- Katılım
- 23 Kas 2016
- Mesajlar
- 175
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 36
Sahsi gorusum; kisitli butce(150-180bin tl) ile sifir km d segmenti arac alacaksam %70 gidip opel insignia %20 volvo S/V60 %10 olasiliklada digerlerini degerlendiririm. Sebeb cok basit d segmenti bir arabayi kesinlikle tam otomatik sanzimanla alirim. Baska bir ulkede yasiyor olsam en azda 2.0 lt silindir hacmine sahip bir motorda araba alirim ama turkiyede aradaki farka degecek bahsettigimiz grupta bir araba yok malesef.Uzun zamandir bu edc sorunsali basima bela gerek 1-2 gecisleri gerek sert kalkisi git gide can sikmaya basladi. Bi kac forumda ve burada aku ile alakali olabilir yorumlarino gordukten sonra en son care pazartesi serviste akuyu olcturup gerekirse yenisini alacagim. Sayet bu da cozum olmazsa araci satip ya manuel yada daha kaliteli bi otomatik arac alacagim. Aklimda yeni megane ve talisman var ama her ne kadar muhtemel sanzimanlari yeni nesil olsa da edc den bu kadar cekmis biri olarak artik artik dostuma dusmanima kesinlikle aldirmam. Talisman tasaeim olarak yeni cag bir arac. Keza megane da oyle. İstanbulda otomatik vites arac buyuk nimet fakat bu trafige ve kullanima dayanacak sanziman degil edc kanimca. Kiyaslama yapmiyorum ama arkadasta corolla var yeni kasa otomatik. Gecisler bir edc degil tabi sallayarak geviriyor vitesleri ama arac 0 alindi ve su an 90.000 i gecti servis bakimi harici servise goremedi. Benim arac 80.000 de nerdeyse serviste benim kadar kullandi. Daha uc hafta once enjektor arizasi verip buyun ariza isiklarini yakti ve enjektorer dahil totalde 8.000 liralik masraf acti basima. Araci inanin her ne kadar surus zevki olmasa da ilk aracim olmasi sebebi ile buyuk keyifle kullaniyorum hala. Ama gel gelelim bu sorunlar beni yildirdi artik. Trim seslerini artik alismam sebebi ile saymiyorum bile.
Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın
iMessage : tanseler@me.com
Yakıt dediğin yakılır