• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Yağmur Öncesi Clio4

Bu arabayı her gördüğümde içimde clio aşkı doğuyor maşallahı var güle güle kullanın :eyv
 
​Maşallah:eyvAnladığım kadarı ile bu foto sonrası yağmura yakalanılmış:cool:Onlarıda çekseydik mix olurdu ne güzelhihi
 
Aracı bizzat gördüm Murat abiyle tanışma fırsatımızda oldu.
Araç yolda maşallah çok güzel kaçıyor. :)
 
Maşallah Murat abi zevkli adamsın :)
 
Çok hoş olmuş maşallah.

Ayna kapaklarını ve yan çıtalarda ki kırmızı bölgeleri jant rengine kaplatsanız güzel olur :)
 
hastasıyım bu arabanın
 
​Maşallah:eyvAnladığım kadarı ile bu foto sonrası yağmura yakalanılmış:cool:Onlarıda çekseydik mix olurdu ne güzelhihi

Abi arabayi kirli kullanamam gormeyede dayanamam.:-) o yuzden her daim temizdir ve kirli oldugu nadirdir.:-)
 
kardeşim aracın çok güzel.. Allah nazarlardan korusun.. ama bence jantların rengi değişmeli birde arkadaki paçalıklar sökülmeli.. bunlar benim fikrim ama :)
 
Geri
Üst