Şikayetim üzerine Renault Merkezden aradılar.

memo_16

Bilgi Girilmemiş
ben clio 4 fiyatlarına Türkiyede çıkmadan önce bakmıştım, orada durum dahada berbat herşeye extra para alıyorlar ve baz versiyonun fiyatı lira hesabına göre 31-32 arası bişey, bu iş fransa kaynaklı :S
 

doruk230

Doruk Anıl ALKAN, ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
2,488
Tepki puanı
9
Puanları
0
zaten su saatten sonra size tek yapabilecekleri sey ozur dilemek.. ama anlamamis karsidaki bayan.. hala neyi savunuyorsa...
 

EVREN TOPCU

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
301
Tepki puanı
72
Puanları
0
Çok sinir bozucu bir durum gerçekten.. Tekrar geçmiş olsun. Göz göre göre aldatılmak dolandırılmak bu olsa gerek.Servis danışmanının da yazdığı gibi bence bu aracı size veren bayii nin aldatmacasına gelmiş gibi görünüyorsunuz.Sizi arayan kişinin de direk Mais genel merkezden degilde o bayiden arayan birisi oldugunu düşündüm bian . Neden bilmiyorum ama bu hisse kapıldım.Bence durumu naçizane şikayetvar.com dan anlatın + mais genel müdürlüğüne mail atın + şikayetinizi renault.com.tr uzerinden yazın : Renault-Bize Ulaşın + sosyal medyada paylaşın twitter ve facebook ta + telefon acın 4446622 + genel müdürlüğe telefon acın (216) 645 66 66 + aracı aldıgınız şubeyi maise şikayet edin.

Umarım karşılıgını görürsünüz ben göreceğinizi düşünüyorum... Tekrar geçmiş olsun..
 

edo

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
281
Tepki puanı
0
Puanları
0
Evren bey bu dediklerinizin hepsini yaptım. 0555 li bir numaraydı beni arayan Renault Mais merkezden arıyorum dedi. Daha evvel aracım ne zaman teslim olacak dediğimde ilgilenmiş aramışlardı. Merkezden olduklarını düşünüyorum. Renault web sitesinden daha ağır şeyler yazdım. o kadar sinirliydim ki.. çoluğunuzdan çocuğunuzdan çıksın dolandırıcı ve yalancı gibi ithamlarda bulundum.. o sinirle yazdım bir şeyler.. artık hiç bir çözüm beklemiyorum. buraya yazmamdaki amaç herkes bilsin nasıl tavır gösterdiklerini..

çok şükür arabayı beğendim severekte kullanıyorum. ama bunlar beğendim demek hakkımı arayıp neden böyle olduğunu sormamamı gerektirmiyor. ben de bu hakkımı kullandım ve şikayet edim neden böyle bir durumla karşı karşıya bırakıldığımı öğrenmek en azından bir özür dilenmesini beklerdim.. ama aldığım cevap sizin arabanız böyle üretilmiş. takdir sizlerin..

ilk kez renault araç aldım. bundan sonra alır mıyım almaz mıyım bunu gerçekten bilmiyorum. bir iki kişinin tavrı markadan soğutuyor insanı inanın.
 

cold

Kerem Uluca,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
587
Tepki puanı
3
Puanları
0
müşteri hizmetleri standart presedürü: özür dileme. haklısınız demedir.. :) aracı satanı bulun hesap sorun... onunda diğiceğini yazım, maisten bize bilgi o şekilde gelmişti kusura bakmayın bizde bilmiyoduk yeni serilerin arka camlarının oto geliceğini. bilseydik ben size bekleyin derdim...:)
 

mesut tuna

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ocak 2012
Mesajlar
1,196
Tepki puanı
0
Puanları
0
Çok geçmiş olsun hocam. İnsanı rencide edecek, üzecek bir anı yaşatmışlar size. 2 konuda fikrimi paylaşmak isterim.

1- Arka otomatiklerin 2013 şubat-mart aylarında çıkıcağını birçok kişi ve farklı yerlerden duyduk. Bu insanların hepsi aynı bayiden bilgi almadığına göre ve tüm bayilerin bağlı olduğu adres tek olduğundan; bilgi fabrikadan mais merkeze, oradan bayilere ulaştığını çıkardım. Fabrika gelen ısrarlı talepler üstüne cam işini erkena almak zorunda kalmıştır diye düşünüyorum. Erkenci müşterileri eksik bilgilendirme görüyorum. Burada fabrika+mais hata yaptı kanısındayım.

2- Sizi arayan bayan, karar verici değil. Kararı üstleri alıyor, operatör bayanlarada günlük liste veriliyor bu kişileri arayıp belirlenmiş cevapları vermeleri isteniyor. Konuşma bittimi açılan dosya kapatılmış sayıyorlar. Sonuca dikkat etmiyorlar, kapandımı kapandı gözüyle bakılıyor malesef. Arayan bayan daha tecrübeli olsaydı, konuşurkenki tavrı ve seçtiği kelimelerde daha dikkatli davranırdı.

Yasal olarak tüm fabrikaların elinde koz var: Firma istediği zaman donanım ve fiyatta değişikliğe gidebilir.

Hoş olmayan tavırla karşılanmışsınız, kim olsa morali bozulur. İnşalah mais yetkilileri hata telafisi için gayret gösterirler...:(
 
Son düzenleme:

edo

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
281
Tepki puanı
0
Puanları
0
müşteri hizmetleri standart presedürü: özür dileme. haklısınız demedir.. :) aracı satanı bulun hesap sorun... onunda diğiceğini yazım, maisten bize bilgi o şekilde gelmişti kusura bakmayın bizde bilmiyoduk yeni serilerin arka camlarının oto geliceğini. bilseydik ben size bekleyin derdim...:)

aynen böyle oldu inanır mısın :)

Çok geçmiş olsun hocam. İnsanı rencide edecek, üzecek bir anı yaşatmışlar size. 2 konuda fikrimi paylaşmak isterim.

1- Arka otomatiklerin 2013 şubat-mart aylarında çıkıcağını birçok kişi ve farklı yerlerden duyduk. Bu insanların hepsi aynı bayiden bilgi almadığına göre ve tüm bayilerin bağlı olduğu adres tek olduğundan; bilgi fabrikadan mais merkeze, oradan bayilere ulaştığını çıkardım. Fabrika gelen ısrarlı talepler üstüne cam işini erkena almak zorunda kalmıştır diye düşünüyorum. Erkenci müşterileri eksik bilgilendirme görüyorum. Burada fabrika+mais hata yaptı kanısındayım.

2- Sizi arayan bayan, karar verici değil. Kararı üstleri alıyor, operatör bayanlarada günlük liste veriliyor bu kişileri arayıp belirlenmiş cevapları vermeleri isteniyor. Konuşma bittimi açılan dosya kapatılmış sayıyorlar. Sonuca dikkat etmiyorlar, kapandımı kapandı gözüyle bakılıyor malesef. Arayan bayan daha tecrübeli olsaydı, konuşurkenki tavrı ve seçtiği kelimelerde daha dikkatli davranırdı.

Yasal olarak tüm fabrikaların elinde koz var: Firma istediği zaman donanım ve fiyatta değişikliğe gidebilir.

Hoş olmayan tavırla karşılanmışsınız, kim olsa morali bozulur. İnşalah mais yetkilileri hata telafisi için gayret gösterirler...:(

güzel yorumunuz için teşekkür ederim. evet biliyorum firma istediği zaman donanım ve fiyatta değişikliğe gidebilir. burada sorun yok zaten.
sorun olan taraf arabayı aldıktan 5-6 gün sonra martta teslim edilecek denilen araçların satılıyor olmasıdır.. yani kimsenin bilgisi yok bu araçlar birden bire satılmaya başlandı.
kimse kusura bakmasın ama ben buna inanmıyorum. yoksa dediğinize katılıyorum. donanım ve fiyatta değişikliğe illa ki gidilebilir.. ama 5 gün sonra da gitmesin.. gideceksede bir zahmet satış elemanlarına bilgi versin.
bu bilgiyi verdiyse de adam gibi müşteriyle paylaşılsın.. bu bilgiyi bilipte saklamak insanları kandırmaktır.. kesinlikle bildiklerini düşünüyorum.. bu araçlar takır takır satılıyorsa şu aralar bilgileri olmamasına imkan ihtimal veremiyorum.
burada kötü niyet seziyorum ve serzenişimi bu yüzden yapıyorum.
 

mesut tuna

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ocak 2012
Mesajlar
1,196
Tepki puanı
0
Puanları
0
Bir yanıltmaca, eksik bilgilendirme var, size katılıyorum. Renoyu övmek ayrı, gerek görüldüğü zaman eleştirmek ayrı. Tüketici olarak ikisine de hakkımız var.
Fabrika ve mais gelen israrlı tüketici taleplerden ve müşteri kaybetmetmeme düşüncesinden cam işini erkene çekmiş bu belli. Yapmasaydı kendi müşterisi diğer firmaların yıl sonu kampanyalarına yönelebilirdi. Gelelim bayiye bir hafta sonra gelecek partinin özelliklerini bilmemesine imkan vermiyorum, haberlidirler. Bekledikleri ithal araçların hangi trende, hangi gemide, hangi ülke denizinde seyrettiğindi şıp diye biliyorlarda, bunumu bilmiyecekler.

Neyse hocam, canınızı fazla sıkmayın demek geçiyor içimden. Aracınızdan soğumayın, yeni model, güzel, ekonomik bir arabanız var. Allah güle güle binmeyi nasip etsin.
 

gokhan3505

Gökhan Gümüş,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Eki 2012
Mesajlar
2,515
Tepki puanı
101
Puanları
0
Yaş
32
Evren bey bu dediklerinizin hepsini yaptım. 0555 li bir numaraydı beni arayan Renault Mais merkezden arıyorum dedi. Daha evvel aracım ne zaman teslim olacak dediğimde ilgilenmiş aramışlardı. Merkezden olduklarını düşünüyorum. Renault web sitesinden daha ağır şeyler yazdım. o kadar sinirliydim ki.. çoluğunuzdan çocuğunuzdan çıksın dolandırıcı ve yalancı gibi ithamlarda bulundum.. o sinirle yazdım bir şeyler.. artık hiç bir çözüm beklemiyorum. buraya yazmamdaki amaç herkes bilsin nasıl tavır gösterdiklerini..

çok şükür arabayı beğendim severekte kullanıyorum. ama bunlar beğendim demek hakkımı arayıp neden böyle olduğunu sormamamı gerektirmiyor. ben de bu hakkımı kullandım ve şikayet edim neden böyle bir durumla karşı karşıya bırakıldığımı öğrenmek en azından bir özür dilenmesini beklerdim.. ama aldığım cevap sizin arabanız böyle üretilmiş. takdir sizlerin..

ilk kez renault araç aldım. bundan sonra alır mıyım almaz mıyım bunu gerçekten bilmiyorum. bir iki kişinin tavrı markadan soğutuyor insanı inanın.

abi clio 4 manuel arka cam mağdurları derneğini kuruyorum ve seni de başkanımız yapıyorum :cool::silah
 

edo

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
281
Tepki puanı
0
Puanları
0
Bir yanıltmaca, eksik bilgilendirme var, size katılıyorum. Renoyu övmek ayrı, gerek görüldüğü zaman eleştirmek ayrı. Tüketici olarak ikisine de hakkımız var.
Fabrika ve mais gelen israrlı tüketici taleplerden ve müşteri kaybetmetmeme düşüncesinden cam işini erkene çekmiş bu belli. Yapmasaydı kendi müşterisi diğer firmaların yıl sonu kampanyalarına yönelebilirdi. Gelelim bayiye bir hafta sonra gelecek partinin özelliklerini bilmemesine imkan vermiyorum, haberlidirler. Bekledikleri ithal araçların hangi trende, hangi gemide, hangi ülke denizinde seyrettiğindi şıp diye biliyorlarda, bunumu bilmiyecekler.

Neyse hocam, canınızı fazla sıkmayın demek geçiyor içimden. Aracınızdan soğumayın, yeni model, güzel, ekonomik bir arabanız var. Allah güle güle binmeyi nasip etsin.

Teşekkür ederim. Biraz canım sıkıldı ama arabadan soğumadım. Benim soğuduğum firma çalışanlarının tavrı neyse olan oldu.. bana da ders olmuş oldu.. onun haricinde arabamdan memnunum. severekte kullanacağım. Moral verici yorumlar yapıyorsunuz sağolun.
 
Üst