1.5 dCi bazen çalışmıyor sorunu çözemedik.

fth001

Fatih ERİŞEN
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Tem 2012
Mesajlar
339
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Benzer sıkıntıları ben de yaşadım. Symboller iyi araba az yakar falan filan da masraf çıkardımı soğutuyor kendinden. Ben de aşağı yukarı 6 bin tl masraf ettim arabaya. Motor, şanzuman dahil. Daha iyisini alacak imkanım olmadığı için dursun dedim hep. Alırken adam gibi baktırmadım sağına soluna bütün kabaklar başıma patladı. İnşallah yakında sıfır bi araba almayı düşünüyorum. Bi daha ikinci ele bulaşmaya niyetim yok artık :)

Bu araç bana insanların neden sıfır araç aldıklarını öğretti. artık anlıyorum o insanları ;)
Ben baktırdım motoru sorunluydu onu bilerek aldım yaptırdım ama bana çıkardığı sürprizler hiç iyi olmadı.
Tüm sorunları çözebilirsem hemen satıp aynı değerde LPG li bir araç alacam.
 

firehunter

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
276
Tepki puanı
0
Puanları
0
Hayırlısı olsun ömür biter symbolün sorunu bitmez diyesim geliyor, başıma gelenlerden sonra :)
 

leventcan1983

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle geçmiş olsun. Benim araç 2005 dizel 160.000de. daha bir ay olmadan ikinci kez yarı yolda bıraktı. Fatih arkadaşın yazdığı sorunların aynısını bende yaptığı için buraya yazıyorum...

geçen hafta sabah işe giderken araba çalışmadı. marşı basa basa aküyü bitirdim okadar yani. Neyse akşamına bir usta geldi Tekirdağ Sanayiden eski renocu Faik usta. Geldi arabaya baktı etti, bilgisayar bağladı, mazotun basıncı düşük olduğunu gördü. dedi bu arabayı anca çekiciyle atölyeye getiricen orda ben ya pompayı değiştiricem yada enjektörleri değiştiricem. nekadar olur dedim, 800-900 arası toplam dedi...

iki gün sonra istanbuldan arabayı satan usta tekirdağdan başka bi usta yönlendirdi. ben marşa basarken enjektörlere bi sprey sıktı araba hemen tak diye çalıştı. dedi enjektör kendini kilitlemiş. götürdük sanayiye. baktı mazot filtresi geri kaçırıo, onu değiştirdik 50tlye. sonra etraflıca bi göz attı motora, anladıkki motor üfürüyor, motorun pistonu falan kalmamış, segmanlar erimiş. Usta dediki bu arabanın problemi çok daha büyük, sen şimdi yeni enjektör takarsın ama motor yağ yaktığı için fazla ısınıcak ve enjektörlerin ucunu yine yakacak. o yüzden bu arabaya bi revizyon yapıcan dedi eğer kullanıcaksan... nekadara çıkar dedim, 2.5 - 3 arası dedi.

Bende kara kara düşünüyorum şimdi naapıcaz diye... Sizce revizyon için bu fiyat iyimidir yoksa bi reno servise baktırsam???
 
Son düzenleme:

leventcan1983

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Puanları
0
Birde şunu eklemek istiyorum, bu araba ustası olmak kolay iş değil. Sanayide gördüğümüz herkese usta dememek lazım, o unvan öyle kolay kazanılmıyor. Aynı doktor gibi, doğru teşhis koymakla başlayıp doğru tedavi uygulamak durumundadır. Ustada bir nevi doktor, iyisi de var kötüsü de... Bir usta var bu arabayı çekiciyle getiricen diyor, bir usta var teşhisi koyup bir spreyle arabayı çalıştırıyor...

Bence iyi ustaların adreslerini paylaşalım ve paramızı çarçur etmeyelim...
 

gokhan3505

Gökhan Gümüş,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Eki 2012
Mesajlar
2,515
Tepki puanı
101
Puanları
0
Yaş
32
Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle geçmiş olsun. Benim araç 2005 dizel 160.000de. Yeni aldım bir tanıdıktan ama almaz olaydın. daha bir ay olmadan ikinci kez yarı yolda bıraktı. Fatih arkadaşın yazdığı sorunların aynısını bende yaptığı için buraya yazıyorum...

geçen hafta sabah işe giderken araba çalışmadı. marşı basa basa aküyü bitirdim okadar yani. Neyse akşamına bir usta geldi Tekirdağ Sanayiden eski renocu Faik usta. Geldi arabaya baktı etti, bilgisayar bağladı, mazotun basıncı düşük olduğunu gördü. dedi bu arabayı anca çekiciyle atölyeye getiricen orda ben ya pompayı değiştiricem yada enjektörleri değiştiricem. nekadar olur dedim, 800-900 arası toplam dedi...

iki gün sonra istanbuldan arabayı satan usta tekirdağdan başka bi usta yönlendirdi. ben marşa basarken enjektörlere bi sprey sıktı araba hemen tak diye çalıştı. dedi enjektör kendini kilitlemiş. götürdük sanayiye. baktı mazot filtresi geri kaçırıo, onu değiştirdik 50tlye. sonra etraflıca bi göz attı motora, anladıkki motor üfürüyor, motorun pistonu falan kalmamış, segmanlar erimiş. Usta dediki bu arabanın problemi çok daha büyük, sen şimdi yeni enjektör takarsın ama motor yağ yaktığı için fazla ısınıcak ve enjektörlerin ucunu yine yakacak. o yüzden bu arabaya bi revizyon yapıcan dedi eğer kullanıcaksan... nekadara çıkar dedim, 2.5 - 3 arası dedi.

Bende kara kara düşünüyorum şimdi naapıcaz diye... Sizce revizyon için bu fiyat iyimidir yoksa bi reno servise baktırsam???
hocam keşke almadan önce bir baktırsaydınız. tanıdık demişsiniz ama adam arabayı size tabiri caizse kakalamıs anladıgım kadarıyla.neyse geçmiş olsun.
 

leventcan1983

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Puanları
0
Valla sorma, insanın başına ne geliyorsa tanıdıktan eşten dosttan geliyor. Çok iyi bir ders oldu...

İşin daha komiği ise satan tanıdık motor ustası. Dedim yok artık, hani bu adamın satacağı arabaya sonsuz güvenirim...
 

firehunter

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
276
Tepki puanı
0
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle geçmiş olsun. Benim araç 2005 dizel 160.000de. Yeni aldım bir tanıdıktan ama almaz olaydın. daha bir ay olmadan ikinci kez yarı yolda bıraktı. Fatih arkadaşın yazdığı sorunların aynısını bende yaptığı için buraya yazıyorum...

geçen hafta sabah işe giderken araba çalışmadı. marşı basa basa aküyü bitirdim okadar yani. Neyse akşamına bir usta geldi Tekirdağ Sanayiden eski renocu Faik usta. Geldi arabaya baktı etti, bilgisayar bağladı, mazotun basıncı düşük olduğunu gördü. dedi bu arabayı anca çekiciyle atölyeye getiricen orda ben ya pompayı değiştiricem yada enjektörleri değiştiricem. nekadar olur dedim, 800-900 arası toplam dedi...

iki gün sonra istanbuldan arabayı satan usta tekirdağdan başka bi usta yönlendirdi. ben marşa basarken enjektörlere bi sprey sıktı araba hemen tak diye çalıştı. dedi enjektör kendini kilitlemiş. götürdük sanayiye. baktı mazot filtresi geri kaçırıo, onu değiştirdik 50tlye. sonra etraflıca bi göz attı motora, anladıkki motor üfürüyor, motorun pistonu falan kalmamış, segmanlar erimiş. Usta dediki bu arabanın problemi çok daha büyük, sen şimdi yeni enjektör takarsın ama motor yağ yaktığı için fazla ısınıcak ve enjektörlerin ucunu yine yakacak. o yüzden bu arabaya bi revizyon yapıcan dedi eğer kullanıcaksan... nekadara çıkar dedim, 2.5 - 3 arası dedi.

Bende kara kara düşünüyorum şimdi naapıcaz diye... Sizce revizyon için bu fiyat iyimidir yoksa bi reno servise baktırsam???

Bir kaç yere baktırıp fiyat alın ona göre karar verin, hepsi aynı şeyi söylüyorsa cebinize uygun olana yaptırırsınız. Bu devirde ustayım diye geçinen ama çırak bile olamayacak o kadar çok adam varki piyasasa.
 

onur-d

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
384
Tepki puanı
0
Puanları
0
Gecmis olsun calıstırmak icin sıktıkları sprey eterdir isi bilmeyen bu esnada krankı kesebilir. Benim onceki arac dizeldi, bigün calismadi eter sıktık ne yaptiysak olmadi cekiciyle sanayiye goturdum sozde opel servisi hic kurcalamayin pompa bitmis 2500 lira masrafi var dedi bende calismiyorun para yok araba 5 gun yatti sonra bi usta bulup gosterdik adam 10 liralik mazot geri donus hortumlarini degisti ve araba calisti sozun ozu dizel sıkıntı anlayan usta bulmak zor
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

Onur Gönüllü

RENAULT MAİS SERVİS DANIŞMANI,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
6,190
Tepki puanı
517
Puanları
0
Valla herkes bir şey söylemiş ve haklılar da tek bi sorundan yapmaz her şey olabilir manyetik kaptör de olabilir.
 
Üst