Görkem
Bilgi Girilmemiş
[h=3]Renault 5[/h]
Pazar 20 Eylül 2009
Renault 5 Ocak 1972 yılında, Renault ilk supermini olarak sunuldu . Araba yayınlanmadan önce ölen Michel Boue tarafından Trend, R5, dik eğimli bir arka hatchback ve ön gösterge paneli özellikli. Boue taillights C direğinin içine tampon tüm yol gitmek istemişti, çok daha sonra Fiat Punto ve Volvo 850 Emlak / Wagon, ancak ışıklar moda daha geleneksel bir seviyede kaldı . R5 torsiyon çubuğu süspansiyon ile ön tekerleklere sürüş boylamasına monte edilmiş bir motor kullanarak, Renault 4, mekanik ödünç aldı. OHV motorları, Renault 4, Renault 8 ve Renault 16 ödünç alınan ve 850 ile 1400 cc arasında değişmektedir . Daha sonra bir zemin mounted değiştireni ile değiştirilir - Erken R5s bir pano monte edilmiş vites (vites kutusu motorun önünde) kullanılır . Kapı kolları, kapı paneli ve B-direği bir cut-out tarafından kuruldu . Veya fasya - R5 bir plastik tampon barı ile üretilen ilk araba oldu. Beri bir endüstri standardı haline bulunuyor
R5 Kullanıcı motoru, istifleme sağlayan, şanzıman kutusunu arkasındaki motor koy, yukarıda ve yarım iyi geri ayarlanır oldu kaput / kaputunun altında stepne, bir düzenleme, kabin içinde yolcular ve bagaj için daha fazla alan serbest bıraktı . Diğer sürümler ilk nesil Renault 5 Alpine (İngiltere Gordini), Alp / Gordini Turbo ve Renault 7 olarak adlandırılan ve İspanya FASA-Renault tarafından yaptırılan dört-kapılı sedan versiyonu Teknik veriler: - Motor: 4 silindir kapasitesi: 1289 cc - beygir gücü: 64 HP - şanzıman: 4 +1 - Azami hız: 151 km / h










Pazar 20 Eylül 2009
Renault 5 Ocak 1972 yılında, Renault ilk supermini olarak sunuldu . Araba yayınlanmadan önce ölen Michel Boue tarafından Trend, R5, dik eğimli bir arka hatchback ve ön gösterge paneli özellikli. Boue taillights C direğinin içine tampon tüm yol gitmek istemişti, çok daha sonra Fiat Punto ve Volvo 850 Emlak / Wagon, ancak ışıklar moda daha geleneksel bir seviyede kaldı . R5 torsiyon çubuğu süspansiyon ile ön tekerleklere sürüş boylamasına monte edilmiş bir motor kullanarak, Renault 4, mekanik ödünç aldı. OHV motorları, Renault 4, Renault 8 ve Renault 16 ödünç alınan ve 850 ile 1400 cc arasında değişmektedir . Daha sonra bir zemin mounted değiştireni ile değiştirilir - Erken R5s bir pano monte edilmiş vites (vites kutusu motorun önünde) kullanılır . Kapı kolları, kapı paneli ve B-direği bir cut-out tarafından kuruldu . Veya fasya - R5 bir plastik tampon barı ile üretilen ilk araba oldu. Beri bir endüstri standardı haline bulunuyor
R5 Kullanıcı motoru, istifleme sağlayan, şanzıman kutusunu arkasındaki motor koy, yukarıda ve yarım iyi geri ayarlanır oldu kaput / kaputunun altında stepne, bir düzenleme, kabin içinde yolcular ve bagaj için daha fazla alan serbest bıraktı . Diğer sürümler ilk nesil Renault 5 Alpine (İngiltere Gordini), Alp / Gordini Turbo ve Renault 7 olarak adlandırılan ve İspanya FASA-Renault tarafından yaptırılan dört-kapılı sedan versiyonu Teknik veriler: - Motor: 4 silindir kapasitesi: 1289 cc - beygir gücü: 64 HP - şanzıman: 4 +1 - Azami hız: 151 km / h










Ekli dosyalar
-
Renault+5+(Altaya)+(05).webp26.6 KB · Görüntüleme: 0
-
Renault+5+(Altaya)+(04).webp15.2 KB · Görüntüleme: 0
-
Renault+5+(Altaya)+(03).webp16.1 KB · Görüntüleme: 0
-
Renault+5+(Altaya)+(02).webp16.4 KB · Görüntüleme: 0
-
Renault+5+(Altaya)+(01).webp16.6 KB · Görüntüleme: 0
-
Renault+5+(Altaya)+(10).webp34.1 KB · Görüntüleme: 0
-
Renault+5+(Altaya)+(09).webp26.3 KB · Görüntüleme: 0
-
Renault+5+(Altaya)+(08).webp31.3 KB · Görüntüleme: 0
-
Renault+5+(Altaya)+(07).webp32.1 KB · Görüntüleme: 0