Clio 4 0.9 tce 90 bg yokuş performansı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan or_by
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

or_by

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Ara 2014
Mesajlar
1,411
Tepkime puanı
0
Puanları
0
videoyu çeken arkadaşımızın emeğine sağlık güzel video olmuş. 1.2 mi 0.9 mu karasız kalanlara yol gösterir hiç değilse.

 
Hacmine göre çok iyi değerlere sahip bir motor lakin boşta beklerken sarsıntılı çalışması olumsuz bir özelliği...
 
Bu aracın torku 170 lerde olsa çok güzel olurmuş. Yüklü olduğunda torku yine yetmez ama iyi değerler bence.
 
Hacmine göre çok iyi değerlere sahip bir motor lakin boşta beklerken sarsıntılı çalışması olumsuz bir özelliği...

oda sanıyorum 3 silindir olmasından kaynaklanıyor. eskiden bedfordlar vardı 3 silindirli onlarda sarsıntılı çalışmak bir haya birde sarsıntılı ses çıkartırlardı hır gır hır gır diye hehe onunla karşılaştırırsak bu multi sessiz kalıyor.
 
Hakikaten bedfordlar öyleydi. Tekne motoru gibi sesi vardı. 4 sene öncesinde çalışan bir bedford vardı burada. 1 km öteden "ben geliyorum" diyordu.
 
Sırf merakımdan soruyorum 0.9 kullananlar ve 1.2 120bg kullananlar ortalama yakıt kaçlarda gidiyor? Ciddi anlamda 0.9 ekonomik farkı hissediliyor mu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
bence clio 0.9cc'ye kasayı çekmiyor diyen arabadan anlamıyordur, demek ki diyorlarki arkadaş video çekme ihtiyacı duymuş .Bir arabanın atik ve esnek olmasını sağlayan verdiği torktur ki bu araç turbo sayesinde 2500d/d gibi düşük bi devirde 135nm hatrı sayılır bi tork üretiyor, tabi tork eğrisini bilemiyorum muhtemelen yüksek devirlerde tork düşecektir ama gündelik kullanımda yeterince esnek bir motor olduğunu düşünüyorum . Benim aracım megane 2 1.6 115bg max torku 152nm'yi 4200 devirde veriyor. 0.9cc Clio yu kullananlar aracın performansını kötüleyenlere kulak asmasın bence, çoğu 1.4cc atmosferik aracı özellikle rampada üzerler.

MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
bence clio 0.9cc'ye kasayı çekmiyor diyen arabadan anlamıyordur, demek ki diyorlarki arkadaş video çekme ihtiyacı duymuş .Bir arabanın atik ve esnek olmasını sağlayan verdiği torktur ki bu araç turbo sayesinde 2500d/d gibi düşük bi devirde 135nm hatrı sayılır bi tork üretiyor, tabi tork eğrisini bilemiyorum muhtemelen yüksek devirlerde tork düşecektir ama gündelik kullanımda yeterince esnek bir motor olduğunu düşünüyorum . Benim aracım megane 2 1.6 115bg max torku 152nm'yi 4200 devirde veriyor. 0.9cc Clio yu kullananlar aracın performansını kötüleyenlere kulak asmasın bence, çoğu 1.4cc atmosferik aracı özellikle rampada üzerler.

MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
kesinlikle haklısın :eyv
 
Aracim 1.2 75 bg bu yokusu benimkide 2. Vitesle ayni hizla cikar 3. Vitesle ciksa tamam diyecektimde 2. Vitesle her arac cikar orayi.
 
Geri
Üst