Toplam 5 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 5 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 15 inç jant

  1. #1

    Üyelik tarihi
    Temmuz.2015
    Mesajlar
    3
    Teşekkür / Beğen

    15 inç jant

     
    arkadaşlar sayfaya yeni uye oldum bi konuda yardımlarınıza ıhtıyacım var
    9 aracıma 15 inç jant taktırmak istiyorum fakat her usta farklı bişey söylüyor kimi olur kimi olmaz diyor sizce nasıl bir yol izlemeliyim.şimdiden teşekkürler...

  2. #2
    Hakkı TAM

    Htmakina - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2013
    Yaş
    54
    Mesajlar
    9.335
    Teşekkür / Beğen
    Öncelikle hoş geldin kardeşim. 15'' jant aracının yorulmasına ve çok yakmasına sebep olur. Motor performansın düşer ve rot rotil ömrü azalır. Ama diyorsan bende para çok. Taktır gitsin.
    Her zaman doğruyu konuş ki ne söylediğini hatırlamak zorunda kalmayasın..


    https://img.webme.com/pic/h/htmakina/Boya%20(37).jpghttps://img.webme.com/pic/h/htmakina/Boya%20(39).jpg


  3. #3
    KaRaHaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    39
    Mesajlar
    7.129
    Teşekkür / Beğen
    aracın 13 inc jantlı ama kullanım olarak ve görsel olarak 15 inç sana viraj hakimiyeti görsel keyif verdiği gibi hakkı abinin dediği gibi biraz daha fazla yakıt ön takım daha çabuk yıpranma gibi dezavantajları olsada alacağın bi 45-50 yanak 15inç e uygun lastik ile çok güzel duracağına eminim. Davlumbaz içleri de buna müsait
    Hızlı yaşa, Çabuk Düşün, Kolay ölme !!
    http://img.webme.com/pic/r/renaultfan/karahan1.jpg

  4. #4

    Üyelik tarihi
    Temmuz.2015
    Mesajlar
    3
    Teşekkür / Beğen
    hakki abi ben kırıkkalede oturoyrum burdaki sanayi ustalari olmaz diyor gecenlerde bi elektrikci ustasiyla tanistim arkadasinin arabasina yaptirmislar oluyo diyo fakat nasil bi yontem izlemeliyim camurluk agzi acilmiyomus kampanalari 2.3 cm iceri almak gerekiyomus sizlerin bilgisine guveniyorum yardiminizi bekliyorum
    ben guzel duracagina inanniyorum ....

  5. #5

    Üyelik tarihi
    Temmuz.2015
    Mesajlar
    3
    Teşekkür / Beğen
     
    nasil taktiricam bu janti modifiye yaptirmak istiyorum

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •