Yetkili Servis Şikayet Bölümü...

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Yönetici
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,896
Tepkime puanı
1,846
Puanları
113
Yaş
56
Yetkili servisler ile yaşadığınız problemleri bu başlık altında paylaşabilirsiniz...
Amacımız Yetkili Servis Hizmet Kalitesini arttırmaktır...
Yazılacak şikayet mesajları Mais Yetkilileri tarafından düzenli olarak üst makamlara iletilecektir...:eyv
 
benim şikayetim aracımla ilgili 2011 model clio 3 farlarımın ikiside öbek öbek su alıyor....sorunu çözülemeyen araçta sola çekme problemi var ...araç daha 2011 model ve araçta boya dökülmeleri var bagaj içi şanjıman problemi var 2.vitesten 3.vitese geçmiyor yada geçsede silkeleme yapıyor vs bundan önce 2004 model hundai aracım vardı onda bile bu tür sorunlarla karşılaşmamıştım...gidilen servis mahmutbey çetaş ilgisiz alakasız bir yer
 
Bağdatlılar Otomotiv'de bagajımda 0.2x1cm çizik oluştu bagajımda, değer düşmemesi açısından boyatmadım anca daha sıkı bir denetim yada uyarıya tabii tutulmaları gerekiyor.
34T5761 Megane 3
 
Renault Flashta Plakaları çıkarma işlemi sırasında bagajımda 3 4 cmlik çizik oluştu
Değer düşmemesi için boyatmadım

Elemanları iyi egitmek ve denetlemek gerekiyor
 
bence servıslere gıtmeyın :) aynamın ıcındekı sensor kabloom kopmus tu .ıkı tane servıse gıt bırı kemal tepretoglu 2 altunızade sadece kablo ıcın 1000 lıra fıyat ıstedı ıkısde ...400 metre ılerdekı ozel renault servısıne gıttım 50 lıraya bagladı :)
 
Bagdatlilar Yetkili Renault Servisine Gecen Gittim
Sag Arka Koltuk Ayak Basilan Yerden Ses Geliyor
Motor Suyu Biraz Azaldi Antifirizli Su Koyalim
Km Kac ? Dedi Yetkili Dedim 57 Kusur Bin
Dedi 60.000 Bakima Hallederiz Cok Yogun İcerisi
Dedim Motor Suyu ?
Ac Kaputu Dedi Actim Bakti Alttaki Cizgiye Yakin Olmasina Ragmen
Bakimda Tamamlarlar Dedi
Plakam 34 VD 7175 Renault Kangoo Multix Privilage Edition

 
1. trigeri değiştirirken bi dişliyi çekiçlediler.
oradan yağ akıttı.
gittim garanti olmaz dediler, vites vs.. kaçırıyor dediler salladılar

2.%30 indirimi söylemediler

3.çalışan su fiskiyemi değiştirdiler

4.çalışan amarsitoru patlak deyip değiştirmeye kalktılar

arkadaşlar amasya ve çevresindeki servise sakın arabanızı götürmeyin.
samsun ve çorumu tavsiye ederim.

adamlar direk cebi boşaltmaya bakıyor bilginize.
 
45 gündür arabam fethiye renar serviste hava yastığı gelmedi diye toplamaya başlamıyorlar. reno mais te hiçbir sorumuza cevap vermiyor .işimiz allaha kaldı.gelecek sezona bineriz artık.sonu mahkemede bitmezse
 
Birkaç gün önce de ben Fethiye Renar servisteydim. Far ayarı yaptırmak istiyordum ancak servisin ayar makinesi arızalanmıştı yapamadılar. Ancak yine de beni mağdur etmediler. Komşu Ford servise yönlendirip orada ücretsiz olarak yapılmasını sağladılar.
 
45 gündür arabam fethiye renar serviste hava yastığı gelmedi diye toplamaya başlamıyorlar. reno mais te hiçbir sorumuza cevap vermiyor .işimiz allaha kaldı.gelecek sezona bineriz artık.sonu mahkemede bitmezse
Yedek parçaların Bursa'dan gelme süresi maksimum 3 gündür, ithal araçlarda 15 gün kadar beklenebiliyor lakin 45 gündür hava yastığının gelmemesi ilginç.
mym@renault.com.tr adresine mail attınız mı ?
 
Geri
Üst