Kocaeli Ernaz Renault Servisinde R Link 2 Bluetooth (Android 6.0) Güncelleme Sorunu

syhgul

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Kas 2016
Mesajlar
36
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
bu tabela okuma sisteminin peşini bırakmayalım en güzel özelliği bize yasatmıyolar.
bence sistemin alt yapısı hazır sadece gizli
birde meganlardaki saat cok güzel video linki ekliyorum
https://www.youtube.com/watch?v=FaR34tdq7zM
cok güzel duruyo
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,128
Tepki puanı
58
Puanları
48
bu tabela okuma sisteminin peşini bırakmayalım en güzel özelliği bize yasatmıyolar.
bence sistemin alt yapısı hazır sadece gizli
birde meganlardaki saat cok güzel video linki ekliyorum
https://www.youtube.com/watch?v=FaR34tdq7zM
cok güzel duruyo
Evet saat şık.
Tabela okuma bence de çok güzel ve işlevsel bir özelllik.Dediğim gibi ben parça kırılımına baktım.Aynı görünüyor.

Bence hepimiz Ömer Bey'e bu konuda kayıt açtıralım.
Telefon numarası olmayan varsa ozelden paylaşabiliriz.
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,128
Tepki puanı
58
Puanları
48

vedatu2000

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ara 2016
Mesajlar
45
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
gmail ve twitter uygulamalarını aktive etmeyi başardım ama şimdide kullanıcı adımı ve şifremi kabul etmiyor yanlış password diyor bir türlü yapamadım. gmail adresini yükleyemedim mailime
 

Bulentinan

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ara 2016
Mesajlar
33
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
57
Merhaba,

Tabela okuma ve buna bağlı hız aşımı uyarısı özelliğinin açılması için ben dün Renault Grup Fransa merkeze mektup gönderdim, İngilizce. Bugün Türkiye müşteri ilişkilerinden dönüş yaptılar. Kısaca açıklamaları şu şekildeydi: ülkelere göre bazı özelliklerin devre dışı bırakıyorlarmış. Bende mektupta da belirtiğim gibi Türkiye web sitesinde bununla ilgili video açıklaması var dedim ve bu firmayı bağladığını ben aracımı bu özelliklere bakarak seçim yaptığımı ifade ettim ve bunu kabul etmediğimi söyledim. Web sitesi linkini de zaten mektuba koymuştum. Müşteri temsilcisi bunu araştırıp bana geri dönüş yapacaklarını ifade etti ve görüşmeyi sonlandırdık.

Sanırım web sitesinden o videoyu kaldırıp Türkiye paketinde bu özellik kapalı deyip geçecekler. Bence Fransa genel merkeze herkes bu İngilizce mektubu göndersin şikayet sayısı artsın bakalım ne yapacaklar. Mektup Grup Renault Global web sitesindeki formu doldurup gönderiliyor. İsim, soyadı, e-mail telefon gibi bilgiler girilecek. "Question" kısmına bu mektubu kopyalayıp yapıştırabilirsiniz.

Web sitesi linki: https://group.renault.com/en/career...-renault/ask-your-question-to-groupe-renault/

Subject kısmına : "Report problem with car or dealer" seçimi yapılacak ve araç seri numarası girilecek (VF il başlayan numara)
Mektup aşağıdadır:
 

Bulentinan

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ara 2016
Mesajlar
33
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
57
Mektup içeriği:

Dear Sirs,
I'm writing you about the activation of traffic sign recognition feature of my car Talisman.
The equipment level of the car for the Turkish market is "Icon Dci 130 EDC" with extra packages added as below:
- 4 Control
- Adaptive Suspension (Electronical Controled Dampers)
- "Control Package" - including: Active Emergency Braking, Lane Departure Warning, Safety Distance Warning, Hands Free Assisted Parking, Automatic high-beam / low beam, Head Up Display,
Unfortunately the traffic sign recognition feature is not activated as, it is promoted on Renault web sites including Turkish web site. This function is not listed in the R-link menu. I have asked the local dealers with no result. The dealer related staff are not familiar with this feature and says that it is possible that the feature might be disabled for the Turkish market. I don't agree with this because this feature is promoted as "Visio System" on the Turkish web page on the promotional video: https://www.renault.com.tr/araclar/binek-araclar/talisman/ozellikler.html
Video on the Renault page: https://www.youtube.com/embed/M7eD-YrGa9Q
Also, I think my car features support this function and can be activated.
Would you please send an information and instruction to the Turkish division to proceed next?
Lot of Turkish Talisman owners are interested in this, and the case is being discussed intensively on internet social groups.
Thank you in advance for your support.
Kind regards,
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,128
Tepki puanı
58
Puanları
48
gmail ve twitter uygulamalarını aktive etmeyi başardım ama şimdide kullanıcı adımı ve şifremi kabul etmiyor yanlış password diyor bir türlü yapamadım. gmail adresini yükleyemedim mailime

Elinize sağlık.
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,128
Tepki puanı
58
Puanları
48
Merhaba,

Tabela okuma ve buna bağlı hız aşımı uyarısı özelliğinin açılması için ben dün Renault Grup Fransa merkeze mektup gönderdim, İngilizce. Bugün Türkiye müşteri ilişkilerinden dönüş yaptılar. Kısaca açıklamaları şu şekildeydi: ülkelere göre bazı özelliklerin devre dışı bırakıyorlarmış. Bende mektupta da belirtiğim gibi Türkiye web sitesinde bununla ilgili video açıklaması var dedim ve bu firmayı bağladığını ben aracımı bu özelliklere bakarak seçim yaptığımı ifade ettim ve bunu kabul etmediğimi söyledim. Web sitesi linkini de zaten mektuba koymuştum. Müşteri temsilcisi bunu araştırıp bana geri dönüş yapacaklarını ifade etti ve görüşmeyi sonlandırdık.

Sanırım web sitesinden o videoyu kaldırıp Türkiye paketinde bu özellik kapalı deyip geçecekler. Bence Fransa genel merkeze herkes bu İngilizce mektubu göndersin şikayet sayısı artsın bakalım ne yapacaklar. Mektup Grup Renault Global web sitesindeki formu doldurup gönderiliyor. İsim, soyadı, e-mail telefon gibi bilgiler girilecek. "Question" kısmına bu mektubu kopyalayıp yapıştırabilirsiniz.

Web sitesi linki: https://group.renault.com/en/career...-renault/ask-your-question-to-groupe-renault/

Subject kısmına : "Report problem with car or dealer" seçimi yapılacak ve araç seri numarası girilecek (VF il başlayan numara)
Mektup aşağıdadır:

Emeğiniz için teşekkürler.

Ben de güncelleme ile ilgili renault France e mail atmıştım.Bana Türkiye de ki distribütörümüz ile iletişime geçin demişlerdi..Bana da genel merkezden dönüş yaptılar.Daha çok müracaat ta bulunursak yol alabiliriz.
 

karacamelih

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
1,416
Tepki puanı
0
Puanları
0
Bizde kadjar grubu olarak cok mail attik ama bi yol katedemedik. İsin ilginc yani kadjarlarin bazilarinda tabela okuma var bazilarinda yok. Bize soylenen şu hafta uretimlerde tabela okuma var eskilerinde yok vs vs..


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,128
Tepki puanı
58
Puanları
48
Gerçekten çok saçma.Altı üstü bir yama yazılım yapacaklar.Yabancı forum sitelerinde Talisman için 5 adet servis bülteni gelmiş okudum.Bizim burada hak getire...
 
Üst