• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

1.2 Joy'dan RS çıkarttık.

ozgurkeles64

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Haz 2015
Mesajlar
34
Tepkime puanı
0
Puanları
0
qjA4Oq.jpg
[/URL][/IMG]


m4XGAZ.jpg
[/URL][/IMG]
 
Detaylar çok güzel olmuş elinize sağlık

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Detayların yeşil olması farklı ve güzel olmuş. Jantlar içinde yeşil renk düşünüyor musunuz? Mesela jant kenarlarına yeşil şerit vs.
 
Yeşil yerine sarı detaylar daha hoş olurdu bence. Böylede çok hoş olmuş maşallah.:eyv
 
maşallah güzel olmuş. kendi fikrimce fardaki mercekleri yeşil yapmak yerine nikelaj kıvrımlar yeşil olmuş olsa daha şık olurdu. kazasız belasız :)
njbLvR.webp
 
Önceki jantlarıda yeşildi. Beyaz daha güzel durdu kanısındayim.

[IMG

]r60MV7.webp[/IMG]
 
maşallah güzel olmuş. kendi fikrimce fardaki mercekleri yeşil yapmak yerine nikelaj kıvrımlar yeşil olmuş olsa daha şık olurdu. kazasız belasız :)

İleride renk kombinasyonunda değişikliğe giderim düşüncesi ile far cıtalarını beyaz yaptım.
 
tekrardan hayırlısı olsun. anladığım kadarıyla kendi el emeğin çok var arabada. o yüzden sıkıldığın zaman daha farklı bi kombinasyon denersin :)
 
tekrardan hayırlısı olsun. anladığım kadarıyla kendi el emeğin çok var arabada. o yüzden sıkıldığın zaman daha farklı bi kombinasyon denersin :)

Daha önceleri turuncu, kırmızı, gri denedim. Baktım herkeste var farklılık olsun diye yeşil yaptım. İleride ne olur bilemem. Canım sıkıldıkca bişeylerini değiştiriyorum. :D
 
Merhaba aracanız çok güzel olmuş ''maşallah'' ön ve arka tampon nerden ve ne kadara maal oldu bende düşünüyorum bilgi için teşekkürler
 
Geri
Üst