Renault Clio Garanti

karacoder

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Merhaba arkadaşlar.

Bu akşam bir dostumun evine misafirliğe gittim. Bu süre zarfında arabam park halindeyken, farları açık unutmuşum.

2-3 saat sonra geldiğimde, Patinaj Sistemi gibisinden bir hata veriyordu araba ve start almıyordu. Renault Desteği aradım, ardından Renault Servis geldi. Bana telefonda aracımın garanti kapsamında olduğunu, ücret kesilmeyeceğini söyledi.

Servis geldi, baktı araca aküye aktarma yaptı. Yarın aracı servise götürüp, aküyü 10-12 saat boyunca şarj ettirmemi söyledi.
Ardından kullanıcı hatası olduğunu söyleyerek bana fatura kesti. 66 TL. Ayrıca faturayı bana söylemeden kesti. Giderken önüme fatura getirdi ve ödemem gerektiğini söyledi. Ben kendisine Renault'un telefonda garantide olduğunu para ödemememi söylediğini aktardım.

Fakat akünün bitmesi benim hatam olduğu için, ücret almak durumundaymış.

Sizce kandırıldım mı? Yani garanti var diyorlar, para alıyorlar. Garanti neye var arkadaş? Gelen alıyor parayı, giden alıyor vergileri ödemediğimiz yetmiyormuş gibi. Biz vatandaşın çektiği çile nedir yahu. Adam geldi bir kablo bağladı gitti, 66 TL aldı. Bu mu Renault'un müşteri desteği sevgisi ?
 
İyi günler ,öncelikle üye tanıtım bölümünden kendinizi tanıtmanızı rica ederim. Sorunuzla ilgili; çok geçmiş olsun Allah daha beterinden saklasın sizi. Size telefonda ücret alınmayacağını söylediyse , sizde telefonda durumu net bir şekilde anlatıp ücretsiz olduğunu söyleyip te ücret alınmışsa, gün içerisinde renault müşteri hizmetlerini arayarak durumu bildirmenizi tafsiye ederim. Size en kısa zaman da çözüm bulacaklardır. Aracınızla kazasız belasız sürüşler dilerim . İyi forumlar.
 
farları açık unuttunu söylersen alırlartabi haklı olarak sonuçta kullanıhatasına giriyor adeletli olmak gerikirse:) farları açık unuttunu söylemediysen kullanıcı hatasına girmez:)) bilmem anlata bildimmi )
 
garantide olan bir araçtan ücret alınması çok saçma müşteri memnuniyeti için alınmaması gerekir.bende borusan oto da acil servis teknisyeniyim kesinlikle müşteri kaynaklı olsun olmasın garantide olsun olmasın ücret taleb etmiyoruz müşteri memnuniyeti için alınmıyor.lastik değişimi bile yapıyoruz ücretsiz bu tip küçük şeyler müşteri nezninde çok büyük önem taşıyor.
 
Geri
Üst