• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

RFC 2013 Sohbet Muhabbet

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Teşekkürler Memedim İconcan'da ne özlemiştir şimdi

O değilde umarım araç zift olmaz memo havalar ısındı şimdi asfalt ağlamıştır :( tertemiz gider gelirim inşAllah biliyorsun 5 saat boyunca iCONCANI YIKADIM TEMİZLEDİM BUGUN
yok abi en son gittiğimde yollar kaymak gibiydi bi çalışma falan veya bi bozulma yoktu, ama 2 ayda ne olmuştur bilemem :S olmadı sen akşama gelince beni al beraber temizleriz hem bende bi memleket havası alırım içinden biraz :D :D
 
hoşgeldin ya kaan nerelerdeydin :) iyi geceler rfc :eyv C.Kaan
 
İyi geceler

Yarın Sabahtan Bursa Yolculuğu Var Dostlar..
iyi yolculuklar, iconcan'ı fazla yorma qw



Forumda Açtığım Konular'da Nickimi Görmüş Olabilirsiniz :)


Geldim Abla Geldim, Bandırmadan Haberim Yokta Erdek Sezonu Açalı 2 - 3 Hafta Oldu qw

neee açtı mıı, denize girilmiyordur ama di mi? ben haziran'da genelde 1-2 gün kaçarım ama hiç mayısta denememiştim:)

Teşekkürler Memedim İconcan'da ne özlemiştir şimdi

O değilde umarım araç zift olmaz memo havalar ısındı şimdi asfalt ağlamıştır :( tertemiz gider gelirim inşAllah biliyorsun 5 saat boyunca iCONCANI YIKADIM TEMİZLEDİM BUGUN
5 saat miiii :ayılan bayılan smiley: :slc inşallah pırıl pırıl gider gelir iconcan :eyv
 

Yani Ufaktan Bir Kafa Tatili Yaptım Diyebiliriz :)

neee açtı mıı, denize girilmiyordur ama di mi? ben haziran'da genelde 1-2 gün kaçarım ama hiç mayısta denememiştim:)

Girenler Var Ama Ben Niyeyse Pek Tercih Etmiyorum 5 Gün Önce Orada İdim Elimi Şöyle Bir Suya Sokayım Dedim, Aman Aman Daha Ruslar Anca Açtı Sezonu Bizim Türk Halkı Yorganı Yastığı Kilere Anca Kaldırıyor :)
 
iyi yolculuklar, iconcan'ı fazla yorma qw

5 saat miiii :ayılan bayılan smiley: :slc inşallah pırıl pırıl gider gelir iconcan :eyv

Teşekkürler Çiğdem Abla

Evet tam tamına 5 saat İconcanımla geçirdim davlumbazlarından jantına kadar her yeri pırıl pırıl yaptım hafta'da 3 defa en az 5 saat temizlik yapıyorum İnce ayrıntılara kadar..
 
Teşekkürler Çiğdem Abla

Evet tam tamına 5 saat İconcanımla geçirdim davlumbazlarından jantına kadar her yeri pırıl pırıl yaptım hafta'da 3 defa en az 5 saat temizlik yapıyorum İnce ayrıntılara kadar..
araba temizlenmekten eskicek abi :D :D
 
Günaydın RFC, güzel bir Cumartesi geçirmeniz dileklerimle..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst