Clio4 enjeksiyon sorunu

kubılay

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepki puanı
312
Puanları
0
Yaş
39
Vallahi öyle abi kesinlikle öylee
.

Beni yanlis anlamadigin icin tesekkurler biliyorsunki bu forummda oyle acik ara saygisizlik yapamam bn herzaman buyugumu kucugumu cok iyi bilirim eyvallah

arac konusunda kaderlerimiz ayni abi seninde derdin var sayilir benimde :) :)
Benim sözüm sana değil zaten Kubilay genel anlamda bu görüşü savunan arkadaşlarımıza sebebiyle anlattım kendi düşüncelerimi. Benim 456000 km de ticari kangoo kullanan bir abim vardı. Adam öyle pekte sakin kullanmazdı. Ortalama deviri 2500 ün altına hiç düşürmez, 3000 devire yakın vites atardı hep yani benim gözlemlediğim. O aracın yağ değişimi 10.000 di ama hep 7500 gibi servise gider karter tapasına kadar yağı değiştirirdi. Her işlem serviste yapılırdı. Ona da çok söylerlermiş yağ değişimine daha var diye ama parasıyla değilmi der değiştirtirmiş. Birde arıza olunca önce sanayiye gider birkaç ustaya arabayı gösterir sonra serviste araç yapılırkende başında beklermiş. Anlardı az buçuk. Ben bana akıl veren servis çalışanı tanıdıklarım yada arkadaşlarımdan hiç birinin aracının (çoğu dizel reno kullanmazdı) o km leri gördüğüne rastlamadım. Kendileri diyordu 100-150 binden sonra elden çıkarmak lazım diye. En güzel yol kendi bildiğimiz yol ata sözünden devam :D
 

karpuz

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Ocak 2011
Mesajlar
429
Tepki puanı
1
Puanları
0
Vallahi öyle abi kesinlikle öylee
.

Beni yanlis anlamadigin icin tesekkurler biliyorsunki bu forummda oyle acik ara saygisizlik yapamam bn herzaman buyugumu kucugumu cok iyi bilirim eyvallah

arac konusunda kaderlerimiz ayni abi seninde derdin var sayilir benimde :) :)

Teneke parçaları için söylenen cümlelere çok takılmamak şazım velev ki art niyetli dahi söylenmiş olsa da :) Finalde bir daha mı asla diyeceğim bir durum oluştu kendi adıma. Az olsun sorunsuz olsun :D
 

karacan

Taylan AYDIN
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
2,700
Tepki puanı
93
Puanları
0
Daha yeni Trabzondan geldim 2 gün sonra yozgat yoluna düştük. Kısa sürede fazla km yaptım. Motoru rahatlatmak ve turbonun sağlığı açısından uzun yokuş görünce bazen boşa atıyorum. Demekli clio 4 te boşa atmayacakmışız. Bakalım daha ne cacıklar çıkacak. 2 ay için yeterince sıkıntı çektim.

izniniz olursa turbo konusunda ekleme yapmak istiyorum
gaza basılmadığı zamanlarda turbo devir sayısı normal seviyededir. yokuş inerken gaza basılmadığından dönme sayısı zaten rolanti seviyelerine düşer. turboyu dinlendirmek için inişlerde boşa alınmasada olur. uzun soluklu inişlerde boşa almayı tavsiye etmiyorum.

sizide anlıyorum yeni araç alımışsınız, ş.içi, ş.dışı, dağ,tepe, düzde motorun sınırlarını yeteneğini kabiliyetini bilmek öğrenmek istiyor insan. olmadık zamanda, hatta normal seyir halinde uyarı ışığı yansın gelde canın sıkılmasın:(
 
Son düzenleme:

mümin öztürk

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
25
Tepki puanı
0
Puanları
0
arkadaslar enjeksıyon hatası ıcın sıcaklık müşürü hatası dedıler yarın parca degıstırıceklermıs bakalım gene yapmaya devam etmez inş
 

babyolog

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepki puanı
0
Puanları
0
Boşa atınca enjeksiyon arızası sattığım megane 3'te de veriyordu
 

mümin öztürk

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
25
Tepki puanı
0
Puanları
0
peki bu nası bısey tmm sıcaklık müşürü dediler değiştirecekler gene aynısı olunca nolcak.deneme tahtasımı bu araç
 

AlperB.

T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
420
Tepki puanı
1
Puanları
0
geçmiş olsun bahsedilen parça sonuçta araç yapılırken kullanılanın aynısı ile degişicek pek inanmıyorum fakat umarım kalıcı olur sorununuz çözülür
 

mümin öztürk

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
25
Tepki puanı
0
Puanları
0
baska bi forumda bı arkadasında basına aynı olay gelmıs ankara maıs tekı servıs sorumlusu can bey aracın akulerının elektronık oldugunu %80 altına dustugu zaman bazı elektronık ozellıklerının devre dısı kaldıgını soylemıs arkadasa uzun yol yapmasını tavsıye etmıs ve sorunu hallolmus.en kotu ıhtımalle yıne yaparsa o yolu denıcem ben manısa da ıkamet edıyorum aracım suanda manısa servısınde parca degıstıkten sonrada sorun devam ederse ızmır maıs subesıne gıtmeyı dusunuyorum.belkı orada daha ıyı bı hızmet alabılırım.gercı bızım ustada bılgısayar sonucunu merkeze gonderıp onların tavsıyelerıyle ıslem yapıcam dedı arac yenı oldugu ıcın ama ınş duzelır.yorumlarınız ıcın tesekkurler...
 

CLIORS

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
333
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Pulat senin de bu arkadaşın da karşılaştığı sorunlar normal değil, mutlaka takipçisi olun. Citroen de SS sistemi var microhybride eğer çok kısa sürede fazla dur kalk yaparsan sayıları kılavuza bellidir zaten, en fazla SS özelliği kapanır onun harici arıza ışığı falan yanmaz hele boşa atınca çıkan ışık evlere şenlik.
 

mümin öztürk

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
25
Tepki puanı
0
Puanları
0
Pc ye bağlattım anlık marş motoru arızası vermiş. Ciddi bir sorun yokmuş. Bir süre boşta gidince yanması normalmiş. Diyecek birşey bulamıyorum. Çakmaklık ve kart yuvası aydınlatmasıyla bagaj kapağındaki dengesizliğede bakıyorlar.
(((abı benımde cakmaklık ve kart yuvasında herhangı bı ısık yanmıyor sıze ne cvp werdıler acaba tesekkurler.
 
Üst