Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yok almadım. Perşembe günü yeni çalıştırdığımda 4 5 sefer tekledi Cuma günü yolda giderken 4 vitesten 5 vitese attığımda 2 sefer tekledi tekrar 4 aldığımda yapmadı bu işlemi bir sefer daha yaptı daha sonra yapmadı Cumartesi sabah da yukarda bahsettiğim olayı yaptı
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
2012 110 edc icon aracım var. Km si 198.000 de. Aracım 2 gündür tekliyordu. Bu gün çalışmadı kaportasını açtığımda mazot hortumunda mazot havalı geliyor ve mazot gelmiyor araba çalışıyor sonra kendiliğinden stop ediyor çalıştırmak istediğimde dijital ekranda enjektör arızası veriyor başına böyle bir sorun gelen arkadaş var mı çözüm önerisi olan arkadaş var mı teşekkürler
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Benim mazot borusunda hava kabarcığı var. Sıkıntı hiç yaşamadım. Bulunduğunuz yere yakın bir yere gidip aracı cihaza taktırıp baktırın sorun ortaya çıkacaktır.
Benim mazot borusunda hava kabarcığı var. Sıkıntı hiç yaşamadım. Bulunduğunuz yere yakın bir yere gidip aracı cihaza taktırıp baktırın sorun ortaya çıkacaktır.
Onur bey mazot filtresi değişti mazot filtresindeymiş sorun bilgisayara bağlandı başka sorun var mı diye birde arızalıyken aracın verdiği arızalar silindi
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Onur bey mazot filtresi değişti mazot filtresindeymiş sorun bilgisayara bağlandı başka sorun var mı diye birde arızalıyken aracın verdiği arızalar silindi
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Onur bey mazot filtresi değişti mazot filtresindeymiş sorun bilgisayara bağlandı başka sorun var mı diye birde arızalıyken aracın verdiği arızalar silindi
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi