• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Clio 4 Klima Sorunu

barisjk

Kayıtlı Üye
33-Mersin
Katılım
21 Haz 2026
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Herkese kolay gelsin arkadaşlar aracım 2015 Clio 4 1.2 Joy Paket klima kafasına göre soğutuyor bazen ılık üflüyor bazen buz gibi oluyor bu sorunu neyden yapar rölantide ve sürüş esnasındada aynı araştırmalara göre kompresör bobin valfi arıza veriyormuş değişince düzeliyor muş sizdende bilgi almak istedim şimdiden teşekkür ederim
 
Kompresör bobin valfi olma ihtimali var ama bi oto klimacıya götürmeden net bir teşhis konulması çok zor. 1 ay öncesine kadar bende klimayla alakalı sorun yaşıyordum evapartörden tutun kompresör valfine kadar araştırıp kendimi yiyip bitiriyordum artık paranoyalarım başlamıştı. klimacıya götürdüğümde klima gazından dolayı olduğunu öğrenince içime bir soğuk su serpilmişti :D Kısacası bilen bir ustaya götürmeniz şart ben çok araştırıp Adanada Sedat Oto Elektrik Ve Klima ya götürdüm renault klimada gerçekten tecrübeliler ve 5-10 dakika içerisinde sorunumu çözdüler.
 
Geri
Üst