Fluence Hakkında Artılar ve eksiler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Baki Cali
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Fluence ikinci aracım.
Ilk araciniz neydi bilmiyorum ama bende fluence sahibiyim yol tutus ve konfor olarak sinifta kalan bir modeldir edc sistemlerinin arizalari bitmek bilmiyor bilginiz olsun bunlar eksi bana gore
 
Ilk araciniz neydi bilmiyorum ama bende fluence sahibiyim yol tutus ve konfor olarak sinifta kalan bir modeldir edc sistemlerinin arizalari bitmek bilmiyor bilginiz olsun bunlar eksi bana gore

Önceki aracım 2009 model Megane Sedandı. Ayrıca ağabeyimin 2011 model fluenceını kullandım uzun bir süre. Bir ara 2002 model golf ve 2014 model i20 de kullanmıştım. EDC konusunda çoğu kişi fazla arıza verdiğini söylüyor. Yazdığım araçlardan en fazla Fluence'ı kullanmıştım. O araç 4.5 yaşındayken satıldı ve hiç sorun çıkarmadı kullanım süresi boyunca. Benim Fleunce'ımla kıyasladığım zaman yol tutuşunun ve vites geçişlerinin daha iyi olduğunu gördüm. Bir de sanırım 2015 modeldeki vites teknolojisi EDC2. Biraz da şans işi usta. Şu ana kadar memnunum arabamdan. Yaklaşık 8000km yol yaptım. Yol tutuşu konusunda da beni en çok tatmin eden şey: 135 ile giderken, önüme sinyalsiz, bakmadan atlayan şerefsiz yüzünden, aniden en sağ şeritten en sol şeride geçmek zorunda kalmıştım. Savrulmadı araba, güven verdi. Belki tekerleklerin de etkisi vardır. Tekerlekler Turanza ER300 17".
 
Önceki aracım 2009 model Megane Sedandı. Ayrıca ağabeyimin 2011 model fluenceını kullandım uzun bir süre. Bir ara 2002 model golf ve 2014 model i20 de kullanmıştım. EDC konusunda çoğu kişi fazla arıza verdiğini söylüyor. Yazdığım araçlardan en fazla Fluence'ı kullanmıştım. O araç 4.5 yaşındayken satıldı ve hiç sorun çıkarmadı kullanım süresi boyunca. Benim Fleunce'ımla kıyasladığım zaman yol tutuşunun ve vites geçişlerinin daha iyi olduğunu gördüm. Bir de sanırım 2015 modeldeki vites teknolojisi EDC2. Biraz da şans işi usta. Şu ana kadar memnunum arabamdan. Yaklaşık 8000km yol yaptım. Yol tutuşu konusunda da beni en çok tatmin eden şey: 135 ile giderken, önüme sinyalsiz, bakmadan atlayan şerefsiz yüzünden, aniden en sağ şeritten en sol şeride geçmek zorunda kalmıştım. Savrulmadı araba, güven verdi. Belki tekerleklerin de etkisi vardır. Tekerlekler Turanza ER300 17".

Yaşadıgınız Olayda Allah Korumuş Kullandıgınız Araçlara Bakınca Segmentleri Çok Farklı Ama Şunu Demeliyim ki Fluence İle Asla 120 Km Hızın Üzerine Çıkmamaya Çalışın
 
Parasını sonuna kadar hakediyor. Göğüsten gelen cızırtı sesini de 3 tane silgi alıp göğüs ile cam birleşimi yerlerinin en soluna ve sağına ve tam ortasına sıkıştırın zerre ses kalmaz :)
 
Aracın yol tutuşu lastik ile doğrudan orantılı arkadaşlar. orjinal lastikleri 15" ile yol tutmuyor. Şu anda 235 45 R17 Good Year Eagle F1 asymmetric 2 kullanıyorum yol tutuşu beklenmedik oranda değişti. Test edebiliriz :)
 
Focus sonra 1.5 dci Fluence business sahibi olduk.
Öncelikle Renault a karşı bir önyargım vardi ve araci inanin korka korka aldim. Alma sebebim ise benim bir araçta önceliğimin yakıt, performans, güvenlik iç hacim, bagaj olması. Fluence bu açılardan (guvenlik kismen) beklentimi fazlasıyla karşıladı. Fluence'in motor, performans ve yakıt tüketimi açısından muazzam bir araç olduğu gördum. Gerek uzun yolda gerek şehir içinde bedavadan az pahalıya götürüyor. Motor gucu ve tepkimesini çok beğendim. Resmen bastimi şaha kalkıyor. Ses yalitimi konusunda Honda, Opel,VW, Toyota gibi araçlara gore zayif olsa da forda gore çok daha iyi. Aracin yerden yuksek olmasi zaten terxih sebeplerimden biriydi. Frenler guzel, suspansiyon orta. İç hacmi ve bagaj hacmi çok güzel. Boyum 188 ve arkamda oturan kisi bacak bacak ustune atabilir. :) İc hacme laf yok. Lakin tasarım ve konfor zayıf. ön panelin ön yolcunun sol diz hizasındaki çıkıntısı inanılmaz rahatsızlık verici. Önde yolce varken torpido açmak nerdeyse imkânsız. Yine CD çalar yeri resmen kazaya davetiye çıkaracak cinsten. Ses sistemini ise hic begenmedim. Bagaj kapağı dandik. Suspansiyon sistemi olmaması bagajı tam kapasite kullanmanızı engelliyor. Bence Fluence in en kötü özelliği yol tutuşu. Bircok araba kullandm. Ve Fluence maalesef yol tutusu acisindan Clio sedan ve Megane 2 sedanla birlkte kotu araclar arasinda kafaya oynar. Focus la kıyas dahi edilemeyecek derecede kötü bir yol tutuşu var. Tabi artık ona gore kullanıyorum aracı. Ama genel olarak baktığımda 2 aydır kullandigim Fluence'den ben yol tutuşu dışında gerçekten memnunum.
 
Merhaba,
Tüm dediklerinize katılıyorum FAKAAAT şu aracı park edip içinde oturacağım dediğinde bu dimmer switch neden devre dışı kalıyor. Ben o gösterge ışıklarını çekmek zorundamıyım. Bunu çözen bir arkadaş var mı acaba kendi çabalarıyla.....
Renault denildiğinde aklıma sadece maxi megane geliyor gerisi.............
 
Son düzenleme:
Araç 2012 Fluence Dizel Otomatik EDC 110 BG Business.

Yeni aldım, 1 haftalık tecrübemle;

İyi Özellikleri
Yakıtı (şu an Ankara'da 6 lt ortalama ile gidiyorum),
Gücü (özellikle 2'inci vites sonrasında),
2'inci vites ve sonrasındaki viteslerin hissettirmeden geçişi,
Bagajının büyüklüğü,
Sınıfında bu fiyata alınabilecek en ucuz dizel otomatik (çift kavramalı) araba olması,
4 camın da tek tuşla indirilip kaldırılması,
En baz versiyonunda bile detaylı yol bilgisayarının bulunması,
Piyasada çok fazla bulunması.

Kötü Özellikleri
Genel olarak ergonomi problemi,
1'inci vitesin kararsız oluşu,
Yokuş aşağı EDC freninin gereğinden fazla tutuşu,
Koltuklarının yumuşaklığının verdiği rahatsızlık,
Direksiyonun büyüklüğü,
Malzeme ve işçilik kalitesinin düşük olması,
Arka kapılarda seçilebilir çocuk kilidinin olmaması,
Bagajın uzaktan kumandayla kendiliğinden açılır olmaması,
Kapıların kapanma sesi.
 
Araç 2012 Fluence Dizel Otomatik EDC 110 BG Business.

Yeni aldım, 1 haftalık tecrübemle;

İyi Özellikleri
Yakıtı (şu an Ankara'da 6 lt ortalama ile gidiyorum),
Gücü (özellikle 2'inci vites sonrasında),
2'inci vites ve sonrasındaki viteslerin hissettirmeden geçişi,
Bagajının büyüklüğü,
Sınıfında bu fiyata alınabilecek en ucuz dizel otomatik (çift kavramalı) araba olması,
4 camın da tek tuşla indirilip kaldırılması,
En baz versiyonunda bile detaylı yol bilgisayarının bulunması,
Piyasada çok fazla bulunması.

Kötü Özellikleri
Genel olarak ergonomi problemi,
1'inci vitesin kararsız oluşu,
Yokuş aşağı EDC freninin gereğinden fazla tutuşu,
Koltuklarının yumuşaklığının verdiği rahatsızlık,
Direksiyonun büyüklüğü,
Malzeme ve işçilik kalitesinin düşük olması,
Arka kapılarda seçilebilir çocuk kilidinin olmaması,
Bagajın uzaktan kumandayla kendiliğinden açılır olmaması,
Kapıların kapanma sesi.

İyi Özelliklere İlaveler
Yüksek süratte düz giderken direksiyonun verdiği tokluk hissi

Kötü Özelliklere İlaveler
Motorunun gürültülü çalışması
Özellikle 110 km/s'den sonra içeriye aldığı rüzgar gürültüsü
Yüksek süratte şerit ve yön değiştirmelerde yol tutuş problemi (direksiyon sisteminden kaynaklanıyor olabilir)
Girilen çukurlarda çukura giren tarafın değil de arabanın komple dalgalanması
Klimanın yetersiz performansı
 
Geri
Üst