Clio4 enjeksiyon sorunu

mümin öztürk

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
25
Tepki puanı
0
Puanları
0
bugun bağladılar bilgisayara hesapta sıcaklık sensörüyle ilgili bi hata vermiş yakıtla ilgili bi sorun dil dediler.butun gun servıste kaldı 10 km yaptım gene aynı sorun.ben bunu takip etmek zorundamıyım yapcakmı yapmıcak mı dıye.memnunmusunuz dıye benı arayacak arkadasın benden çekeceği var.dediğiniz gibi servis elemanlarının hiçbir bilgisi yok aynı zamanda esc hatası veriyor.bakalım pazartesi yine arıyıcam servisi.
 

mümin öztürk

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
25
Tepki puanı
0
Puanları
0
Kalemine sağlık, özün sözü, mekanik bir sistem ve bu araba bant sisteminde robot bilgi işlemciler tarafından tasarımlarının yüklenmesi neticesinde monte ediliyor, her vidanın sıkılmasının oranını bile yüklüyorlar. Arabaya bir beyin koymuşlar, arızıları uyarması içinde işlem yüklemişler. Bir şey ters gider veya kullanıcı hatalı bir işlem yaparsa uyarmak onun görevi, bize düşen görevde kullanma kitapçıklarını okumak olmalıdır. Forumda bir anket yapalım kaç kişi arabasının el kitapçıklarını ve kullanma kılavuzlarını hatim etmiştir diye. Sonuç ne olacak.. (((((((kullanma kitapçığını sonuna kadar okudum ve sizce durup dururken 92 km araçta enjeksiyonu kontrol ettirin yazısında benım ne gıbı bı hatam olmuş olabılır ne elfrenı cektım ne baska bısey araca her bınısımde tedırgın oluyorum
 

Aykut Karabulut

,
Başkan
35-İzmir
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
12,080
Tepki puanı
729
Puanları
113
Yaş
59
Genellemek istemiyorum, sizin arabanızda teknik bir hata olabilir. Bu durumu reno firmasının telefi etmesi şartsız şurtsuz gerekmektedir.
 

forjust1day

Tuna İŞGÖREN,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Ara 2012
Mesajlar
361
Tepki puanı
20
Puanları
0
Boşta neden gidiyosunki abi ?
 

karpuz

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Ocak 2011
Mesajlar
429
Tepki puanı
1
Puanları
0
Daha yeni Trabzondan geldim 2 gün sonra yozgat yoluna düştük. Kısa sürede fazla km yaptım. Motoru rahatlatmak ve turbonun sağlığı açısından uzun yokuş görünce bazen boşa atıyorum. Demekli clio 4 te boşa atmayacakmışız. Bakalım daha ne cacıklar çıkacak. 2 ay için yeterince sıkıntı çektim.
 

Onurksk

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
454
Tepki puanı
6
Puanları
0
Daha yeni Trabzondan geldim 2 gün sonra yozgat yoluna düştük. Kısa sürede fazla km yaptım. Motoru rahatlatmak ve turbonun sağlığı açısından uzun yokuş görünce bazen boşa atıyorum. Demekli clio 4 te boşa atmayacakmışız. Bakalım daha ne cacıklar çıkacak. 2 ay için yeterince sıkıntı çektim.

Aracınız dizelmiydi ? clio 3 1.5 dci kullanıyorum servis kesinlikle aracı hareket halindeyken yüksek hızlarda boşa atmayın hem daha fazla yakar zaten araç vitesteyken ayağınızı gazdan çekince yakışı durduran bir sisteme sahip anlık tüketim sıfıra düşer demişti. Eskiden yokuş aşağı salla boşa taktiğini yapardık ama bu araç alışkanlığımı değiştirdi gerçektende anlık tüketim sıfır oluyor :)
 

karpuz

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Ocak 2011
Mesajlar
429
Tepki puanı
1
Puanları
0
Enjektörler kapandığından sıfır oluyor evet boşta gidincede 0.4-0.8 gibi anlık tüketimler görüyorum. Bana da çalıştırınca durmadan önce uzun yolda ara sıra motoru dinlendir turbonun ömrü uzasın diyen sanayideki gerçek ustalar. Yakıt olarak tamam da rolantide motoru çalıştırıp turboyu rahatlatmanın neye zararı var anlamadım? Ben servislere itimat etmiyorum. Görüyoruz hallerini bir naneden haberleri yok adamların. Çok doğru dürüst bilseler anlasalar 100000 i geçiren dci lar patır patır motor istemezdi. Motor rodaj yağı değişimi konusunda da fikrim bu yönde. Madem rodaj dönemi diye birşey var demekki parçalar birbirine alışıyor belli bir aşınma oluyor ilk etapta motor kalan ömrünün temelleri atılıyor rodaj döneminde. Peki bu dönemin sonunda yağı değiştirmenin herhangi bir faydası olmaması mümkünmü yahu fizik kuralları var. Rodaj yok dilediğiniz gibi kullanın deseler eyvallah ta rodaj dediğimiz olay var ise bana kimse anlatmasın yağ değişimine gerek yok diye. Dileyen değiştirmesin ama benim servise itimat etmemek için tonla sebebim var.
 

kubılay

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepki puanı
312
Puanları
0
Yaş
39
Gökhan abi sana katiliyorum fakat benim yag degisimi konusunda kelimelerim asla ve aslaa sen ile alakali degil yine web de yazilmis rodaj sureci icinde en az bir defa yag degisimi olsun konusunda ben inanmiyorum seninde soyledigin gibi bazi y.servislerdeki mekanik ustalar dahi herseye hakim degiller bilmiyorum bn boyle dusunuyorum
 

karpuz

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Ocak 2011
Mesajlar
429
Tepki puanı
1
Puanları
0
Benim sözüm sana değil zaten Kubilay genel anlamda bu görüşü savunan arkadaşlarımıza sebebiyle anlattım kendi düşüncelerimi. Benim 456000 km de ticari kangoo kullanan bir abim vardı. Adam öyle pekte sakin kullanmazdı. Ortalama deviri 2500 ün altına hiç düşürmez, 3000 devire yakın vites atardı hep yani benim gözlemlediğim. O aracın yağ değişimi 10.000 di ama hep 7500 gibi servise gider karter tapasına kadar yağı değiştirirdi. Her işlem serviste yapılırdı. Ona da çok söylerlermiş yağ değişimine daha var diye ama parasıyla değilmi der değiştirtirmiş. Birde arıza olunca önce sanayiye gider birkaç ustaya arabayı gösterir sonra serviste araç yapılırkende başında beklermiş. Anlardı az buçuk. Ben bana akıl veren servis çalışanı tanıdıklarım yada arkadaşlarımdan hiç birinin aracının (çoğu dizel reno kullanmazdı) o km leri gördüğüne rastlamadım. Kendileri diyordu 100-150 binden sonra elden çıkarmak lazım diye. En güzel yol kendi bildiğimiz yol ata sözünden devam :D
 

excoupe

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
1,183
Tepki puanı
24
Puanları
0
:sinirli Reno değil mi? 0 araç al, bir sürü para dök... sonuç uyarı ışığı :asabi
 
Üst