişi var
DB 2. vites ZD 3. viteste deneme yapıyoruz iki araç aynı viteste olunca devirler tutmuyor
Kısayı takan ceremesini çeker
Bende yazılımı atıp son hızına bakarak kısa takcaktm.Devir uzamadı attığımız yazılmda kısayı takmadım 190-195 gibi biticekti araç.2de 60-70de 6000 görücekti baktım ki oluru yok vazgeçtim.Yapcak birşey yok.Yazılımını acil atman lazım denk basmak için
Kısayı takan ceremesini çeker
Bende yazılımı atıp son hızına bakarak kısa takcaktm.Devir uzamadı attığımız yazılmda kısayı takmadım 190-195 gibi biticekti araç.2de 60-70de 6000 görücekti baktım ki oluru yok vazgeçtim.Yapcak birşey yok.Yazılımını acil atman lazım denk basmak için
yazılımda atsam zannetmem çünkü o devrini yakaladığında ben 6binlere yaklaşmış oluyorum basmamla vitesin bitmesi bir olur buda beni geri düşürür ondan 3 te hafif alt devirde kalarak gazlamak zorunda kalıyorum