Megane IV HB 1.5 DCi EDC - Gaz pedali arada bir tepkisiz kaliyor

scale

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Şub 2016
Mesajlar
323
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Uzun yolda zaten vites değiştirmiyor sun. Yoğun trafikte kavrama ısınıyor arızalanıyor. 17 bin lira masrafı var. . Manuel vites en fazla 400 lira arızası olur. Yaptırır geçersin. Otomatik viteste yoğun trafikte dur kalk yapın devamlı otomatik vites Mites kalmaz. Bir sürü kAvrama sorunları. Otomatik sadece araba kullanmayı bilmeyen bayanlar için ideal.sıfır araba alırken belki alınır ama ikinci el almak intihar dır
 

scale

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Şub 2016
Mesajlar
323
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Otomatik vites acemi işidir.otomatik vites ; araba ilkesine aykırıdır. Belki 3000-5000 belki 20.000 sonu hüsran hep arıza sonra elinden çıkarmak için uğraş dur. İnsanları kandırmak için alttan girip üstten çıkmalar. Sonu hep arıza ve servis yolu
 

newsector

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 May 2016
Mesajlar
118
Tepki puanı
0
Puanları
0
Otomatik vites acemi işidir.otomatik vites ; araba ilkesine aykırıdır. Belki 3000-5000 belki 20.000 sonu hüsran hep arıza sonra elinden çıkarmak için uğraş dur. İnsanları kandırmak için alttan girip üstten çıkmalar. Sonu hep arıza ve servis yolu


siz otomatik olarak hangi aracı hangi teknolojiyi kullandınız? konfor için otomatik güzel masrafını yapınca görecez aracın 4-5 yıl garantisi var debriyaj yok kullanıcı hatası diyecek hic birşey yok.

bakımının zamanında yapılması ile sorun yaşayacagımı düşünmüyorum. edc konusunda arıza videoları var servisler mal olabilir ama teknoloji kötü değil
 

scale

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Şub 2016
Mesajlar
323
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Arıza yapmaz inşallah. Güle güle kullanırsınız. Tek kullanıcı ve gerçekten oto vitesin kullanım prensibine göre kullanırsanız uzun ömürlü olur. Ama tabiki çift kavrama olduğu için. Yoğun trafikte devamlı nötr almak gerekiyor. Yoksa kavrama durduğu yerde çalışarak , aşırı ısınma ve kavramayı bitiriyor. Zaten manueldede aynı prensip; onda da boşa alıyorsunuz .debriyaja basmamak için . Oto viteste durduğu yerde devamlı çalıştığı için çift kavramayı bitiriyor .bu kavramanın maliyeti 1 yoldaşa değişir 2 yılda da maliyeti 4000 bin lira ; garanti den değişmez .kullanıcı kullanımı olduğu için serviste ücretini alırlar. Manuelde de aşırı basarak debriyajı yersiniz ama maliyeti 400 lira. Oto viteste aşındıkça kavrama yapabilsin viteslerin devrinde atması için devamlı servise gidip debriyaj güncellemesi yapmanız gerekecek. Vaktiniz varsa sıkıntı Yok. Konfor için ; bol vakti ve parası bol olan ve servislere devamlı gitmeyi sevenler için oto vites vazgeçilmez olacaktır. Tabi servis bunda birşey Yok. Çalışma prensibi böyle 1-2 viteslerde titreme ve kararsız vites geçişi normal deyip kafayı yedirtmez ise..Msnuelde bu kavrama işini zaten ayağınızla yaptığınız için sıkıntı Yok .herşey kontrolünüzde profesyonel ve zevk işi
 

scale

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Şub 2016
Mesajlar
323
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Talismanlarda ıslak kavrama. Ama megane 4 lerde kuru kavrama o yüzden. Yoğun trafikte nötr almak gerekir. Birnevi manuel gibi kullanmanız gerekir ki devamlı driver ve nötr şeklinde kullanmalı. Bir de yavaş kalkış yapıp gazı köklemezseniz. 50.000-60000 e kadar kolay kolay arıza çıkarmaz.manuel de tepe tepee kullan sıkıntı Yok
 

TuRKSySTeM

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Ara 2016
Mesajlar
141
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Talismanlarda ıslak kavrama. Ama megane 4 lerde kuru kavrama o yüzden. Yoğun trafikte nötr almak gerekir. Birnevi manuel gibi kullanmanız gerekir ki devamlı driver ve nötr şeklinde kullanmalı. Bir de yavaş kalkış yapıp gazı köklemezseniz. 50.000-60000 e kadar kolay kolay arıza çıkarmaz.manuel de tepe tepee kullan sıkıntı Yok
Megane 4'te de yağlı tip şanzımana geçildi. Getrag sitesinde sorgulamada çıkıyor. Forumda bununla ilgili yazılar var.
 

scale

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Şub 2016
Mesajlar
323
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Geçmedi daha .şuanda satılanlar kuru şanzıman .talisman gibi araçların kendi sınıfında yarış sın diye
 

scale

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Şub 2016
Mesajlar
323
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Geçsede kavrama araba dururken devamlı çalıştığı için aşınıyor . Kavraması manuel vitesin robotlaşmış hali
 

sentimental

Ali UÇAR,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
634
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Her güzel şeyin bir bedeli vardır.Arızalanırsa gider yaptırız.Haaa , benden kaynaklanıyorsa hatamı kabul eder öderim ama garantiye giren bir durumsa onun da peşini bırakmam.Bulunduğum ildeki servis Türkiye'nin en iyi servislerinden birisi.Bir önceki 10 yaşında olan arabama vidası bile serviste değiştiği için iyi niyet garantisi uygulamışlardı.Bir de, servislerinizle aranızı iyi tutun arkadaşlar,herşeyde diklenmeyin adamlara ki aracınızla severek ilgilensinler.Çözüm odaklı olsunlar.Samimi yaklaşımla ,çözemeyecekleri veya garantiye sokamayacakları birşey yok.Mutlaka her servis iyi değildir ama en azından benimki iyi.Servise girdim mi sanki mercedes servisine gitmiş gibi hissettiriyorlar,ilgi alaka zirvede.
 
Son düzenleme:

scale

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Şub 2016
Mesajlar
323
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Her güzel şeyin bir bedeli vardır.Arızalanırsa gider yaptırız.Haaa , benden kaynaklanıyorsa hatamı kabul eder öderim ama garantiye giren bir durumsa onun da peşini bırakmam.Bulunduğum ildeki servis Türkiye'nin en iyi servislerinden birisi.Bir önceki 10 yaşında olan arabama vidası bile serviste değiştiği için iyi niyet garantisi uygulamışlardı.Bir de, servislerinizle aranızı iyi tutun arkadaşlar,herşeyde diklenmeyin adamlara ki aracınızla severek ilgilensinler.Çözüm odaklı olsunlar.Samimi yaklaşımla ,çözemeyecekleri veya garantiye sokamayacakları birşey yok.Mutlaka her servis iyi değildir ama en azından benimki iyi.Servise girdim mi sanki mercedes servisine gitmiş gibi hissettiriyorlar,ilgi alaka zirvede.

Hangi şehir servis? Valla reno nun büyün servisleri artık çok iyi. Standartları olmuş artık
 
Üst