Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
şanzımanın oranını bir türlü bulamadım tam olarak kaça denk geliyor bilmiyorum
stock jant lastikle 6600d/dk da tam 210 olucakken kesiciye düşüyor 16"jant vardı denemiştim yine böyle o zamanda 225 te girmişti 2 yıl önce
aracı engelli birinden aldığım için dışında ufak tefek şeyler var tabi hele suadiye gibi bir yerde hesap edin dar sokak park sorunu vs ama motor konusunda iddaa edebilirim çok temiz kasa olarak ta düzgün bir araç
aracı engelli birinden aldığım için dışında ufak tefek şeyler var tabi hele suadiye gibi bir yerde hesap edin dar sokak park sorunu vs ama motor konusunda iddaa edebilirim çok temiz kasa olarak ta düzgün bir araç
istanbulda ufak tefek çiziklere bakılmaz zaten ben komple arabayı boyattım sağ tarafı komple cizdiler kapının önünde Nazar değmesin buluşmalara bekleriz yakından görürüz sportu
istanbulda ufak tefek çiziklere bakılmaz zaten ben komple arabayı boyattım sağ tarafı komple cizdiler kapının önünde Nazar değmesin buluşmalara bekleriz yakından görürüz sportu
hehe bence istanbulda kazasız aramak bulmak bile zor oldu bu zamandaki ben şanslı sayıyorum kendimi buluşmalar vs olursa katılırım tabiki zaman ve yer bana uydukça