Edc sorunu ve ekrandaki msj

Winston75

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Tem 2015
Mesajlar
141
Tepki puanı
0
Puanları
0
Hocam sizin aracın sorunu neydi ?
Olup olmadık zamanlarda 2-4-6-R gidiyor. Şanzımanı kontrol ettiriniz yazıyor. Ne servis işi biliyor ne de dışarıdakiler.
Bir şanzumanciyi telefonla aradım. " bana geliyor böyle arızalar beyin değişecek" dedi. En azından tecrübeli birileri var. Lakin 2000 tl dedi o. 1000-1500 aralığında değiştirenler çok Sonuçta.

Tapatalk işkencesi ile yazdım.
 

sportwagon

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
12
Tepki puanı
0
Puanları
0
2012 fluence dci edc aracımda 4,5,6 vites geçişlerinde metal sürtme sesi alıyorum i genel kullanıcıların yaşadığı bir sorun anladığım kadarıyla renault müşteri hizmtleri bunun araç için sorun teşkil etmediği ve genel bir olay olduğu gibi mantık dışı bir cevap verdi şikayetim karşısında.... hayatımda ilk defa ekonomi yapmak için renault marka bir araç aldım bu kadar pişkin ve para odaklı başka bir firma ile daha karşılaşmadım ortada çok büyük bir edc şanzıman fiyaskosu var bence :) Forumda yeniyim ama öncelikli tavsiyem bu şekilde sorunları olan kişilerin toplanıp toplu olarak gerekli devlet kurumlarına şikayte bulunmamız gerektiği kanaatinde.
 

turan06

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
25
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
sorununuzu iyi niyet garantisiyle çözebildiniz mi
 

zerqcool

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Kas 2011
Mesajlar
230
Tepki puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar merhaba 2012 1.5 edc dci fluence sahibiyim.araçta vites 6 dan 5e inerken yaklaşık 5 ay önce cirlama sesi geldiğini farkettim ve servise başvurdum o ara araç 102k kmdeydi.servis kontrol etti ve sürüş güvenliğini etkileyen birşey yok dedi.hiç bir işlem yapmadı lar.sonra tabi tatmin olmadım bu çvptan ve başka bir ildeki yetkili servise goturdum araci ve oradaki kontrolden sonra aracin surus guvenligi acisindan herhangibir sorun teskil etmedigini soylediler ve bir islem yapilmadi.ustune ustluk ikinci yerdeki halkla iliskiler personeli sahsimi azarlamaya kalkarak "herkesin butur problemlerini ucretsiz cozemeyiz ben sirketimin arkasindayim" filan gibi sacma sapan seyler soyleyerek iyice olayi cigirindan cikardi bende bunun uzerine kendisini sikayet ettim musteri hizmetlerine kim kimin arkasinda heralde anlamistir artik.neyse tabi istedigim olmadi yine neydi istedigim? Aracimin km sinin 100k nin hemen uzerinde olmasi ve fakat 3 yasin uzerinde olmasina ragmen arizanin ucretsiz giderilmesiydi.2 servistende olumsuz cvp alinca müşteri hizmetleri telefonuna ayni sorunu ilettim ve beklemeye basladim.size en kisa zamanda doncez filan dediler 2_3 hafta gibi kisa bi zamanda donduler ve ayni cvp surus guvenligini etkilemiyor...istedigim hala olmadi ne ypiyim dedim kendi kendime. Dedim iadeli taahhutlu dilekce yaziyim.ve dilekce yazdim renault genel mudurlugu istanbula sikayetimi anlattim ve ve aracimin musteri memnuniyeti kapsaminda onarilmasini istedim ve mahkmeye ve basina basvuracagimi yazdim.cvp gelene kadar benim ilk servise basvuru yaptigim tarihden itibaren 5 ay filan gecti ve sonra talebimi ciddiye alip araci servise yonlendirdiler.ilk basvurdugum srvise ikinci kez gittim ve araci incelediler.tabi bu sefer genel mudurlukteki bir muhendiste surece dahil oldu ve butun bilgiler aninda ona gidiyordu.ve servisin tutumu cok degismisti.sadete geliyim servis aracin catal ayak denen bi parcasinda sorun oldugunu ve degismesi gerektigini soledi tamam dedim.sanzimani indirdiklerinde volanin uzerindeki yayli metal bir parcanin yerinden cikmis oldugunu ve yere dustugunu solediler ve volanin degismesi gerektigini solediler ona da tamam dedim.ayrica baski balatanin da yaglandigini vites jutusundan yag kacirdigini oradaki kecenin yag sizdirdigini ve baski balatanin bu sebeple siyirdigini ve baski balatanin ve bilesenlerininde degisecegini solediler ona da tamam dedim.bu kadar rahat tamam dememin sebebi musteri memnunniyetinden dolayi ucret vermeyecek olmamdi tabi..sonucta 11 bin tl gibi bir masraf cikmis benim aracta arac suan 115k kmde ve 2012 model genelde uzun yolda kullaniliyor ve zorlanmadan kullaniliyor.benden talep ettikleri sadece volanin parca ucreti oldu onun da fiyati 1500 tl cik.eee naapalim aracin degeri 44 bin tl masraf 11 Bin tl.1500 u verip yola devam diyelim dedik.aracimi bugun yetkili servisten teslim aldim test surusu yaptim ve eski halinde gercekten baski balatanin siyirdigini frkettim suan gayet saglikli ve iyi calisiyor insallah sorun yaratmaz bana bi uzun sure.yapilan islemlerin ayrintisini yazabilirim mrk eden varsa hatta bu konuda ozelden msjda atabilirsiniz gerekli belgeleride gonderebilirim.tum edc kullananlara saygilar.hayirli bayramlar simdiden.
 

Hawks

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Eyl 2016
Mesajlar
4
Tepki puanı
0
Puanları
0
Herkese merhaba , aranızda yeniyim, ismim Özgür ve İstanbul'da ikamet ediyorum.2011 Megane 3 sportourer EDC sahibiyim ve bende yaklaşık 4-5 aydır zerqcool ile ayni sorunu yasıyorum ki yazışma şikayet kısımları bile birebir aynı malesef :)) 4-5-6 vitesler arası yüksek devirde sürtme sesi ve 1-2 vitesler arası vuruntu şikayeti ile Esenyurt Bika ya gittim ve inceleyip test edip çatal değişimi gerekli dediler.garanti sürem bittiginden ve hep yetkili servis kullandığımdan bende iyi niyet garantisi talep ettim ve servisin mais ile yazışmasına cevap aynen yukarıdaki arkadaşımızın aldığı gibi "bu aktif sürüs icin bir sorun olmamakla birlikte Renault a ait kusur da değildir " oldu. Ve servisin bireysel olarak çıkarttığı fiyat yaklaşık 5000 civarı en iyi haliyle ! Ve bu sorunu birçok kisi yasamış olmasına rağmen renault un müşteriyi yüzüstü bırakması cok kalitesiz bi davranış oldu ki Malesef ülkemizde sirket aracı olarak cok talep görmesi onlarda bi tok satıcı doymuşluk sendromu yaratmış.sikayet var a da yazdım ve yeniden bi görüşme yapacagım ama bakalım ne olacak
 

sportwagon

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
12
Tepki puanı
0
Puanları
0
Herkese merhaba , aranızda yeniyim, ismim Özgür ve İstanbul'da ikamet ediyorum.2011 Megane 3 sportourer EDC sahibiyim ve bende yaklaşık 4-5 aydır zerqcool ile ayni sorunu yasıyorum ki yazışma şikayet kısımları bile birebir aynı malesef :)) 4-5-6 vitesler arası yüksek devirde sürtme sesi ve 1-2 vitesler arası vuruntu şikayeti ile Esenyurt Bika ya gittim ve inceleyip test edip çatal değişimi gerekli dediler.garanti sürem bittiginden ve hep yetkili servis kullandığımdan bende iyi niyet garantisi talep ettim ve servisin mais ile yazışmasına cevap aynen yukarıdaki arkadaşımızın aldığı gibi "bu aktif sürüs icin bir sorun olmamakla birlikte Renault a ait kusur da değildir " oldu. Ve servisin bireysel olarak çıkarttığı fiyat yaklaşık 5000 civarı en iyi haliyle ! Ve bu sorunu birçok kisi yasamış olmasına rağmen renault un müşteriyi yüzüstü bırakması cok kalitesiz bi davranış oldu ki Malesef ülkemizde sirket aracı olarak cok talep görmesi onlarda bi tok satıcı doymuşluk sendromu yaratmış.sikayet var a da yazdım ve yeniden bi görüşme yapacagım ama bakalım ne olacak

bir sonuç elde edemiyeceğinizi düşünüyorum, aynı sorun benim araçta da var 11bin ver yada başının çaresine bak dediler yetkili bakım servisli araca
 

mihmander

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Kas 2015
Mesajlar
35
Tepki puanı
1
Puanları
0
2012 Model Megane 3 Sport Tourer araç sahibiyim. 8 ay önce satın aldım. 2 önce EDC vitesinde 6'dan 5'e inerken metal sürtünmesi (cırtlama) sesi geldiğini fark ettim ve servise başvurdum. Servis sorunun Vites Ayırma Çatalının denen bir parçasından olduğunu ve değişmesi gerektiğini ve sonuçta 5.300 TL gibi bir masraf çıkardı. Hatta vites kutusunun açıldığında masrafın 11.000 TL'ye çıkabileceğini bunun açmadan bilemeyeceklerini söylediler. Ödeyemeyeceğimi söyledim. Sorunsuzluğu ile lanse edilen Renault'a ait EDC vites kutusunun bu sorunları açması beni üzdü. Renault şikayet yazdım 1 gün sonra aradılar. Yetkili servise yönlendirdiler. Yetkili servis aradı bir daha da geri dönmedi.

Bende katılıyorum bir site kuralım şikayetlerimiz burda toplayalım
herkes EDC vitesi tanısın.

Otomatik vites aracı manuel kullanıyorum.

İnternette yaptığım araştırma sonucunda;(Renault forumları ve şikâyet sitelerinde)
· Bu sorunun birçok Renault kullanıcısının yaşadığını ve sorunun kronik sorun olduğunu,
· Renault Fransa’da bu sorun ile ilgili geliştirmeler yaptığını, Yeni Nesil Vites Ayırma çatalı ile Yeni Nesil Debriyaj Setinin değiştirilmesi sonucu bu sorunun ortadan kalktığını,
· Bu sorunun kullanıcı hatası olmadığını,
· Renault başvuran müşterilerin, Renault tarafından sorunlarının çözüldüğünü öğrendim. (ücretsiz onarım) inşallah bizimkini de çözer..
 

Hawks

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Eyl 2016
Mesajlar
4
Tepki puanı
0
Puanları
0
Gecmis olsun ne diyelim, Malesef 10 kişiden 5i gibi bu sorunu yasamış / yaşıyor... Ki cok yüksek bir oran bu ve kesinlikle en sorunlu şanzıman.sadece vites geçişleri hissedilmiyor o da saydığımız sorunlar olmadığında:). Gerçekten de otomobilde Alman lar ve digerleri ...
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,158
Tepki puanı
81
Puanları
48
2012 Model Megane 3 Sport Tourer araç sahibiyim. 8 ay önce satın aldım. 2 önce EDC vitesinde 6'dan 5'e inerken metal sürtünmesi (cırtlama) sesi geldiğini fark ettim ve servise başvurdum. Servis sorunun Vites Ayırma Çatalının denen bir parçasından olduğunu ve değişmesi gerektiğini ve sonuçta 5.300 TL gibi bir masraf çıkardı. Hatta vites kutusunun açıldığında masrafın 11.000 TL'ye çıkabileceğini bunun açmadan bilemeyeceklerini söylediler. Ödeyemeyeceğimi söyledim. Sorunsuzluğu ile lanse edilen Renault'a ait EDC vites kutusunun bu sorunları açması beni üzdü. Renault şikayet yazdım 1 gün sonra aradılar. Yetkili servise yönlendirdiler. Yetkili servis aradı bir daha da geri dönmedi.

Bende katılıyorum bir site kuralım şikayetlerimiz burda toplayalım
herkes EDC vitesi tanısın.

Otomatik vites aracı manuel kullanıyorum.

İnternette yaptığım araştırma sonucunda;(Renault forumları ve şikâyet sitelerinde)
· Bu sorunun birçok Renault kullanıcısının yaşadığını ve sorunun kronik sorun olduğunu,
· Renault Fransa’da bu sorun ile ilgili geliştirmeler yaptığını, Yeni Nesil Vites Ayırma çatalı ile Yeni Nesil Debriyaj Setinin değiştirilmesi sonucu bu sorunun ortadan kalktığını,
· Bu sorunun kullanıcı hatası olmadığını,
· Renault başvuran müşterilerin, Renault tarafından sorunlarının çözüldüğünü öğrendim. (ücretsiz onarım) inşallah bizimkini de çözer..
İnşallah sizin probleminizi de iyi niyet kapsamında çözerler.
 

sharkemre

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
322
Tepki puanı
1
Puanları
16
Yaş
42
Gecmis olsun ne diyelim, Malesef 10 kişiden 5i gibi bu sorunu yasamış / yaşıyor... Ki cok yüksek bir oran bu ve kesinlikle en sorunlu şanzıman.sadece vites geçişleri hissedilmiyor o da saydığımız sorunlar olmadığında:). Gerçekten de otomobilde Alman lar ve digerleri ...

ne almanından bahsediyorsun kardeş ? dsg den çekmediğim kalmadı Allah kahretsin o vw denen firmayı zar zor sattım jetta yı başlarım öyle almanada 5 para etmez edc çok daha iyi
 
Üst