• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Clio 4 Klima Sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan barisjk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

barisjk

Kayıtlı Üye
33-Mersin
Katılım
21 Haz 2026
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Herkese kolay gelsin arkadaşlar aracım 2015 Clio 4 1.2 Joy Paket klima kafasına göre soğutuyor bazen ılık üflüyor bazen buz gibi oluyor bu sorunu neyden yapar rölantide ve sürüş esnasındada aynı araştırmalara göre kompresör bobin valfi arıza veriyormuş değişince düzeliyor muş sizdende bilgi almak istedim şimdiden teşekkür ederim
 
Geri
Üst