İrfanAlper

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
20
Tepki puanı
0
Puanları
0
Renault Clio 1.5dCi 2006 Alize; Ne önerirsiniz ? motoru şuanda çok güzel yürüyor fakat biraz daha iyisi olabilir honda civic'lerle kafa kafaya gidilmiyor :)

Fiyatıyla beraber güzel bi toplama önerirseniz sevinirim. pek anlamamda ve yakıt konusuda fırlamasın.
 

hakan5454

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Mar 2015
Mesajlar
46
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
170 binde 85 lik fulence e neler yapabiliriz sağlıklı şekilde maddiyat çok olmamak kaydıyla
 

padaroglu

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
79
Tepki puanı
0
Puanları
0
Bu chip tuning'in araca herhangi bir zararı varmı acaba. Benim fluence 90 hp. Chip attırırsak kaç hp olur.
 

BaselTuning

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
608
Tepki puanı
16
Puanları
0
Araca herhangi bir zararı yok. emisyon değerleri değişeceği için çevreye bir miktar daha zararı olacaktır. Muayenede vs. sorun olmaz merak etmeyin. 2 tip beyin var 90lık fluencelerde birisinde +20-22 ps civarında güç artışı olurken diğerinde +30 ps oluyor. Araç geldiğinde netleşir.
 

minikya

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Merhabalar, izmirden yazıyorum. Aracım 2007 scenic exception, k9k728 motorlu 100 hp.
Problem aracımın çekişi çok düşüktü ve arada kesilerek duman atıyordu. Egr yi söktük, tıkanmış ve 2-3 mm açık olarak kilitlenmiş :-( iptal edilmeden temizlendikten sonra araç biraz rahatladı . Ama hala çekiş düşük bence. Şu anki sorun 5.vites tam gazda enjeksiyon sistemini kontrol edin mesajı veriyor.araç kesiliyor.110-130 km civarı. Gazı bırakınca normala dönüyor.Bilgisayara bağlandığında turbo basıncı max değeri aştı diyor. Basıncını ölçtüm 5. viteste dip gazda 1.5 bara çıkıyor çıkmıyor. Sorunum hakkında bilgisi olan varmı acaba. Teşekkürler
 

Servet Aydın

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Eki 2011
Mesajlar
358
Tepki puanı
36
Puanları
0
Manifoldu basınç sensörü bozuk olabilir, turbo vgt selenoidi takılı kalmış olabilir. Sizin araç en fazla 1.2 bar olmalı
 

minikya

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
birkaç gündür epey ugraştım. vakum hatlarına T ile harici monometre bağladım. Aracada OBD sine elm27 bağlayıp basınç sensorunun degerlerını karsılastırdım. paralel gıdıyorlar. vgt selenoidi hareket ediyor. Zaten monometrede basınç değeri gaza basma miktarına göre devırden bagımsız değişiyor.
İzmirde bir turbocuya gosterdım. 1-2 gun ıncelemek lazım dedı. bana soylenen araç çalıştığında rölantide vgt selenoidinin sonuna kadar çekmesi gerekirmiş. benimkisi cok az cekıyor. anca vakumu elektrovanayı devredısı bırakıp dırek baglarsam sonuna kadar cekıyor.ama zaten buda tam tersı bır durum. sonuna kadar cekmedıgı halde 1.5 barlara cıkıyor, bıde cekse bır yerlerı patlatıcaz herhalde.
İzmirde bu konuda bana yardımcı olabilecek birisi varmıdır acaba.
Sorumu burada sormamın sebebı tuning konularıyla ilgilenenler turbo basıncı konularında daha bir ilgili ve bilgili oluyorlar.

Vakum pompası cıkısı: -15psi
Turbo elektrovana cıkısı (dip gazda) min:-10psi
 

animadaru

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Ağu 2016
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Puanları
0
konuyu hortlaşmış olucam ancak başel deki yazılım ın uygulama fiyatını bilen varmı ?
 
Üst