Megane III EDC Vites Kutusu Hararet ve kontrol, Yokuş Kalkış Desteği Kontrol Uyarısı

Hakan55

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
17
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Bu arada Edc beyni continental marka bilgi bakımından ..
 

Hakan55

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
17
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Yetkili servisteki ustanın ve şu an sanayideki ustanın söyledikleri aynı debriyaj kavrama noktası tanıtımının geçici bir çözüm oldugunu söylüyorlar. Gelişmeleri paylaşacagım
 

Mr.Clio

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
1,142
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Bu arada Edc beyni continental marka bilgi bakımından ..

evet doğrudur, aracınızdaki şanzıman Alman Getrag 6DCT250 dir beyninde yine Alman Continental markasıdır.

neyse geçmiş olsun arkadaşım umarım öyle yada böyle çözülür.
 

Aykut_25

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
1,352
Tepki puanı
3
Puanları
0
Yaş
37
Aktivatör kapağı değişimi işe yaramadı. Bugün tekrar arıza yaşandı. Sıra beyinde..
 

Hakan55

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
17
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Evet arkadaşlar almış olduğum çıkma beyin sanırım işe yaradı tabiki 3-4 günlük bir deneme süresi talep ettim çıkmacıdan. Dediğim gibi yetkili servisteki ustanın da ısrarla söylediği gibi sıkıntı beyindeymiş sanırım. Bu arada yetkili servis Ankara çelik oto sanayideki ustamda neziroğlundan ayrılma.. Ayrıca sanayide PC bağlantısı sonrası bir çok arıza göründü bu arızaların durduk yere birden çıkması beyinde bir sıkıntı olabileceği ihtimalini güçlendiriyor dedi. Sonuç olarak 900 tl sonucu olacakları bekleyip göreceğiz. Hakkımızda hayırlısı.
 

khakans

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2015
Mesajlar
367
Tepki puanı
0
Puanları
0
Evet arkadaşlar almış olduğum çıkma beyin sanırım işe yaradı tabiki 3-4 günlük bir deneme süresi talep ettim çıkmacıdan. Dediğim gibi yetkili servisteki ustanın da ısrarla söylediği gibi sıkıntı beyindeymiş sanırım. Bu arada yetkili servis Ankara çelik oto sanayideki ustamda neziroğlundan ayrılma.. Ayrıca sanayide PC bağlantısı sonrası bir çok arıza göründü bu arızaların durduk yere birden çıkması beyinde bir sıkıntı olabileceği ihtimalini güçlendiriyor dedi. Sonuç olarak 900 tl sonucu olacakları bekleyip göreceğiz. Hakkımızda hayırlısı.

Demek servisler her zaman yuvarlak konuşmuyormuş. Umarım sorun kalıcı çözülmüştür. Ancak durumu Mais müşteri memnuniyetine de bildirmek faydalı olur. Garantinin bitmesi önemli değil. Belki ücretsiz veya yakın maliyete sıfırı ile değişirlerdi. Örnekleri çok.
 

Aykut_25

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
1,352
Tepki puanı
3
Puanları
0
Yaş
37
Demek servisler her zaman yuvarlak konuşmuyormuş. Umarım sorun kalıcı çözülmüştür. Ancak durumu Mais müşteri memnuniyetine de bildirmek faydalı olur. Garantinin bitmesi önemli değil. Belki ücretsiz veya yakın maliyete sıfırı ile değişirlerdi. Örnekleri çok.


Ben müşteri hizmetlerini devreye soktum.Ücretsiz/ ücretin bir kısmı olmak sureti ile servste yaptıracağım. yoksa çıkmacıdan alacağım bende.
 

Hakan55

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
17
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Ben müşteri hizmetlerini devreye soktum.Ücretsiz/ ücretin bir kısmı olmak sureti ile servste yaptıracağım. yoksa çıkmacıdan alacağım bende.
Sonuçtan haberdar edersen memnun olurum. Benim müşteri hizmetlerini bekleyecek vaktim yoktu. 3 gün sonra izne ayrılıyorum yolda kalma riskini göze alamadım. 3 gün parçayı deneyeceğim umarım sorunum çözülmüştür.
 

khakans

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2015
Mesajlar
367
Tepki puanı
0
Puanları
0
Ben müşteri hizmetlerini devreye soktum.Ücretsiz/ ücretin bir kısmı olmak sureti ile servste yaptıracağım. yoksa çıkmacıdan alacağım bende.

Artık eskisi gibi değil. Yarı araba yarı bilgisayar ileri teknoloji araçlar kullanıyoruz. Bu tip önemli noktaları kurcalamamak/kurcalatmamak lazım diye düşünüyorum. Yağ, filtre değişimi filan anlarım, eli yatkın olan müsait yeri olsa parçaları alıp kendi bile yapar. Ama triger, şanzıman, bilgisayar vs. bakımları servis dışını düşünmem şahsen. Hassas ve tecrübe/eğitim isteyen konular. Servisler bunun eğitimini alıyor ve sürekli bunlarla uğraşıyor. Bu konuda fiyatlar arası uçurum büyük evet ama neyse ki Mais bu konuda yardımcı oluyor müşteri memnuniyeti ile. Sonuçta araçlarımız daha yeni, garantisi bitti diye 3-5 bin TL ödetmezler. Parça ve işçilik garantisi de artısı. Yarın sorun çıktığında karşımızda muhattabımız var. Çıkmacıdan alacağımız parça ne kadar dayanacak peki? Bir de bu risk var. Benim düşüncem böyle.
 

Aykut_25

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
1,352
Tepki puanı
3
Puanları
0
Yaş
37
Sonuçtan haberdar edersen memnun olurum. Benim müşteri hizmetlerini bekleyecek vaktim yoktu. 3 gün sonra izne ayrılıyorum yolda kalma riskini göze alamadım. 3 gün parçayı deneyeceğim umarım sorunum çözülmüştür.
Haberdar ederim.Ben olumlu sonuçlanacağını düşünüyorum..Bende de 2-4-6- R çalışmıyor :) arada bir tabi..
 
Üst