Servis aracımı Liften Düşürdü..!

C.Kaan

Kaan ÖNTAN,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
4,543
Tepki puanı
123
Puanları
0
Olabilecek Sıradan Bir Durum, Liftin Ayakları Düzgün Vurulmadı İse Araç Yukarı Kaldırılırken Hali İle Kayıp Aşağı Düşecektir, Altında Herhangi Birinin Olmaması Sevindirici. Marşbiyel Değişimi Yapılırken, Oldukça Ciddi Kesim ve Kaynak İşleri Olacak Eski Marşbiyel Kesilerek Çıkartılacak - Yeni Marşbiyel Yerine Takılacak - Kaynaklanacak - Boyanacak vs. vs. Detaylı İşlemler Yani. Tabi'ki Aracı Satarken'de Aracınız '' Kazalı '' Muamelesi Görecek.

Servis Müdürünün Sizinle Bu Kadar Yakından İlgilenmesinin Tek Sebebi, Araç Değişimi Yada Geri Ödeme İstememeniz, Aracı Kendileri Tamir Edip Konuyu Mais'e Duyurmadan Kapatmak İstemelidir, Politik Yolları İzler İseniz Servis Size Araç Değişimi Yapmak Yada Geri Ödeme Yapmak Zorundadır.

Konunun Misafiri Bol, Bi Çekirdek İkram Edelim :))
 

Numb7

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
161
Tepki puanı
0
Puanları
0
Öncelikle geçmiş olsun foruma bugün teslim aldığım clio 4 ümle ilgili konu açmaya girmiştim. Bu konuyu görünce gerçekten moralim bozuldu ve üzüldüm.
Büyük geçmiş olsun. Konuyu baştan sona okudum ve inanın benim başıma gelse kabul etmezdim herhalde diye düşünüyorum.
Yeni bir araç istemeniz sizin faydanıza olacaktır diye düşünüyorum. İşin peşini bırakmayın.
Tekrardan geçmiş olsun.
 

*İstanbullu

Çılgın Kangoocu-009,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
2,576
Tepki puanı
12
Puanları
0
geçmiş olsun üzücü durum 30 000 bakımını bedavaya getirmeye bakın derim
 

Emre3434

Emre Uğurluel, T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Nis 2012
Mesajlar
396
Tepki puanı
46
Puanları
0
Öncelikle geçmiş olsun. Konuyu baştan sona okuyamadım ama ben sizin yerinizde olsam aracın hasarıyla hasar nedeniyle oluşacak fiyat farkını servisten talep ederdim.
 

clio4sporttourer

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
42
Tepki puanı
9
Puanları
0
Yaş
34
Saolun arkadaslar artik yarin ak kara ne yapmaya calistiklari ortaya cikacak. Ayrica Burada edindigim bilgiler cok işime yarayacak ilgilenen arkadaslara bir kez daha tsk ederim gorustukten sonra son durumu burdan aktaracagim
 

admiral

Barış KARA,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,972
Tepki puanı
22
Puanları
0
Geçmiş olsun valla çok sıkıntı bir durum

HTC One X+ cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

scania_vabis_55

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Eyl 2012
Mesajlar
114
Tepki puanı
3
Puanları
0
Okudum çok üzüldüm.Lakin yeni araç talebiniz sadece zaman kaybettirir ve onlara düşünme fırsatı verir.Aracın hasar durumu ile 2.el değerinin düştüğünü şuan satıldığında atıyorum 40.000 Tl olduğunu ancak bu durumdan sonra 35.000 düştüğünü ve aradaki farkı vermelerini veya fotoğraflı kaşeli imzalı yazı alıp hasarın nedeninin kendileri olduğunun veya ilerideki araç değişiminde bu hasar nedeni ile 5-6 binliralık ilave indirim kuponu vermelerini yada aracı bu şekilde geri alıp arada cüzi bir miktar sizden alıp 2014 model aynı marka model ve paket araç isteyebilirsiniz.Kısaca 1-0 öndesiniz sinirlerinize hakim olup mantıklı kararlar vermelisiniz.Allah hiç bir kimseye böyle durumlar göstermesin yarabbim.Çok kötü bür durum.
 

clio4sporttourer

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
42
Tepki puanı
9
Puanları
0
Yaş
34
Arkadaşlar sabah servise uğradım tekrardan servis müdürü ile görüştüm bu olay hakkında tutanak tutulmasın istedim dün tarihli itiraz etmediler gerekli arkadaşlara tutanağı tutturuz sizde okuyup onaylarsınız dediler.
parça değişimi filan yapılmayıp sadece düzeltme ve kısmi boya işlemi uygulanacakmış bu yüzden tramerde gözükmeyecek ve kendi sigortaları üzerinden işlemi gereçekleştireceklermiş.
Biraz önce ise Çetaş müşteri hizmetleri müdürü aradı beni konu için özür dileyip gereken işlemlerin yapılacağını söyledi. maddi zararın tamir ile karşılanacağını belirtip sıfır aracımın bu hale gelmesinden dolayı uğradığım manevi zararım için de da oraya aracı bırakmaya gittiğimde birlikte oturulup neler yapabiliriz değerlendiririz sizi üzmeden ortak bir nokta buluruz şeklinde konuştu.

İşin hukuki boyutu içinse Kendi çalıştığım firmamın avukatı ile de görüştüm konuyu aktardım değer kaybına uğradığını düşündüğüm tutarın ne olduğunu sordu öncelikle eğer 1500 2000 tl arası bir değer kaybı söz konusu ise bunda pek de etkili olunmayacağını servis ile uzlaşarak ortak noktayı bulmamı söyledi. (sanırım uğraşmak istemedi küçük rakam diye)

Sonuç olarak arkadaşlar ben servisle görüşmeye gittiğimde yeni araç ve zarar bedelinin ödemesi haricinde tamirden sonra ne gibi şeyler talep edebilirim ? aklıma gelen tek şey 2 yıllık bakım kuponu istemek bunun haricinde önerisi olan arkadaşlar var mıdır?
 
Üst