• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Kılyomen (.)

Maşallah, Allah kaza bela vermesin...
Çok hoş olmuş aracın, coil dedin depreşen yaralarımı tekrar hareketlendirdin :D
 
Emmi yakışır sanada coil :)
 
çok teşekkürler hepinizden Allah razı olsun...:)

şöle diyim bari itina ile coil yaptırılır...:))))
 
Yapırmak veya almak sorun değilde rahatlık önemli benim için memlekete gidince yollar çok bozuk rahatsız eder diye yaptırmak istemiyorum...
Fatih kardeş yükseltince nasıl, rahatsızlık veriyormu?

abi şuanda coil'in 3 cm daha düşürme payı var şuandaki hali öyle ve bu şekilde sürekli gezmek akılla adamın yapacağı bir iş değil ben 1 hafta geçmeden karteri kırdım ve aracı neredeyse kullanmıyorum artık logal kapağı görünce durup saygı duruşuna geçiyorum :D konfor bu şekilde çok kötü zıplama var ki mecbur olucak dip basık neredeyse ama kaldırınca aracı ne olur orasını bilmiyorum abi ben şuanda coili söküp 5 cm coil ex leri takmayı düşünüyorum tekrardan kış geçince tekrar coile dönerim diyorum tabi satılmazsa...:)
 
Görüntü Güzelde anlattığın gibi kullanımı çok zor
Bana gelmez o iş

Güle güle kullan
 
abi şuanda coil'in 3 cm daha düşürme payı var şuandaki hali öyle ve bu şekilde sürekli gezmek akılla adamın yapacağı bir iş değil ben 1 hafta geçmeden karteri kırdım ve aracı neredeyse kullanmıyorum artık logal kapağı görünce durup saygı duruşuna geçiyorum :D konfor bu şekilde çok kötü zıplama var ki mecbur olucak dip basık neredeyse ama kaldırınca aracı ne olur orasını bilmiyorum abi ben şuanda coili söküp 5 cm coil ex leri takmayı düşünüyorum tekrardan kış geçince tekrar coile dönerim diyorum tabi satılmazsa...:)

Teşekkürler...
Benim anlatmak istediğim de bu işte rahatsız olduktan sonra yapmanın bi anlamı yok...
 
basıklığı tam kıvamında bence maşallah bi de jant geldimmi tamamdır:) kazasız belasız :)
 
bi sorum var yalnız arabanın önü yere bakıyor şimdi far ayarıda aşşa bakıcak onu nasıl ayarlıyorsun ?
 
Maşallah Allah Kaza Bela Vermesin... Yalnız Jant Olsa Güzel Yakışır ;)
 
Geri
Üst