Okumanı tavsiye ederim,çok önemli....

yacower

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
0
merhaba otomobil ve renault sevenler...adım Faik Karaer.24 kasım 2011 de 2012 fluence model diesel edc otomatik 110bg aracımı yenibosna istanbul BAĞDATLILAR dan aldım. sabah ve akşam iş yerine gidip gelirken boğaziçi köprü trafiğinde seyir halinde durkalk temposunda yol aldığımdan bu aracı tercih ettim.ancak 1 daha asla ve asla RENAULT ve de BAĞDATLILAR ı kesinlikle tercih etmeyeceğim,tavsiye etmeyeceğim,almak isteyenlere engel olacağım.nedeni ise,aracı aldığım 2.günden itibaren satış elemanının yoğun trafikte kullanacağımı bilmesine rağmen yol bilgisayarında "vites kutusu hararet" yazısı kırmızı renkte beliriyor.renault mais müşteri hizmetleri,ilk yardım renault,bağdatlılar servis müdür vekili,bağdatlılar satış müdür vekili ve de bağdatlılar müşteri hizmetleri temsilcisi (isimleri verebilirim) bana bu durumun arıza olmadığını,şanzımanın çalışma prensibinin bu olduğunu,kenara çekip 10 dk beklemem gerektiğini söylüyorlar.yani ben mesela geçen hafta cuma akşamı atatürk havalimanından ataşehire 2 saat 45 dk da gittim.bu trafikte de 10 dk kenara çekip bekledim,tam bir FİYASKO!bu olaya hangi araç kullanan kişi gayet normal diyebilir anlayabilmiş değilim.ki;bu aracı satarken hepsi de bu durumun başka müşterilerde de yaşandığını biliyormuş ve aynı sattım gitti dayatmasını yaşatmışlar.bu soğuk kış aylarında bu harareti yapan araç yaz aylarında neler yapmazki...ben her türlü boykotu bu firmalara yapacağım ve de hukuk savaşını vereceğim!ama fransa ama otomotiv dernekleri ama mahkeme ne gerekiyorsa yapacağım.aracımı da zararı ne olursa olsun ama takasla ama 2. el olarak en kısa zamanda satacağım.arac henüz 2200km de...ve bu sorun çok sık yapıyor.eğer bu söylediklerime inanmıyorsanız bana mail atın ya da adımı yazdım,gidin bağdatlılara dürüstlerse bu durumu anlatsınlar...yıldız yokuşu çok dikmiş,durkalk yaparken önümde birkaç arabalık boşluk bırakıp ilerlemem gerekiyormuş,satarken bu arızayı sölesek araç satamazlarmış,bu arıza değil çalışma prensibiymiş, v.s...şaka gibi...daha çok yazacak konuşmalar var ama değerli vaktinizi almak istemem.Allah emanet olun.hayırlı günler dilerim
 

lordpozzo

Ünal BAL - TRABZON,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Tem 2011
Mesajlar
535
Tepki puanı
0
Puanları
0
geçmiş olsun
 

ÖzgürYaşam

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
0
Tepki puanı
0
Puanları
0
ilginç , bence bunları araçları tanımadıklarından söylüyorlardır başka edc kullanıcısından duymadık bu tarz birşey arkadaşlarda gözlemlerini söylerler. eğer varsa böyle birşey bence direkt tüketici haklarına gidin ayıplı mala girer bu..
bu arada kendinizi üye tantımlarından tanıtırsanız seviniriz :eyv
 

*Korkmazbey

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
2,425
Tepki puanı
15
Puanları
0
Yaş
39
Geçmiş olsun, EDC şanzımanla ilgili ilk defa böyle bir arıza duyuyorum, EDC şanzımanlı aracı olan üyelerimide var ama böyle bir şikayet yapan olmadı...
Kronik bir sorunsa yetkililerin yaptığı yaptığıda çok büyük terbiyesizlik...
 

emre

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
144
Tepki puanı
0
Puanları
0
bu olay kesinlikle normal değil edc li megane kullandım hatta şanzumanı denemek adına yapmadığımız kalmadı hiç böle bişeyle karşılaşmadım size tavsiyem aracı yok pahasına satmak vs gibi şeylerle girişmeden arabayı başka bir renault servisine götürün zaten garantili sıfır araç hemen servis kayıdına şikayetinizi yazdırın o şikayetle araba sevis görsün eğerki araçda bişey çıkmasa dahi dava açma v.s. işlemler için size çok lazım olucak o belge bilginiz olsunki muhtemelen halledilir böyle normal bişey yok sıfır araba al 10 dkka kenara çek bekle işin adını ney koycanda sıfır alıcan başkasının hurdasını alırdınız o kadar paranın günahı neydi ;)
 

MaLFuRiouS

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
0
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
bende suan sastım kaldım edc sanzumanlar o kadar pahalı tıpkı vw nin dsgleri gibi ama nasıl sorun cıkartıyor yav ben hayatımda boyle bi sacma sapan laf duymadım 10 dk kenara cek bekle :D ben ne anladım bu arabadan simdi hemde sıfır bu araba :D araba garantili oldugu için sanzumanı degiştirsin servis yeni edc sanzuman yapsın :eyv ya aslında bu edc bvr dsg asr esr ebh ogs oks öss ptt vs. vs. bu sanzumanlar hep sorunlu hep hikaye en iyisi manuel sanzuman :eyv
 

ÖZGÜR G

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
231
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Geçmiş olsun,bence ayıplı mal,koskoca Renault bu şekilde bir teknolojiyi imkani yok piyasaya sürmez.bunlar yüzbinlerce km.test edilip,her koşulda sonra bizlere ulaşıyor.Bence büyük talihsizlik.Bizimde başımıza geldi böyle olaylar ( Dijital klima vs...) sağolsunlar ,garantiden çıkmasına rağmen hatalarını kabul edip,yenisinle değiştirdiler.Bence biraz bastırın,eminimki ellerinden geleni yapacaklardır.En azından böyle umalım.
 

Renault

Süper Moderator
34-İstanbul
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
243
Tepki puanı
5
Puanları
2
Yaş
44
şanzuman olayı citroenlerdede var..ısınınca stop ediyor araç soğuyunca tekrar çalışıyor
 

MeganeSport

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Kas 2011
Mesajlar
526
Tepki puanı
6
Puanları
0
Yaş
33
Faik bey; kesinlikle hakkınızı arayın bunlar iş bilmez insanların ugrasmamk için yaptıkları ucuz numaralar.. gün içinde bi çok firmada sektörü fark etmez karşılasıyorz örn: avea :S size tavsiyem başka Renault servisine gidin.. koskoca renault illaki bi çözüme kavuşacaktır.. Allah yardımcınız olsn
 
Üst