Hatanın bedelinin müşterinin ödemesi yorum sizin

memo_16

Bilgi Girilmemiş
kardeş şimdi durum şu ki ben sipariş vermedim arabayı bayii'de araba vardı gördük hesabımıza uydu almaya karar verdik zaten çelik jant olmayacağı içinde lastikleri inceleme fırsatım dahi olmadı daha doğrusu o hevesle heyecanla bir an önce olsun bitsin istedim gerek duymadım kontrol etmeye 0 arabadan böyle bişeyle karşılaşabileceği kaç insanın aklına gelirki :S

ama kanaatimce suçlu yine bayii, çünkü iş orda olmuş bitmiş, bence sıkıştırın adamları dava edicem falan diye geri adım atmazlarsa sonuna kadar haklarınızı arayın :eyv
 

ebc23

Engin Burak ÇAKIR
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
37
Tepki puanı
0
Puanları
0
bayiinin tuzu kuru bu konuda ben genede gidip soracam tabi siz bana faturayı 16" kesmişsiniz diye olaya bakınki lastik ebatları fatura üstünde 195-55/r16 benim aracın üzerindekier 185-65/r15
 

ROADFOX

Kerem SAYARI, T.C. Vatandaşı,
Başkan
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
12,738
Tepki puanı
530
Puanları
113
Yaş
55
​Sinir bozucu can sıkıcı bir durum hakikaten yani paranla rezil olmak olayı,suç bayiinin olabilir ama mais'e iletildiğinde şikayet ilgilenmeli ve sorumluluk taşımalı bence.Aman boşver denmeyip sonuna kadar hak aranmalı bencede.
 

ebc23

Engin Burak ÇAKIR
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
37
Tepki puanı
0
Puanları
0
Faturada varsa eşşek gibi verecekler o jantıda lastiğide. Sakın peşini bırakmayın beş kuruşta vermeyin

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
faturadaki ne lastik ne jant ebatları uyuyor zaten şu anda abi adamlar dediki bizde değişim olarak bi durum söz konusu değil maalesef başka bi çözüm arasak sizinle birlikte sizin bir öneriniz olurmu dedi bende adamlara dedimki burada bir hata olmuş ve ben mağdur edilmişim ama bende biraz fedakarlık yapayım bana seçenek sunun arabayı yeni sipariş vereceklere sunduğunuz imkanı banada sunun ben 850 lira vereyim bana çelik jant gönderin lastik jant takım olarak diye adam bana bugün telefonla dönmüş diyorki 2500-2600 lira bir fiyatı var ulan ben dışardan gelsem lastik jant takımı 2000 lira çekerler bana herhalde mağdur ettik iyice perişan edelim düşüncesine mi kapıldılar anlamıyorumki
 

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,531
Tepki puanı
1,675
Puanları
113
Yaş
55
abi durumu ilettim ben müşteri hizmetlerine bana özür dileriz hata olmuş diyeceklerine kendilerince bi hesap bi fiyat çıkardılar karşıma tüketici haklarıyla bir görüşme gerçekleştirip ilerleyen sürede hakem heyetleri yada tüketici mahkemelerine başvurmayı düşünüyorum tabiki ama şaşırdım açıkcası yani bu kadarda olmaz diye düşünmüştüm...
Hakem heyeti yüksek meblağlı davalara bakmaz direk tüketici mahkemesine başvurman gerekiyor.
Diğer mesajlarında okuduğum kadarıyla fatura bilgilerinde 16" kapaklı jant olduğunu yazmışsın,Clio 4 seçeneklerinde 16" teneke jant zaten yok 15" teneke ve kapaklı jantlar var,16" olanların tamamı aleminyum alaşım jantlar ve bunlarda ICON modellerinde standart TOUCH modellerinde paket opsiyonlarda var...
 

Aykut Karabulut

,
Başkan
35-İzmir
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
12,080
Tepki puanı
730
Puanları
113
Yaş
59
Sizin maduriyetinizi reno firmasının karşılaması lazım, elinizdeki faturada araç özelliklerinde 16" jant yazılmış ise bu ürünü size teslim etmeleri gerekiyordu. Ama birçok firma yasal konularda kendini koruyabilecek açık kapılar bırakmada çok beceriklidir. Reklamcılık ne yazık ki günümüzde tüketiciyi avucuna alabilmek adına ince ayrıntılarla göz boyama sanatı oldu çıktı. Bir reklamda kulağınıza ve beyninize işlenen yansımalar sırasında alt kısımdan hizla akıp geçen ve bir kelimesini bile okuyamadığınız ince ayrıntılarla kendilerini öyle güzel garantiye alıp bizlerinde ellerini kollarını bağlıyorlar ki, siz o kulağınızdan girip beyninizde sizi hipnoz eden gözlerinizi kamaştıran reklamın şokundayken, herşeyi önünüze sunup size son bir darbe ile malı satın aldırıyorlar. Bizler uyandığımızda iş işten çoktan geçmiş oluyor. Hemen yasal yollara başvuruyorsunuz hakkınızı aramak adına ama işte o zaman o küçük okuyamadığınız yazılar yada sayfalar dolusu sözleşme evrakları önününüze devasa bir duvar olup çıkıyor..
 

ebc23

Engin Burak ÇAKIR
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
37
Tepki puanı
0
Puanları
0
​Sinir bozucu can sıkıcı bir durum hakikaten yani paranla rezil olmak olayı,suç bayiinin olabilir ama mais'e iletildiğinde şikayet ilgilenmeli ve sorumluluk taşımalı bence.Aman boşver denmeyip sonuna kadar hak aranmalı bencede.
normalde Ankara'da yaşıyorum abi Trabzon'da son dönem bu dönem Ankara'ya döndüğümde daha rahat bu işlerle uğraşabileceğim için sanırım Ankara'da şikayet edeceğim
 

ebc23

Engin Burak ÇAKIR
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
37
Tepki puanı
0
Puanları
0
Hakem heyeti yüksek meblağlı davalara bakmaz direk tüketici mahkemesine başvurman gerekiyor.
Diğer mesajlarında okuduğum kadarıyla fatura bilgilerinde 16" kapaklı jant olduğunu yazmışsın,Cilio 4 seçeneklerinde 16" teneke jant zaten yok 15" teneke ve kapaklı jantlar var,16" olanların tamamı aleminyum alaşım jantlar ve bunlarda ICON modellerinde standart TOUCH modellerinde paket opsiyonlarda var...
abi renonun sitesinde touch paketi için 16" flex wheel fairway diye bişey var oda kapakmış sanırım amam 16" oluyo ve açıkcası çok daha estetik bi kapak en azından bi süreliğine idare ederdik onunla :)
 

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,531
Tepki puanı
1,675
Puanları
113
Yaş
55
abi renonun sitesinde touch paketi için 16" flex wheel fairway diye bişey var oda kapakmış sanırım amam 16" oluyo ve açıkcası çok daha estetik bi kapak en azından bi süreliğine idare ederdik onunla :)
Sana vaad edilenle verilen arasında fark varsa ve bu faturada belirtilmişse ayıplı mal statüsünde dava açar ve kazanırsın...
 

ebc23

Engin Burak ÇAKIR
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
37
Tepki puanı
0
Puanları
0
Sizin maduriyetinizi reno firmasının karşılaması lazım, elinizdeki faturada araç özelliklerinde 16" jant yazılmış ise bu ürünü size teslim etmeleri gerekiyordu. Ama birçok firma yasal konularda kendini koruyabilecek açık kapılar bırakmada çok beceriklidir. Reklamcılık ne yazık ki günümüzde tüketiciyi avucuna alabilmek adına ince ayrıntılarla göz boyama sanatı oldu çıktı. Bir reklamda kulağınıza ve beyninize işlenen yansımalar sırasında alt kısımdan hizla akıp geçen ve bir kelimesini bile okuyamadığınız ince ayrıntılarla kendilerini öyle güzel garantiye alıp bizlerinde ellerini kollarını bağlıyorlar ki, siz o kulağınızdan girip beyninizde sizi hipnoz eden gözlerinizi kamaştıran reklamın şokundayken, herşeyi önünüze sunup size son bir darbe ile malı satın aldırıyorlar. Bizler uyandığımızda iş işten çoktan geçmiş oluyor. Hemen yasal yollara başvuruyorsunuz hakkınızı aramak adına ama işte o zaman o küçük okuyamadığınız yazılar yada sayfalar dolusu sözleşme evrakları önününüze devasa bir duvar olup çıkıyor..
bayiideki hanımefendi iyi niyetli bi bayandı siz mutlaka arayın hakkınızı ama genel merkez muhtemelen size reno küçük küçük yazar sağa sola broşürlerde sitelerde işte reno ürünler üzerinde donanım değişikliği yapma hakkına sahiptir diye ama tahmin ediyorumki benim elimdeki faturadan henüz haberleri yok faturayada yanlış kestiklerini çok anlamıyorum hukuk işlerinden ama tahmin ediyorumki evrakta sahtecilik dolandırıcılık vb. bir konuda haklı çıkma ihtimalim var emin değilim tabikide hukuki boyutlarını henüz araştıramadım...
 
Üst