öncesi sonrası fark mevcutsa değişen yada değişim sırasında elden geçen parçalara bakmak ile başlamak en doğru seçim olanı olacaktır açıkcası.
şahsen bence durum direk triger montaj sırasınca yapılan ayarlarla ilgilidir ,rulman aşırı sıkıştırılmış olmaktan tuttun avans ayarına kadar birçok şey olabilir.
ama dediğim gibi şakaya alınacaj durum değil atıyorum en basitinden rulman sorun yapan pürüz çıktı ve siz 2200rpmde yolda ilerliyorken arıza yaptı 2200rpm demek sn'de 36.5 tur atmak demek yani pistonunuz sn'de bakınız dk'da değil sn'de 36 defa valflere doğru hareket ediyor üstelik üstüne turbo basıncı vede 16.5 gibi uçuk kaçık sıkıştırmayla.
bu süre zarfında en ufak mm'lik hata motor için kaos demek,dediğm gibi bir an evvel baktırın derim.