Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Turbo Benzinli Modellerde(0.9 Tce & 1.2 EDC) Çözülemeyen Problem
Aynı sorun için Çanakkale Biga serviste sesi usta dinledi. Bu ses radyatör borularının birbirine çarpmasından kaynaklanıyor muş. Konu ile ilgili Renault çalışma yapıyormuş. Çözüldüğü vakit çağırıp onarım yapacaklarmış.
Bendeki 1.2 EDC araçta da yüksek devirlerde kullandıktan sonra aynı sesle 3-4 kere karşılaştım. Yakında servise sormayı düşünüyorum. Umarım bir çözüm önerisinde bulunabilirler.
Bu sorun bir müddet seyir den sonra arabayı 5dk stop edip tekrar çalıştırdıktan sonra oluyor. Sebebi de soğuyamayan basınçlı kalan radyatör e bağlı borularmış. ...
arkadaşlar 5000 6000 devirlere aracınızı çok yükseltmeyin.Aracınız zaten az yakan ve ekonomik motora sahip bir araç.Zorlayıpta hem ömrünü kısaltmayın hem de gereği yok araç zaten seri bir araç benim gözümde.Gözünüze takılan sorunlar olabilir ama clio'dan ne kadar ses duyarsanız duyun hiçbir zaman sizi yolda bırakmaz.Ben bizzat kendi aracımda şahidim.
Sorun yüksek devirlerde kullanmaktan kaynaklanmıyor. Yanlış anlaşılmasın. Normal kullanımda motor ısındıktan sonra 5 dakika durdurma ve sonrasında çalıştırma esnasında oluşuyor.
Aracın ilk çalıştırmada ~10 sn gürültülü çalışması Renault servis tarafından görülsede tespit edilemeyen kronik bir problem.
Vuruntuyu star butonuna basarken fren pedalında net hissediyorsunuz. Sesi duymamanız mümkün değil.
1 yıldır aynı sorunu ayda 2*3 kez yaşıyorum. Sonuç yok.