- Katılım
- 21 Haz 2026
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Herkese kolay gelsin arkadaşlar aracım 2015 Clio 4 1.2 Joy Paket klima kafasına göre soğutuyor bazen ılık üflüyor bazen buz gibi oluyor bu sorunu neyden yapar rölantide ve sürüş esnasındada aynı araştırmalara göre kompresör bobin valfi arıza veriyormuş değişince düzeliyor muş sizdende bilgi almak istedim şimdiden teşekkür ederim
