• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Yeni Haliyle Yeni Plakasıyla

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Üye silindi 271
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
01'in asilliği nedret birtur gezdirirsin bizi yeni aracınla maşallah..Adanaya geldiğinde ekibi topluyoruz sen ibrahim abi serkan abi yavuz abi güzel bir etkinlik yapalım uzun zamandır sessiz kaldı adana :)
 
01'in asilliği nedret birtur gezdirirsin bizi yeni aracınla maşallah..Adanaya geldiğinde ekibi topluyoruz sen ibrahim abi serkan abi yavuz abi güzel bir etkinlik yapalım uzun zamandır sessiz kaldı adana :)

Yeni üyelerde gelsin artık Adana'dan bi cliocu vardı nerelerde o?
 
Yeni üyelerde gelsin artık Adana'dan bi cliocu vardı nerelerde o?

Onun ne face'i ne telefonu abi sırra kadem bastı kayboldu..Normalde birtanede megane 2 hb var o da gelebilir..
 
İçiyle dışıyla çok temiz... maşallah
 
kazasız belasız kardesım cok dırı temız duruyor :D
 
Laguna nın maşallahı var.
Woofer devasa duruyor
 
Yorumlarınız için çok sağolun arkadaşlar
 
Maşallah stokların stoğu :D
 
Güzel olmuş.Araba zaten güzel sen daha da üstüne katmışsın.Hayırlı olsun güle güle kullan.
 
Geri
Üst