Kadjar'da tespit edilen arizlari burada toplayalim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan brawogt
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Arkadaşlar merhaba, hepinize iyi bayramlar dilerim. Renault kadjar ile 10 günü tamamladık 1500 km yol yaptık. Ön cam fitil sesi, arka tavan döşemesinden tıkırtı ve trim sesleri hariç ki bunları pek dert etmiyorum sormak istediğim şu dci edc aracım rölantide 1000 devrin biraz üstünde bekliyor acaba bu normal midir? Şimdiden teşekkür ederim kazasız belasız kullanın. 47d4ace3c83ae8867f2cbaa1345b78b1.webp

Samsung cihazımdan gönderildi
 
forumların amacı zaten eleştirip tartışmak ve yol gösterici olmak. hha maalesef talihsiz durumlar yaşıyor ve haklı.Diğer arkadaşlar da sorunlar yaşıyor ve çözüme ulaşması yönünde yine yol gösterici bilgiye ulaşıyoruz.Zaten eleştiri olmayan yerde var olmamızın mantığı da yok :)
İstendiği kadar yerden yere vurulsun yahut eleştirilsin gülü seven dikenine katlanır misali kararlardan cayacak birisi olacağını sanmıyorum.

______________

drcihan fabrikadan yüksek ayarlanmış olabilir,servise belirtirseniz düşürürler.Bunu kendiniz de yapabilirsiniz ama aracı kullanmadığımdan bir şey demem de çok doğru olmaz.
 
Son düzenleme:
Fitil ile camdan su gelmesi farkli seyler. Konuyu ben dikkatlice incelemistim. Bahsi gecen fitil sadece gorsellik amaclidir. Su yalitimi icin degildir.
 
forumların amacı zaten eleştirip tartışmak ve yol gösterici olmak. hha maalesef talihsiz durumlar yaşıyor ve haklı.Diğer arkadaşlar da sorunlar yaşıyor ve çözüme ulaşması yönünde yine yol gösterici bilgiye ulaşıyoruz.Zaten eleştiri olmayan yerde var olmamızın mantığı da yok :)
İstendiği kadar yerden yere vurulsun yahut eleştirilsin gülü seven dikenine katlanır misali kararlardan cayacak birisi olacağını sanmıyorum.

______________

drcihan fabrikadan yüksek ayarlanmış olabilir,servise belirtirseniz düşürürler.Bunu kendiniz de yapabilirsiniz ama aracı kullanmadığımdan bir şey demem de çok doğru olmaz.

Merhaba Arkadaşlar,

2015 fluence touch aracımı satarak Qashqai 1.5 SkyPack araç aldım. Doğrusu Kadjar ile QQ arasında epey bir gittim geldim ancak test sürüşünden sonra sıfır 2016 QQ da karar kıldım. Araç şimdilik 2000 km de uzun yol şehiriçi deneyimlerim oldu. Diyeceksiniz ki "kardeşim burası Nissan platformu değil" haklısınız da ancak fluence vasıtası ile üyesi bulunduğum forumu bırakmak istemedim. Kadjar ile ilgili bir kaç yorumum da olmuştu daha önce. Araçlar baştan aşağı aynı bazı donanım ve boyut farkları ve fiyat farkı var.
 
Merhaba Arkadaşlar,

2015 fluence touch aracımı satarak Qashqai 1.5 SkyPack araç aldım. Doğrusu Kadjar ile QQ arasında epey bir gittim geldim ancak test sürüşünden sonra sıfır 2016 QQ da karar kıldım. Araç şimdilik 2000 km de uzun yol şehiriçi deneyimlerim oldu. Diyeceksiniz ki "kardeşim burası Nissan platformu değil" haklısınız da ancak fluence vasıtası ile üyesi bulunduğum forumu bırakmak istemedim. Kadjar ile ilgili bir kaç yorumum da olmuştu daha önce. Araçlar baştan aşağı aynı bazı donanım ve boyut farkları ve fiyat farkı var.

Yeni aracınız hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin.
 
Aslında kadjar kullandıysanız veya deneme sürüşleri ile tanıdıysanız QQ ve kadjar arasında gördüğünüz farkları paylaşmanız güzel olur.
QQ'ye baktığımda bana soğuk bir his verdiği için kullanıcı gözünden merak ediyorum.eğer forumda sakıncası olursa özelden de bilgi almak isterim
Aracınıza kazasız belasız binmenizi dilerim.
 
Son düzenleme:
Öncelikle thetuzla' ya iyi dilekleri için teşekkür ederim. Kadjarı bir bayinin test aracı ile test ettim, hatta satış görevlisine test parkurunun dışına çıkarak biraz bozuk olan bir yolda denedim. Araç kırmızı renk düz vites icon + tüm ek donanımlara sahipti. Ben de kırmızı icon+cam tavan veriyonunu istiyordum. 19" jantların aracı sertleştirebileceğini ve buna bağlı olarak konforu azaltacağı öngörüsü ile test ettim. Ön konsolun vites kolunun olduğu yerden kaymak asfaltta bile trim sesi geliyordu tabii bozuk yolda daha da arttı. Sağ dizimle hafif yana doğru bastırdığımda orta konsol gevşek bağlanmış hissini vermişti. Dikiz aynası da her nedense özellikle müzik açıldığında titriyor ve geri görüşü olumsuz etkiliyordu. Hatırladığım olumsuzluklar bunlardı. Sensörler düzgün çalışıyordu, rüzgar sesi de normaldi. Daha sonra showroom da olan 3 kadjarda da orta konsolun hafif dizimi dayadığımdaki gevşek bağlantı hissini aldım. Fakat bunun dışında malzeme kalitesi, iç mekan genişliği vs 10 numara idi. Yalnız simetri hastası olduğumdan multimedya sisteminin solundaki düğmelerin olduğu boşluk çok gözüme çarptı, sanki o boşluk olmasa veya sağ tarafı da aynı olsa görünüm "bana göre" daha iyi olurdu. Bir de dha önce Grand Scenic 3 aracımda da var olan dijital oyuncaklı göstergeler bana pek hitap etmiyor, fakat tüm bunlara rağmen yine de kabul edilebilir sınırlarda olduğundan ciddi anlamda düşünüyordum. Test deki olumsuzluklar olmasa şimdi Kadjar sahibi olabilirdim. Daha sonra hemen QQ test ettim hatta bayiden rica ettim Kadjarı test ettiğim yola götürdüm aracı. O araçta 19" jantlı Black Edition idi. Fakat her nasılsa hiçbir trim sesi gelmiyordu ki QQ nun km si Kadjardan dha fazla nerdeyse 2 katı kadardı. Dizimle acıyacak kadar orta konsola dayandığımda da deyim yerinde ise taş gibi milim oynamadı. Tamam yine süspansiyon sertti (19") konfor azdı fakat zerre kadar trim sesi yoktu.
Malzeme kalitesi Kadjar ile benzer fakat işçiliğin QQ da dha iyi olduğunu düşündüm. Daha sonra aile bireylerindeki çeşitli donanım ve yaşlarda 3 QQ da kullanınca, bunun QQ adına bir tesadüf olmadığını düşünerek QQ da karar kıldım. Ha belki alacağım Kadjarda da sorun olmayacaktı ancak gerek test aracı gerekse statik 3 Kadjar bana o tok hissiyatı vermedi. Ben de QQ da karar kıldım.
Arka koltuk diz mesafesi ve bagaj QQ da daha dar bu da QQ nun Kadjara göre eksi tarafı. Bir de icon da geri görüş kamerası stadart iken QQ da Black Edition' a geçmek gerekiyor. Ancak bu da Sky Pack de 1500-2000 TL civarı bir multimedya sistemi ile çözülüyor ancak ben orijinalci olduğumdan düşünmedim bile. Diğeri de görünüm ki bu da tamamen beğeni meselesi.
Burada yazdıklarım tamamen tarafsızdır. Niyetim bir modeli kötülemek diğerini de yüceltmek değildir. Sadece "kendimce" iki kuzeni karşılaştırmak.
 
almera deneyim ve test sonucunu paylaştığınız için teşekkür ediyorum,sizin tabirinizle iki kuzeni tanımak isteyenler için de faydalı olacağına inanıyorum ki benim için kullanıcı gözüyle fayda sağlayan bir açıklamaydı.Ailenizle birlikte kazasız belasız binmenizi diliyorum.
 
Öncelikle thetuzla' ya iyi dilekleri için teşekkür ederim. Kadjarı bir bayinin test aracı ile test ettim, hatta satış görevlisine test parkurunun dışına çıkarak biraz bozuk olan bir yolda denedim. Araç kırmızı renk düz vites icon + tüm ek donanımlara sahipti. Ben de kırmızı icon+cam tavan veriyonunu istiyordum. 19" jantların aracı sertleştirebileceğini ve buna bağlı olarak konforu azaltacağı öngörüsü ile test ettim. Ön konsolun vites kolunun olduğu yerden kaymak asfaltta bile trim sesi geliyordu tabii bozuk yolda daha da arttı. Sağ dizimle hafif yana doğru bastırdığımda orta konsol gevşek bağlanmış hissini vermişti. Dikiz aynası da her nedense özellikle müzik açıldığında titriyor ve geri görüşü olumsuz etkiliyordu. Hatırladığım olumsuzluklar bunlardı. Sensörler düzgün çalışıyordu, rüzgar sesi de normaldi. Daha sonra showroom da olan 3 kadjarda da orta konsolun hafif dizimi dayadığımdaki gevşek bağlantı hissini aldım. Fakat bunun dışında malzeme kalitesi, iç mekan genişliği vs 10 numara idi. Yalnız simetri hastası olduğumdan multimedya sisteminin solundaki düğmelerin olduğu boşluk çok gözüme çarptı, sanki o boşluk olmasa veya sağ tarafı da aynı olsa görünüm "bana göre" daha iyi olurdu. Bir de dha önce Grand Scenic 3 aracımda da var olan dijital oyuncaklı göstergeler bana pek hitap etmiyor, fakat tüm bunlara rağmen yine de kabul edilebilir sınırlarda olduğundan ciddi anlamda düşünüyordum. Test deki olumsuzluklar olmasa şimdi Kadjar sahibi olabilirdim. Daha sonra hemen QQ test ettim hatta bayiden rica ettim Kadjarı test ettiğim yola götürdüm aracı. O araçta 19" jantlı Black Edition idi. Fakat her nasılsa hiçbir trim sesi gelmiyordu ki QQ nun km si Kadjardan dha fazla nerdeyse 2 katı kadardı. Dizimle acıyacak kadar orta konsola dayandığımda da deyim yerinde ise taş gibi milim oynamadı. Tamam yine süspansiyon sertti (19") konfor azdı fakat zerre kadar trim sesi yoktu.
Malzeme kalitesi Kadjar ile benzer fakat işçiliğin QQ da dha iyi olduğunu düşündüm. Daha sonra aile bireylerindeki çeşitli donanım ve yaşlarda 3 QQ da kullanınca, bunun QQ adına bir tesadüf olmadığını düşünerek QQ da karar kıldım. Ha belki alacağım Kadjarda da sorun olmayacaktı ancak gerek test aracı gerekse statik 3 Kadjar bana o tok hissiyatı vermedi. Ben de QQ da karar kıldım.
Arka koltuk diz mesafesi ve bagaj QQ da daha dar bu da QQ nun Kadjara göre eksi tarafı. Bir de icon da geri görüş kamerası stadart iken QQ da Black Edition' a geçmek gerekiyor. Ancak bu da Sky Pack de 1500-2000 TL civarı bir multimedya sistemi ile çözülüyor ancak ben orijinalci olduğumdan düşünmedim bile. Diğeri de görünüm ki bu da tamamen beğeni meselesi.
Burada yazdıklarım tamamen tarafsızdır. Niyetim bir modeli kötülemek diğerini de yüceltmek değildir. Sadece "kendimce" iki kuzeni karşılaştırmak.

multimedya takmakla aracın orjinalliği bozulmaz böyle saçma bir düşünce olmaz arkadaşım
 
Düşünceme "saçma" deme özgürlüğünü nereden buluyorsunuz? Üstelik de sizin arkadaşınız hiç değilim. Ben orijinalliği bozulur demedim "orijinalciyim" dedim. Yani sonradan xxx marka multimedya taktırmam. Benim düşüncem bu, aksini söyleyen veya yapanlara da saygım var.
 
Geri
Üst