• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Yeni Haliyle Yeni Plakasıyla

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Üye silindi 271
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Hayırlı olsun yeni herşeyin yeni stickerin bende ilk buluşmada takıyoruz ...yav bi de Adana da 20 civarında coupe var nerde bunlar nasıl aşılarız bunları acb..
 
Onda sticker var kardeşim,plaka çıkmadan sticker gitti ona...:eyv
 
Kazasız belasız iyi günlerde kullanın. Lagunaları her zaman sevmişimdir.
 
laguna...
başka ne denirki allah kaza bela vermesin.
 
Adana'daki Bordo Coupeci Soner ' Abiyimi Diyorsunuz_

Yok cenkerim clio hb eren'den bahsediyoruz :)

Hayırlı olsun yeni herşeyin yeni stickerin bende ilk buluşmada takıyoruz ...yav bi de Adana da 20 civarında coupe var nerde bunlar nasıl aşılarız bunları acb..

Vallahi yavuz abi clio rs bile var adanada geçen real otoparkında gördüm,megane rs'de var gri renk bayan kullanıyor siyahınıda bir fabrika önünde görüyorum garajların orda.Megane sedan rs var 2 tane,10 taneye yakın özel coupe var,clio hb var var ama işte uygun ortam olmuyorki ben artık buluşmlara katılmıyorum adanadaki katılsam mutlaka çekerim bakacağız artık bir şekilde :)
 
Yok cenkerim clio hb eren'den bahsediyoruz :)



Vallahi yavuz abi clio rs bile var adanada geçen real otoparkında gördüm,megane rs'de var gri renk bayan kullanıyor siyahınıda bir fabrika önünde görüyorum garajların orda.Megane sedan rs var 2 tane,10 taneye yakın özel coupe var,clio hb var var ama işte uygun ortam olmuyorki ben artık buluşmlara katılmıyorum adanadaki katılsam mutlaka çekerim bakacağız artık bir şekilde :)

stickerleri yapıştırıp buluşmalara gideriz,şekil yaparız ,çekeriz...
 
Şubat ayı sonunda ADANA dayım o zaman bi buluşma yaparız.
 
maşallah..bu teyp saklama kapagı çok hoşuma gidio..reno butun modellerine koysaymış keşke:)
 
Kazasız belasız cezasız günlerde kulllanmanız dileği ile
 
Geri
Üst