• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Çok enteresan birşey buldum

berkcebo

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eyl 2011
Mesajlar
49
Tepkime puanı
0
Puanları
0
2000 yılında daha orta okuldayken İstanbul Auto Showdan aldığı megane Coupe broşürünü buldum. 12sene önce kafaya koymuşum bu arabayı :D

IMG_0458.webp
IMG_0457.webp
 
Azmin zaferi...:eyv
 
güzel paylaşım (:
 
Anlamlı ve güzel paylaşım eyvallah:eyv
 
Ne güzel bir hayalinizin gerçekleşmesi...

Hayalimde hep Audi TT vardı, sanırım hep orada kalacak, bilseydim daha ufak bir hayal kurardım :D
 
hahaha :D olur olur yavaş yavaş hepsi abi ya
 
Ne güzel bir hayalinizin gerçekleşmesi...

Hayalimde hep Audi TT vardı, sanırım hep orada kalacak, bilseydim daha ufak bir hayal kurardım :D

sende megane1 sw'cu tipi var kardeşim, boşver TT'yi :D
 
azmin zaferi die buna denir heralde :D
 
O zaman kısıtlıydı arabalar şimdi seçenek koy kafaya koycağım arabada yok :D
 
Vayy be ne güzel ir anı işte
 
Geri
Üst