M3T0

Metin GÖKDELİ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
819
Tepki puanı
19
Puanları
0
benim 118 binde bi 65 lik cliom var... buna şimdi bu saatten sonra

değişken geometrili turbo
intercooler
bir takım yeni enjektör
yeni yazılım yada kazalı araçtan çıkma ecu değiştirsek

1. motor bu saatten sonra kaldırırmı ?
2. şanzıman kaldırır mı ?

nerden merak saldın derseniz... geçen ümraniye tepeüstü ikeanın oradan geçerken musluk sesi gibi bir ses çıkaran symbol yanımdan geçti... banamı nispet yaptı bilmiyorum ama iyide uzuyordu...

ben 128 binde yaptırdım 7 bin km oldu bi sorun yok çok şükür.
 

35AR5226

Burak CANOĞLU
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Ocak 2013
Mesajlar
193
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
110 binde topladım aracı 160 bindeyim şuan. önemli olan işi bilerek ve profesyonel yapmak bakımları 6000 de bir yapmak kaliteli mazot kullanmaktır. ecu işi cok karışık . enjektörede gerek yok geometrili turboyada. turbo pallerini büyüt intercooler tak methanol kit tak yazılım bide 60 lık düz boru yeterli olcaktır 115 120 hp olur
 

alper a

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eyl 2012
Mesajlar
56
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Ecufast Yazılım Var 120hp Civarı Dynoya Sokmadım uzun yolda 3.9lt ortalama Basarakta 5.5 lt ortalamam var şehiriçi Trafige pek Girmeden 5.2 lt.
 

engin_er_26

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
55
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
66
bu chip olayı ne kadar ücrete patlıyor acaba hem kendimiz takma imkanı var mı yoksa illaki onlar kendilerimi takıyorlar.
nerede ve kaç tl satılıyor
 

poyrazefe57

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
0
iyi akşamlar arkadaşlar yarın megane 2 dinamik 2005 otomatik alacam 145 binde 2 ay önce 4000 tl lik bakım yaptırmış önerirmisiniz
 

Egemen Kocaman

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar merhaba Ufak bi projemiz var sizden akıl almak istedim 2007 1.5 dci 65bg sümbülümüze girişmeyi düşünüyoruz. Düşüncemiz turboyu 110 megane3 turbosu ile değiştirip ona uygun intercooler takmak ve sonrasında 110 hp miş gibi chip box uygulamak. Karışılaşacağımız sorunlar ve zorluklar ne olacaktır yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler...
 

BaselTuning

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
608
Tepki puanı
16
Puanları
0
Arkadaşlar merhaba Ufak bi projemiz var sizden akıl almak istedim 2007 1.5 dci 65bg sümbülümüze girişmeyi düşünüyoruz. Düşüncemiz turboyu 110 megane3 turbosu ile değiştirip ona uygun intercooler takmak ve sonrasında 110 hp miş gibi chip box uygulamak. Karışılaşacağımız sorunlar ve zorluklar ne olacaktır yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler...

Hayırlı olsun.. Intercooler custom olacak çünkü symbol ün önde yer olmadığı için sığmıyor klima radyatörü ile çakışıyor 85lik symbollerin intercoolerları. bunun dışında enjektör yeterli olmayacak size 100hp megane2 enjektörlerinden bulmaya çalışın en zor olan bu olacak çünkü fiyatları yüksek. Turboda 110hp olan megane3 turbosu orjinal hali ile uyum sağlamaz vgt turbo var onlarda sizin aracın üzerinde bulunan beyinde turbo basınç kontrolü mevcut değil. 100-105 hp güç hedeflenirse zor olmaz ama 135-140 derseniz karışıyor iş..
 

Egemen Kocaman

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
Öncelikle bilgilendimeniz için teşekkürler. İntercooler 85 lik symbol degilde megane intercoolerı koysak, ince olanları cuk oturuyormuş gibi geliyor tampon demirinin altına. enjektör konusunda ise dediğiniz gibi biraz zorlanıcaz haklsınız diyelim ki araştırmalarımız başarılı oldu turbo konusunda pallerlemi oynamamız daha kolay olacaktır?
 

BaselTuning

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
608
Tepki puanı
16
Puanları
0
Pallerle oynamak kolay ama riskli olur bunun yerine hazır turbolar kullanabilirsiniz. Garret bakabilirsiniz.
 

ada dantel

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
0
Baktığım araç hb ve otomatik şansıman. Manuale geçişi ne kadara olur ? nerede olur ? Yakıt olarakta biraz farkediyormuş manuel ve otomatik arasında. Araç sahibiyle görüştüm kısa mesafelerde kullandm hep universitem 2 km ötede oraya gidip geliyorum ve kampüs içinde kütüphane arası felan kullanımda 27 krş falan yakıyor dedi. Soğuk motorla bu kadar yaktığını ısınınca yakıtın düştüğünü söyledi. Bir seferde uzun yol olarak adanaya gitmiş araçla çok az yaktığını söyledi.
 
Üst