Hangi Clio 4 Sahibi siniz? ve Arabalarınızla İlgili Fikirleriniz?

Hangi Clio 4 Sahibi siniz?

  • Clio 4 1.2 Turbo EDC 90 bg Otomatik-2016

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    355

EndSpeed

Erdem,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eyl 2014
Mesajlar
2,979
Tepki puanı
0
Puanları
0
bencede sürüş güvenliğini azaltmak neden olsun ki esp sonuçta arıza vercekse hertürlü verir . ddevreye girip zorlu koşullarda çok iyi bir kurtarıcıdır. yine aynı şekilde antipatinaj da millet patinaj çekip hem tekere hem iç aksamlara zarar verirdirken arabasına bizde bu yok devre dışı bırakmak iyi olmaz :)
 

GökhanD

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
110
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Esp kapalı olsa bazı durumlarda oversteer ve understeer durumundan Counter direction ile kurtulmak mümkün, bu da benim için eğlence. Öte yandan 120 bg var ama pati ile güç gösterisi yapamıyoruz. O sebepten ben bu sistemlerin kapatılabilir olmasını tercih ederdim
 

Elros

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ara 2014
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Renkler ve zevkler tartışılmaz tabi kide.. Kapama açma olayı olsa isteyen zevkine göre seçim yapsa mantıklı..
 

EndSpeed

Erdem,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eyl 2014
Mesajlar
2,979
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yeni Clio 4 cülerin Katılımlarınız bekliyoruz. :eyv
 

hct

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ocak 2015
Mesajlar
39
Tepki puanı
0
Puanları
0
1.5dci icon kullanıyorum 1000km bu gün oldu aracım, yarın ikinci haftası olucak.

Donanımları, sürücü koltuğunun direksiyonun 4 yönlü oluşu, segmentine göre ön kısmın ferahlığı, az yakması ve yaktığına göre çok çok iyi gitmesi, istediğinizde manuel olarak kullanabildiğiniz otomatik kliması en büyük artıları.

Eksilere gelicek olursak;
Kumandadan cam kapatma ayna kapatma işlevinin olmaması çok saçma.
Koltukları yatırıp kaldırma kolunun çevirmeli olmasına oldum olası sinir olmuşumdur, hatta dikkat etseydim almayabilirdim bile aracı :)
Ön koltuk kafalıkları daha sade dizayn edilip arkada oturan düşünülebilirdi. Arkası koltuklar çok bunaltıcı.
Nerdeyse tüm B segmenti araçlarda olduğu gibi lastiğin attığı çamurun davlumbaza vuruşunu çok net duyabiliyorsunuz.
Ayıptır 50bin liralara sattıkları aracın arka frenleri disk değil.
En sinir olduğum şeylerden biriside göstergede hararet saatinin olmaması.
Son olarak ses sistemi alt yapısı güzel ama nedense istediğim kaliteyi yakalıyamıyorum.
 

civilhunter

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Şub 2015
Mesajlar
22
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
ben 2015 1.2 joy beyaz kulllanıyorum daha arabamı alalı 2 hafta dolmadı bile.

Arabamdan memnunum performans arabası değil elbetteki çok birşey beklememek gerek bu konuda bende zaten beklemiyorum.

Benim beklediklerim az yaksın hız sabitleyici olsun kullanımı rahat olsun yeter. Bunlarıda karşılıyor. Her gören güzel araban varmış diyor. Oda bana yeter...
 

ALİ SOYER

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Şub 2015
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
0
Selamlar... bende 2013 model 1.5 dci 90 bg sporttoure mevcut. aracı yeni aldım sayılır şimdilik farkına vardığım tek kusuru arka tarafının çok dar olması ve belirli bir süratten sonra meydana gelen uğultu. forumda okuduğum kadarıyla kronik galiba.
daha önce de 2010 model symbol üm vardı. en çok memnun eden özelliği ise yakıt ekonomisi :masallah

galiba bundan sonraki aracımda Clio olacak :p
 

fatih.bolat.98

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ocak 2015
Mesajlar
57
Tepki puanı
0
Puanları
0
Merabalar.... Bursadan 1.2 joy benzinli beyaz kullaniyoruz henuz 1 haftalik aracimiz. Aldigimizda depoyu fulledik 138 km gittik halende ibre yukarda duruyor. 138 km yi 11 litre ile bitirdik. Bos modeli ama bi eksigi krom cita ve naw bana gore. Ama buda cok guzel. Nerdeyse arabada yatacam o kadar aevdim yani icini disini goruntusunu. Herkese tavsiye ederim arac cok tatli. Cekiste hic bir sorun yok sen yeterki benzine kiyacagim de valla acayipte kaciyor.
 

ersinmart

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
149
Tepki puanı
0
Puanları
0
1.5 dci 90 icon 2014 eksileri: Kumandanin aynalara ve camlara yabancı olması, otokararan dikiz aynasının olmaması, rnav sisteminin video oynatmamasi, aynalarin görüş açısinin dar olması, ilk 10 ltreye kadar analog yakıt göstergesinin hiç oynamamasi, lastik basınç gostergesinin teker teker bilgiler vermeyip üstün körü uyarmasi, termometre gostergesinin rnava entegre edilmeyip yol bilgisayarina gomulmesi, araç calismazken kontak kartını yuvaya koyarak camların kaldirilabilmesi pek şık olmamış. İlk bakışta anlasilmayan bana göre eksiklikleri yazdım. Kronik sorunlar zaten tartışılıyor ve sorun olan da var olmayan da bu sebeple deginmiyorum biraz şans işi. Artıları konfor, yakit, performans, yol tutuşu, aerodinamik yapısı yüksek hızlarda direksiyonun sende olduğu hissi ve de gitmiyormus hissi güzel. Aktif guvenlik sistemi güzel ama pasif idare eder. Karma yakıt 30 km ort hız ile 4.1 lt/100 km; 95 km ort hız ile 3.2 lt/100 km. ; Çetrefilli bir şehir içi 4.8 lt/100 km olur. Bu değerlere 2000 km sonrasında ulaşıldı öncesi daha çok yakiyordu. Rodaj döneminden sonra aracın son limitini görmek de yakıt tüketimine katkı sağladı benim gibi tecrübesi olan başka bi arkadas daha vardı. Alacklara diyeceklerim bu kadar. Fanatikligin sonu yok neyse yazdım.
 

mrcrab

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Nis 2015
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
1.5 dci 90 icon 2014 eksileri: Kumandanin aynalara ve camlara yabancı olması, otokararan dikiz aynasının olmaması, rnav sisteminin video oynatmamasi, aynalarin görüş açısinin dar olması, ilk 10 ltreye kadar analog yakıt göstergesinin hiç oynamamasi, lastik basınç gostergesinin teker teker bilgiler vermeyip üstün körü uyarmasi, termometre gostergesinin rnava entegre edilmeyip yol bilgisayarina gomulmesi, araç calismazken kontak kartını yuvaya koyarak camların kaldirilabilmesi pek şık olmamış. İlk bakışta anlasilmayan bana göre eksiklikleri yazdım. Kronik sorunlar zaten tartışılıyor ve sorun olan da var olmayan da bu sebeple deginmiyorum biraz şans işi. Artıları konfor, yakit, performans, yol tutuşu, aerodinamik yapısı yüksek hızlarda direksiyonun sende olduğu hissi ve de gitmiyormus hissi güzel. Aktif guvenlik sistemi güzel ama pasif idare eder. Karma yakıt 30 km ort hız ile 4.1 lt/100 km; 95 km ort hız ile 3.2 lt/100 km. ; Çetrefilli bir şehir içi 4.8 lt/100 km olur. Bu değerlere 2000 km sonrasında ulaşıldı öncesi daha çok yakiyordu. Rodaj döneminden sonra aracın son limitini görmek de yakıt tüketimine katkı sağladı benim gibi tecrübesi olan başka bi arkadas daha vardı. Alacklara diyeceklerim bu kadar. Fanatikligin sonu yok neyse yazdım.

Bende de 2015 1.2 icon 120 bg EDC var alalı 20 gün olmadı. Yazdığınızın tamamına katılıyorum. Hadi kumandadan ayna ve camları geçtim yapmadın anladık ama insan oto. kararan dikiz aynasını hangi akla hizmet koymaz arkadaş :pislik. Rnav sistemi için güncelleme gelmiş geçen hafta Elazığ servisinde sordum. 650 TL geri görüş ve güncelleme video oynatma özelliği de gelmiş güncellemede bilginize.
 
Üst