• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Sade ve şık

sniper23

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
32
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
h118s.jpg
[/URL][/IMG]
h11dc.jpg
[/URL][/IMG]
yorum ve maşaallah ı eksik etmeyin arkadaşlar :)
 
Maşallah.
Yay var sanırım kaçlık yay taktınız ?
 
Maşallah, Alla kaza bela vermesin:eyv
 
Jant ve basıklık yakışmış,maşallahı var...:eyv
 
Maşallah :eyv
 
Sağolun arkadaşlar, abiler, nete giremiyordum cevap vermekte geciktim. Evet yay var 5cm, 195/50/15 lastikle bu kadar oldu...Yol tutuş mükemmel ötesi, konfor azaldı. İlerleyen zamanlarda yaylar yumuşar diyorlar bakalım artık, henüz yeni sayılır.
 
maaşallah :eyv
 
çamurluklar dolmuş ve çok sıkı durmuş ;) maşallah Allah kaza bela vermesin :)
 
Sağol Aytekin teşekkürler, jantlar kendini gösterdi yaylardan sonra. :)
 
maaşallah
 
Geri
Üst