2012 model kangooda taban halisinda sorun var fransaya şikayet dilekçesi nereye ya

EYLÜL NUR

Bayan Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Tem 2015
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Fransaya şikayet dilekçesi yazacaşim bana bu konuda yardimci olursaniz sevinirim
 
Önce Renault Türkiye ile irtibata geçmen daha doğru olur, geçtiysen ve sonuç alamadıysan Fransa'ya yazarsın...
 
dediğinizi yaptım üç yıldır sonuç ayni ama tekrar deneyim Renault Türkiye ile irtibatta tavsiyenız

 
dediğinizi yaptım üç yıldır sonuç ayni ama tekrar deneyim Renault Türkiye ile irtibatta tavsiyenız

Özelden sana Fransa'nın mail adresini atıyorum, İngilizce mail atarsan daha anlaşılır olur...
 
fransaya mai,l atasam sonuç elde edermiyim
 
elde edersiniz diye düşünüyorum. bu şekilde şikayet edip sonuç alan bir kaç kişiyi tanıyorum
 
Aslinda renault mais de bu soruna cozum uretebilir ama senin sorunun ve neden kaynaklandigini tam bilemedigimiz icin hem renault turkiye hem de renault fransa icin birsey soylemek zor dostum konuyu bi ozetle istersen

Samsung Edge ile gonderildi
 
Renault maise yazmanızı tafsiye ederim.
 
dediğinizi yaptım üç yıldır sonuç ayni ama tekrar deneyim Renault Türkiye ile irtibatta tavsiyenız


Sorunun ne olduğunu bize anlatsanız fikir yürütürüz. Ancak elbette ilk aşama Mais ile irtibat kurmanız. Mais müşteri memnuniyetinde oldukça iyidir. Haklı bir nedeniniz varsa garantiniz bitmiş bile olsa sizi mağdur etmezler.
 
Ben otomatik vites ile ilgili global siteye birşeyler yazmıştım. Fakat sorumu Renault Türkiye ye yönlendirdiler. Yani yine net bir cevap alamadım. Ama yurtdışından yönlendirme olduğunda ilgi alaka bir hayli farklı oluyor.
 
Geri
Üst