• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Kangoo mu? Partner mı?

Kangoonun En Full Versiyonu İle Partnerin En Full Versiyonu Arasında Sadece 250 Lira Fiyat Farkı Var...

250 lira fark varda arada donanım farkıda var ama kardeşim

-Cam tavan
-Viraj aydınlatma
-Açılır bagaj camı
-Elektronik katlanan yan aynalar
 
Teşekkürler herkese. Bu arada ilk kez bir forumda forum üyeleri kendi markalarının dışında bi markayı seçmiştir heralde :) Renault Fan Club ayrıcalıktır :)
 
Yok abi beyaz
 
-Açılır bagaj camı

Bu özellik için babam arabayı satmayı düşünüyor aman görmesin :D Hayırlı olsun kardeş..
 
-Açılır bagaj camı

Bu özellik için babam arabayı satmayı düşünüyor aman görmesin :D Hayırlı olsun kardeş..
Daha olmadı olur inşallah :)
 
Arka kapı camları otomatik değil,açılmıyor bile,arka koltuklar zemine gömülmüyor,katlanarak ön koltuklara yaslanıyor ve bagajdan çalıyor,cam tavanmı yoksa bu kullanım kolaylıklarımı ?
 
Arka kapı camları otomatik değil,açılmıyor bile,arka koltuklar zemine gömülmüyor,katlanarak ön koltuklara yaslanıyor ve bagajdan çalıyor,cam tavanmı yoksa bu kullanım kolaylıklarımı ?
Konuyu açmamın sebebi tam olarak bu soru zaten abi. Sence? :)
 
Berlingo derim :D
 
Arka kapı camları otomatik değil,açılmıyor bile,arka koltuklar zemine gömülmüyor,katlanarak ön koltuklara yaslanıyor ve bagajdan çalıyor,cam tavanmı yoksa bu kullanım kolaylıklarımı ?

Arka camları açılsa koltuklar umurumda değil, hemen değiştiririm kangooyu :P gerçi şu ara zor :D

HTC Wildfire S A510e cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
Geri
Üst