Kaloriferi açınca ancak düşen hararet ?????(Lada)

Kadir Salim

T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
7,391
Tepki puanı
247
Puanları
0
Yaş
31
Bende şimdi bir broadway var ölçüm yapmıyor :aytuğ
Müşürden benim ki .
Bu arada müşür şase alıyorsa tam gösterir .
 

haldunak

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
470
Tepki puanı
0
Puanları
0
eski ladamdan da biliyorum ladalar 105de fan açıyor. altlarda açacak bir termostat takılşbailir ama hiç bir ladacı tavsiye etmedi bunu
 

R5TUNİNG

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
933
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
eski ladamdan da biliyorum ladalar 105de fan açıyor. altlarda açacak bir termostat takılşbailir ama hiç bir ladacı tavsiye etmedi bunu

Sebebi Lada RUS arabası olduğu içindir,Rusya çok soğuk bir ülke olduğundan 70-80 de fan açması o ülke şartlarında doğru olmaz ve motor ve araç soğuk kalır,müşür sorunluysa 90 lık termostat takılabilir,termostatda sorun yoksa radyatör suyunu değiştirip antifiriz koy,siirtte trafik olmadığı halde hararet yükseliyorsa istanbulda olsa çoktan conta yakardı heralde.
 

haldunak

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
470
Tepki puanı
0
Puanları
0
işin garibi şehir içinde sıkıntı yok, ilçeden ile gidiş geliş yapıyorum, bol virajlı ve inişli çıkışlı yollar. 30 km mesafe. rampa çıkışlarında sıkıntı var, yani yolculuğun sonlarına doğru sıcak kalorifer yapmak lazım :) şehir içinde herşeyin normale dönmesi garibime gidiyor.
 

R5TUNİNG

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
933
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Rampa çıkarken araç yavaşlıyor iyi rüzgar almadığı için radyatör çok ısınıyor,rampa çıkarken sen gaza fazla basıyorsun ve bunun etkisiyle daha fazla benzin yakıyorsun ve hararet yükseliyor,fan zamanında açmıyorsa ve hararet çok yükseliyorsa diğerlerinin dediği gibi fan müşürüne paralel buton anahtar koyup istediğin zaman açar kaparsın..Ben de trafikte hararet yükselince kaloriferi ve camları açıp radyatör ısısını camlardan atıyorum :)
 

haldunak

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
470
Tepki puanı
0
Puanları
0
bugün farklı birşey denedim, hararet tepeye yaklaştığında aracı biraz devirli kullandım ve hararet düşmeye başladı,
kalorifer ile radyatörün ısısı niye düşüyor ben ona bir bağlantı kuramıyorum ve merak ediyorum
 

gemsazr9

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Tem 2011
Mesajlar
670
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
44
kaloriferi açmak hararet yapan araçlarda kullanılan bir taktik çoğu kişi yapıyor bnce garip bir şey yok.
 

haldunak

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
470
Tepki puanı
0
Puanları
0
radyatörde üst hortum ile alt hortum sıcaklıkları arasında fark olması normal mi? hararet tepede iken inip baktım üst hortum sıcakken alt hortum ona nazaran oldukça soğuk.... hararet göstergesi tepe noktasında iken...
 

Kadir Salim

T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
7,391
Tepki puanı
247
Puanları
0
Yaş
31
radyatörde üst hortum ile alt hortum sıcaklıkları arasında fark olması normal mi? hararet tepede iken inip baktım üst hortum sıcakken alt hortum ona nazaran oldukça soğuk.... hararet göstergesi tepe noktasında iken...

İkisininde aynı olması lazım değil mi ? Demek ki bir yerde devir daim olayı kötü oluyor .
 

ROADFOX

Kerem SAYARI, T.C. Vatandaşı,
Başkan
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
12,738
Tepki puanı
530
Puanları
113
Yaş
55
radyatörde üst hortum ile alt hortum sıcaklıkları arasında fark olması normal mi? hararet tepede iken inip baktım üst hortum sıcakken alt hortum ona nazaran oldukça soğuk.... hararet göstergesi tepe noktasında iken...

​Hala çözülmedimi hararet olayı yokmu orada usta yaw:(
 
Üst