Talisman R-Link 2 Güncelleme 2017

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,128
Tepki puanı
58
Puanları
48
Aralık ayına kadar güncelleme mutlaka gelecek demişti özel müşteri temsilcisi!.Çok inandırıcı gelmedi o zaman bana.Beklemedeyim.
Bir sonuç çıkmazsa ben başka cihaz ya da arabirim çözümleri araştırmayı düşünüyorum.
Çünkü bu halde 8,7 inch cihazın çok bir anlamı yok.Sadece ayarları yapmaya yarıyor.
 

cako67

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
179
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
bende de 2015.6
 

ercan_kocak

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
265
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
57
Aralık ayına kadar güncelleme mutlaka gelecek demişti özel müşteri temsilcisi!.Çok inandırıcı gelmedi o zaman bana.Beklemedeyim.
Bir sonuç çıkmazsa ben başka cihaz ya da arabirim çözümleri araştırmayı düşünüyorum.
Çünkü bu halde 8,7 inch cihazın çok bir anlamı yok.Sadece ayarları yapmaya yarıyor.

Sayın Befe;
ben Megane 4 icon sahibi olarak sizin gibi talisman güncellemesini bekliyorum diyebilirim(Benim aracımda da sistem versiyon numarası 803). Megane 4 sahibi diğer arkadaşlarım bir çok güncelleme aldılar, R LINK 2, Şanzuman, v.s. ben kendi aracım ile ilgili sevise gidip bu tür güncellemeler varmış benim araç için bir bakalım dediğimde sonuç ve cevap hep aynı oluyor; "SİZİN ARAÇ İÇİN HERHANGİ BİR GÜNCELLEME YOK" neden diğerlerine var bana yok dediğimde iki cevap var birincisi mantıklı olan cevap "GÜNCELLEME ŞASİ NUMARASINA GÖRE DÜŞÜYOR SERVİSLERE" bu cevap tatmin edici. Fakat ikinci cevap bana pek de anlamlı gelmiyor ki o cevap ta şudur "SİZİN ARACIN YAZILIMI TALİSMAN İLE AYNI, TALİSMANA GÜNCELLEME GELDİĞİNİ DUYDUĞUNUZDA GELİN BAKALIM"
Ayrıca bu forumun MEGANE 4 KULÜBÜ bölümünde "Map of Europe Güncellemesi" başlığı altında son günlerde harita güncellemesi geldiğini duydum ve araştırdım, fakat diğer kullanıcıların araçlarına gelen harita güncellemesi benim aracım için yok, bunun için mais'e mail attım, 2 nci gün mais tarafından telefonla bilgilendirme için arandım. Müşteri yetkilisi aracımı teslim aldığım tarih itibariyle 1 yıl olan destek süresinin bittiği, bundan sonra gelecek güncelleme ve internet bağlantısı, mail, twertter v.s. hizmetlerin ücret karşılığı edine bileceğimi, yakın bir tarihte bedelli olarak harita güncellemesi geleceğini söyledi.
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,128
Tepki puanı
58
Puanları
48
Sayın Befe;
ben Megane 4 icon sahibi olarak sizin gibi talisman güncellemesini bekliyorum diyebilirim(Benim aracımda da sistem versiyon numarası 803). Megane 4 sahibi diğer arkadaşlarım bir çok güncelleme aldılar, R LINK 2, Şanzuman, v.s. ben kendi aracım ile ilgili sevise gidip bu tür güncellemeler varmış benim araç için bir bakalım dediğimde sonuç ve cevap hep aynı oluyor; "SİZİN ARAÇ İÇİN HERHANGİ BİR GÜNCELLEME YOK" neden diğerlerine var bana yok dediğimde iki cevap var birincisi mantıklı olan cevap "GÜNCELLEME ŞASİ NUMARASINA GÖRE DÜŞÜYOR SERVİSLERE" bu cevap tatmin edici. Fakat ikinci cevap bana pek de anlamlı gelmiyor ki o cevap ta şudur "SİZİN ARACIN YAZILIMI TALİSMAN İLE AYNI, TALİSMANA GÜNCELLEME GELDİĞİNİ DUYDUĞUNUZDA GELİN BAKALIM"
Ayrıca bu forumun MEGANE 4 KULÜBÜ bölümünde "Map of Europe Güncellemesi" başlığı altında son günlerde harita güncellemesi geldiğini duydum ve araştırdım, fakat diğer kullanıcıların araçlarına gelen harita güncellemesi benim aracım için yok, bunun için mais'e mail attım, 2 nci gün mais tarafından telefonla bilgilendirme için arandım. Müşteri yetkilisi aracımı teslim aldığım tarih itibariyle 1 yıl olan destek süresinin bittiği, bundan sonra gelecek güncelleme ve internet bağlantısı, mail, twertter v.s. hizmetlerin ücret karşılığı edine bileceğimi, yakın bir tarihte bedelli olarak harita güncellemesi geleceğini söyledi.

Bana da güncelleme geldiğinde arayacaklarını söylemişlerdi.Forumda başka bir konuda 120 euro gibi bir ücret yazılmıştı.120 euro ve 1 yılda yine 1 adet sözde güncelleme!.
Gelsin bakalım bu güncelleme.Ben başka bir kullanılabilir çözüm üzerinde çalışıyorum.Başarılı olursam sizlerle de paylaşacağım.
 

ercan_kocak

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
265
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
57
Bana da güncelleme geldiğinde arayacaklarını söylemişlerdi.Forumda başka bir konuda 120 euro gibi bir ücret yazılmıştı.120 euro ve 1 yılda yine 1 adet sözde güncelleme!.
Gelsin bakalım bu güncelleme.Ben başka bir kullanılabilir çözüm üzerinde çalışıyorum.Başarılı olursam sizlerle de paylaşacağım.

120 euro gibi ücreti ben yazmıştım, 59 - 60 euro gibi bir ücret harita güncellemesi için, 60 euro civarı da mail, twitter v.s. kullanabilmek üzere internet bağlantısı için diye söylemişlerdi. Diğer markalarda durum nedir bilmiyorum ama bu düpedüz soygun bence.
 

Hakinen

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ağu 2017
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Merhabalar, ben de Rlin 2 güncellemesi, harita güncellemesi, smartphone mirroring (android auto, car play) ve tabela okuma sistemi için fransaya mail atmıştım geçen hafta Renault mais multimedia sorumlusu geri dönüş yaptı.Tabela okuma sisteminin ülkemize gelen araçlarda bulunmadığını, smartphone mirroring özelliğinin 2017 den itibaren satılan araçlarda bulunduğunu öncesi için ise hali hazırda bir dönüş yapılmadığını (Donanım ve yazılım değişikliği ve lisans konularının çözülmesi gerektiğini) ifade etti, Ben de en azından ücreti karşılığında yapılıp yapılamayacağını sordum, dönüş olması durumunda bildirimde bulunacaklarını ifade etti. Son olarak harita konusunda ise çok yakında 2017 haritasının çıkacağını çıkar çıkmaz da tarafıma bilgi verileceğini söyledi. Aslında eksikliğini belirttiğimiz birçok konuda aynı fikirde olduğunu ve müşterilerden gelen talepleri fransaya bildirdiklerini ifade etti ben de teşekkür ettim.Aslında bahsettiğimiz sorunların birçoğu çözüme kavuşabilir ancak birçok araç sahibinin bu eksikliklerin arkasına düşmemesi ve şikayette bulunmaması sebebi ile bu durumdayız.
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,128
Tepki puanı
58
Puanları
48
120 euro gibi ücreti ben yazmıştım, 59 - 60 euro gibi bir ücret harita güncellemesi için, 60 euro civarı da mail, twitter v.s. kullanabilmek üzere internet bağlantısı için diye söylemişlerdi. Diğer markalarda durum nedir bilmiyorum ama bu düpedüz soygun bence.
Aynen dediğiniz gibi.
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,128
Tepki puanı
58
Puanları
48
Merhabalar, ben de Rlin 2 güncellemesi, harita güncellemesi, smartphone mirroring (android auto, car play) ve tabela okuma sistemi için fransaya mail atmıştım geçen hafta Renault mais multimedia sorumlusu geri dönüş yaptı.Tabela okuma sisteminin ülkemize gelen araçlarda bulunmadığını, smartphone mirroring özelliğinin 2017 den itibaren satılan araçlarda bulunduğunu öncesi için ise hali hazırda bir dönüş yapılmadığını (Donanım ve yazılım değişikliği ve lisans konularının çözülmesi gerektiğini) ifade etti, Ben de en azından ücreti karşılığında yapılıp yapılamayacağını sordum, dönüş olması durumunda bildirimde bulunacaklarını ifade etti. Son olarak harita konusunda ise çok yakında 2017 haritasının çıkacağını çıkar çıkmaz da tarafıma bilgi verileceğini söyledi. Aslında eksikliğini belirttiğimiz birçok konuda aynı fikirde olduğunu ve müşterilerden gelen talepleri fransaya bildirdiklerini ifade etti ben de teşekkür ettim.Aslında bahsettiğimiz sorunların birçoğu çözüme kavuşabilir ancak birçok araç sahibinin bu eksikliklerin arkasına düşmemesi ve şikayette bulunmaması sebebi ile bu durumdayız.

Şahsen ben 2016 sonundan beri Fransa dahil mail attım ve periyodik olarak hemen hemen her ay mail atar ve "Talisman Özel Müşteri Temsilcisiyim!" diyen kişilerle görüşürüm.Bundan birkaç ay önce benden Fransaya mail atmamamı rica ettiler.Ayrıca Fransa ya mail atan sadece ben değilim.Birçok Talisman megane 4 ve Kadjar sahibi mail attı.Renault genel merkezi ile görüştü.Kadjar sahibi arkadaşlar genel merkezden yetkililerle görüştüler.Yani en azından bu forumdakiler bu işlerin peşinden koşuyorlar.
Değişen bir şey var mı?2016 dan beri tabela okuma harita apple play/android auto: sonuç sıfır.Çözüm üretmiyorlar yani.
 

marillion

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Tem 2017
Mesajlar
64
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Şahsen ben 2016 sonundan beri Fransa dahil mail attım ve periyodik olarak hemen hemen her ay mail atar ve "Talisman Özel Müşteri Temsilcisiyim!" diyen kişilerle görüşürüm.Bundan birkaç ay önce benden Fransaya mail atmamamı rica ettiler.Ayrıca Fransa ya mail atan sadece ben değilim.Birçok Talisman megane 4 ve Kadjar sahibi mail attı.Renault genel merkezi ile görüştü.Kadjar sahibi arkadaşlar genel merkezden yetkililerle görüştüler.Yani en azından bu forumdakiler bu işlerin peşinden koşuyorlar.
Değişen bir şey var mı?2016 dan beri tabela okuma harita apple play/android auto: sonuç sıfır.Çözüm üretmiyorlar yani.

Kesinlikle mail atmakla olacak bir şey değil. Farklı kanallardan toplu şekilde bir eylem yapılması gerek. Fransız ve Alman forumlarını okudum aynı sorunlar oradada var ama hiç olmazsa adamların güncelleme sürelerini uzatmışlar. Mesela biz aracı alınca 1 yıl hakkımız oluyor, sorununu çözemediği, şikayetçi olan kişilerin orada 1 yıl daha uzatmışlar. Bizde bu da yok, böyle sineye çekip susacağız yıllar geçecek ve yeni arabalar çıkacak zaten biz de bıkacağız diye bekliyorlar resmen.
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,128
Tepki puanı
58
Puanları
48
Kesinlikle mail atmakla olacak bir şey değil. Farklı kanallardan toplu şekilde bir eylem yapılması gerek. Fransız ve Alman forumlarını okudum aynı sorunlar oradada var ama hiç olmazsa adamların güncelleme sürelerini uzatmışlar. Mesela biz aracı alınca 1 yıl hakkımız oluyor, sorununu çözemediği, şikayetçi olan kişilerin orada 1 yıl daha uzatmışlar. Bizde bu da yok, böyle sineye çekip susacağız yıllar geçecek ve yeni arabalar çıkacak zaten biz de bıkacağız diye bekliyorlar resmen.
Evet.Maalesef öyle.Ben 2015.06 haritasını yükleme sorunu yaşadığımı ve çözülmesi için servis kaydı açtırdığımı,servisin güncelleme gelecek o zaman sorun kalmayacak ve gelmezse de r link 2 yi yeniden yükleyerek ancak 2015.06 yı yükleyebileceklerini söylediklerini ve de bunu da yapmadıklarını ilettim.Güncelleme üyeliğimin uzatılması talebimi ilettim.İnceleyeceklerini söylediler.Ben bir kaç görüşmemde bunu yineledim ve hatırlattım.Ancak sonucu güncelleme gelince göreceğiz.
 
Üst