• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Bu Logan Başka

RC Burakcarisma

Burak SIRTMAÇ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
293
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
31












Yapılanlar çok hoş hiçbir şey abartılmamış :)
 
yapan yapmış :eyv
 
Ah şu cromlar olmasa bence çok daha güzel olurmuş.
 
Güncel
 
gördüklerim arasında en iyisi diyebilirim sade ve şık :eyv
 
güzelmiş , sade ve şık . kromları bende sevmiiim :)
 
​Helal Olsun Yapana Şahane Duruyor Logan
 
Panjuru biraz doldurup siyahla beyaz uyumu sağlanırsa daha süper olur :)
 
sade ve sık güzel durmuş :):eyv
 
jantlar iyi olmuş:eyv
 
Geri
Üst